פיטורין בגיל 49 וחודשיים ללא עבודה מה לעשות?

ronenrii

New member
פיטורין בגיל 49 וחודשיים ללא עבודה מה לעשות?


שלום רב
מזה שנים רבות איני מצליח למצוא מקום עבודה קבוע.בדר"כ זה היה בין 3-5 שנים ולא יותר.מאז 2103 לא עבדתי קבוע ארבע שנים למעט פרוייקטים זמניים.במהלך 2017 מצאתי עבודה איכותית ופןטרתי עקב מגמת חברה לפטר הרבה עובדים בכל הזדמנות ופוטרתי.[בחברה כ 100 עובדים מהם בתקופתי תוך 9 חודשים פוטרו למעלה מ 15 איש].פיטרו אותי בתקופת חגי ישראל.ועכשיו איני מוצא עבודה.בעבר חשבתי על כיוון של עצמאי\יזם עשיתי מס פעולות מצומצם ולאחר כמה חודשים הפסקתי מה מומלץ לעשות? אני כבר בן 49 ולא מתקשרים אליי הרבה מעסיקים יש לי משפחה ואשה אמנם אין לחץ בבית,אבל עדיין חשוב שאעבוד לי ולכולם כמובן.מה עוד מומלץ לעשת חוץ מלשלוח המון קוח לכל אתרי הדרושים שכמעט ואין תגובה,והאם כדאי לפתח בלי קשר לאט לאט קריירה של יזם או עצמאי?
בתודה רוני
 

חגי שלו

New member
מציאת עבודה בגיל 49


שלום רוני וצר לי לראות אותך במשבר תעסוקתי.
אכן, יש קושי בשוק העבודה בגילאים הללו שהוא קושי אובייקטיבי. השאלה המרכזית היא מה אתה יכול לעשות כדי להתמודד עם זה. לעשות כל הזמן אותו הדבר ולצפות לתוצאות שונות לרוב לא עובד...

להלן כמה רעיונות:
  1. נסה לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת יוזמה לשינוי. קח בחשבון שיש לך עוד כ-20+ שנות עבודה וקרוב לוודאי שגם אם תמצא עבודה, תופעות כמו עכשיו עלולות לחזור בעתיד ובעוצמה רבה יותר. אני אומר זאת לא כדי לרפות ידיך. נהפוך הוא, כדי לחזק בך את האחריות למצבך ולהניע אותך לשינוי.
  2. בהקשר זה, חשוב על אפשרויות תעסוקה אחרות, כעצמאי למשל. ייתכן וזה יהיה קשה לך. אם כך, אל תחשוש לקבל סיוע. לשם כך, גם פתח את עצמך לעסוק בהתפתחות אישית. קרא מאמרים וראה סרטונים שיחזקו אותך ואת הביטחון העצמי שלך.
  3. אם בכל זאת תבחר להמשיך ולחפש עבודה כשכיר, הנה כמה טיפים:
  • שפר את קורות החיים שלך.
  • שפר את יכולות ההתראיינות שלך, כדי שכאשר אתה כבר מגיע לראיון, תגדיל את סיכוייך לעבור אותו בהצלחה. בשני סעיפים אלו תוכל להיעזר במגוון יועצים שיש בשוק כאשר העלות היא לא גבוהה. הנה כאן סיוע בקורות חיים והכנה מצוינת לראיון עבודה (גילוי נאות, זאת אשתי האלופה).
  • עבוד עם רשת הקשרים שלך וחפש עבודה בעיקר דרך אנשים שאתה מכיר. דבר עם כל מי שאפשר בקשר לכך. משלוח קורות חיים ללא קשר אישי עובד הרבה פחות טוב מחיפוש עבודה דרך קשרים.
  • חפש אגודות וארגונים שמסייעים במציאת עבודה בגילאים שלך. השתתף באירועים שלהם וקבל כלים איך להתמודד עם המצב.
  • אם אתה לא אוהב את העבודה/מקצוע שלך זו יכולה להיות הזדמנות לעשות הסבה מקצועית. יש גם גופים ציבורים וממשלתיים שתומכים בכך ותוכל להיעזר בהם.

אני מאחל לך בהצלחה!
חגי שלו
מאמן עסקי ומאמן להסבת מקצוע, הכוונה תעסוקתית ולשינוי קריירה
 

ad712

New member
שיווק שותפים

היי בוא תנסה את מזלך בשיווק שותפים. עבודה בזמנך החופשי, ללא בוס, גובה הכנסה בהתאם להשקעה שלך. שווה בדיקה בלינק https://bit.ly/2GSE0Ws
בהצלחה.
 

ירון 811

New member
חוות דעת

היי, תראה את הפיטורין כהזדמנות לדרך חדשה.
אני ממליץ לך לבדוק על קורסים שונים.
אני אישית נרשמתי ללימודי שוק ההון במכללת פסגות, המרצים מצויינים ויש אופציות להשמה, אתה יכול בהמשך להתקדם ולדעת לסחור לבד בשוק ההון.
יש חוות דעת מאוד טובות על מכללת פסגות בקרב התלמידים
שווה בדיקה
 

jobsandrusim

New member
לעבודה מהבית קלה בהקלדה והזנת תוכן

לעבודה מהבית קלה בהקלדה והזנת תוכן, דרושים ודרושות עובדים ועובדות לעבודה בהזנת נתונים, העבודה היא מאוד קלה, והיא עבודה העתק הדבק של טקסטים שניתן לכם, לפרטים שלחו לנו הודעה בוואצפ
055-9529359 או במייל: [email protected]

[URL]http://aptilworksfromhome.com[/URL]
 
למעלה