מבולבל מאוד בחיפוש עבודה וקורות חיים - אשמח לעזרה

ARIELO1

New member
מבולבל מאוד בחיפוש עבודה וקורות חיים - אשמח לעזרה

בן 35, עוסק בתחום השיווק הדיגטלי (מנהל קמפיינים PPCׂׂ), בעל כ 3.5 שנות ניסיון נכנסתי לתחום בגיל 31 לאחר לימודי תואר במנהל עסקים התמחות במערכות מידע, וקורס מקצועי בתחום (נעשה בשנת 2014). עברתי משרת התמחות זמנית (4 חודשים) לאחר מכן עבדתי שנה במקום מסויים ולאחר מכון עוד שנתיים במקום נוסף 2015-2017. בחודש ינואר האחרון התחלתי עבודה חדשה בתחום בתור מנהל קמפיינים PPC בחברת פורקס, לפני שנכנסתי הייתי בטוח שמצאתי את המקום בשבילי וכי הוא עונה לי על הציפיות והקרטיריונים השונים, אך לא כך הדברים לצערי ומתברר שבפועל זה רחוק מאוד ממה שציפיתי. לאור כך החלטתי לחפש עבודה. כרגע בקורות חיים רשום 2015-2017 משרה אחרונה,
ובשנת 2018 לא מצויין כלום, מי שרואה את הקורות חיים יכול לחשוב מה זה חצי שנה (5חודשים) הוא לא עובד ומחוץ לשוק העבודה, ויש לאנשים וחברות משאבי אנוש בארץ סטיגמות מהירות ומחשבות קלות, ובפועל זה לא נכון אני כן עובד.
אני לא יודע מה לעשות, האם להכניס את המקום הנוכחי, או שלא , איך להסביר למה עוזב במידה ואני מכניס. מאוד מובלבל ו"אוכל כאפות" ? אשמח לעזרה
 

חגי שלו

New member
האם להשמיט את המשרה האחרונה הקצרה מקורות החיים?


שלום אריאל,

עצה כללית לחיים: תמיד תעדיף את האמת על השקר. יש לזה השלכות עצומות עליך, על היכולות שלך ועל מה שאתה משדר. עובדה – לפחות חלק מהבלבול שלך נובע מכך שאתה מסתיר פרט מהותי בקורות החיים ומרגיש לא נוח עם זה.
שים לב, יש לך "הוכחה" בקורות החיים שאתה יודע גם להתמיד, כאשר התנאים מתאימים לכך. אני מתכוון לתקופת השנתיים בהן עבדת במקום אחד.
לא תמיד עובדים מצליחים בבחירתם, ולעיתים יש נסיבות שלא קשורות אליהם שגורמות להם לרצות לעזוב. זה אחד מהמאפיינים של התקופה וכיום ניידות העובדים, ובעיקר הטובים שבהם, היא גבוהה.
לא כתבת מדוע אינך מרוצה במקום החדש, אך כל עוד אינך מאשים אחרים, כל סיבה היא לגיטימית.
לכן, מצא לך את הנימוקים המתאימים (ושווה להתייעץ על כך עם מומחה בתחום) ואני ממליץ שכן תציג את התפקיד האחרון בקורות החיים שלך.

ב ה צ ל ח ה !!!
חגי
 
למעלה