האם כדאי ללמוד מדייה דיגיטלית?

ronenrii

New member
האם כדאי ללמוד מדייה דיגיטלית?

שלום רב
לפני כשנה התעניינתי בלימודי מדיה דיגיטלית ניגשתי לבחינות של מכללה העובדת עם משרד הכלכלה המסייעת בלימודים מסובסדים בתחום בעלות נמוכה
זה תחום שמאד מעניין אותי,בעבר עבדתי בתחום יחצ ומדייה.
היו בחינות לא קלות כולל כל מיני מבחני מטריצות אותם לא הצלחתי לעבור.בעקרון אני יכול לגשת שוב למבחנים האלו אבל לא בטוח שאעבור אותם.בחוץ הקורס גם יקר ולא בטוח שיעזרו לי במציאת עבודה.רציתי לדעת מה ההבדל בין קניין מדייה,לבית מנהל מדייה חברתית? איזה דרישות נדרשות כיום בתחום מדייה דיגיטלית? האם יש מכללות או מקומות בהם ניתן ללמוד מדיה דיגיטלית?בתודה רוני
 

חגי שלו

New member
לימודים ועבודה בתחום של מדיה דיגיטלית


שלום רוני,
מדיה דיגיטלית הוא תחום רחב מאד.
הוא כולל, בין היתר, עיצובים לאינטרנט, וידאו, אודיו, ניהול רשתות חברתיות, פרסום באינטרנט, כתיבה שיווקית, פיתוחים למובייל, איקומרס, ועוד.
חשוב שתתכוון מה מעניין אותך במגוון הרחב הזה ובמה ברצונך לעסוק.
אם חסר לך מידע, הוא קיים בשפע באינטרנט ואני מציע לך לעשות מחקר.
אחרי שתחליט על הענף במדיה הדיגיטלית בו ברצונך להתמחות, תוכל לחפש את מוסד הלימודים המתאים.
תמצא באינטרנט אינספור מוסדות שמלמדים מדיה דיגיטלית, החל במוסדות המקנים תואר אקדמאי (כמו HIT) וכלה בקורסים קצרי מועד. במידת הצורך אני מציע לך ללכת לייעוץ והכוונת לימודים בכמה מוסדות.

לשאלותיך:
קניין מדיה אחראי על רכישת מדיה ושטחי פרסום, בהתאם לצורך של הלקוח המפרסם, קהל היעד אליו הוא פונה ותכנון הקמפיין. קניין המדיה בעולם הפרסום אונליין פונה אל בעלי אתרים שמוכרים שטחי פרסום ומנהל עמם משא ומתן על מחירים ומיקומים באתר.
תפקידו העיקרי של מנהל מדיה חברתית הוא לרתום את האנשים ברשת החברתית, אם זה פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ועוד, כדי לשווק את המוצרים שהוא מקדם. הוא צריך ליצור שיחה או להיכנס לשיחה שקשורה לתחום של המוצר שהוא מייצג וכך לשחק פינג פונג עם הלקוחות הפוטנציאלים על מנת לגרום להם לקנות את המוצר.

ומילה לגבי אי הצלחתך בבחינות לאותה מכללה מסובסדת שהתעניינת בה: אם שם אתה חפץ ללמוד, אל תוותר! בדוק איך תוכל להתכונן שוב לבחינה. בין היתר, בדוק במכללה עצמה וחפש באינטרנט. סביר שתוכל למצוא מסגרת שתסייע לך להתכונן לבחינות.

ב ה צ ל ח ה !!!
חגי
 

MissPegi

New member
ממה שאני יודעת

קניין מדיה רוכש שטחי פרסום ברשת, בעוד מנהל מדיה משמש כסוג של קופירייטר ואחראי על תפעול ועדכון בשוטף של הנכסים הדיגיטליים של הלקוח (עמוד פייסבוק, אינסטגרם וכו')
 
לא כזה בקיאה ושווה לקרוא מה שחגי כתב אבל יודעת

מחברים שזה תחום מתפתח מאוד אבל לא קל להתחיל בו.. בד"כ ישר רוצים אנשים עם ניסיון
 
למעלה