שאלה לגבי סוג עבודה

dory141

New member
שאלה לגבי סוג עבודה

שלום למנהל, יש לי שאלה. לדעתי סוג כזה של עבודה קיים רק בדמיון, ובכל זאת, אשמח להכוונה אם יש משהו בכיוון, לפי הקריטריונים הבאים:

עבודה מתגמלת; מעניינת; לא דורשת זמינות מעבר לשעות העבודה או שעות נוספות, שזה אותו דבר בעצם (אני מאלה שדקה אחרי סיום העבודה לא רוצה לשמוע, לדבר או לחשוב עליה) ; כוללת כמה שפחות כתיבת דוחות ואדמיניסטרציה לסוגיה (אם אפשר שבכלל לא, בשבילי זה כמו זכייה בלוטו); מספר אנשים לא מאוד גדול בארגון (עד 15,בשאיפה); ככל שאפשר לא מאוד מלחיצה; מאפשרת עבודה בקבוצות קטנות או בבודדים (כמה שפחות עדיף, למרות שאני טיפוס חברותי); מאפשרת גמישות בשעות (מצידי אותו מספר, רק שייתנו לי בחירה מתי להתחיל) וזהו פחות או יותר.
שוב, אני יודע שרשימת הדרישות שלי מוגזמת. אבל, גם לא פעם רשימת הדרישות של המעסיקים מוגזמת.לצד זאת, אני מוכן שגם חלק מבקשותיי ימולאו, אבל נראה לי שאף מקום ריאלי לא יסכים להן. אשמח שתחשוב יחד איתי, מה בעצם מתאים לי? תודה מראש.
 
שאלה לגבי סוג עבודה

היי שאלתך גרמה לי לחייך, ולא כי אני חושב שהיא לא רצינית, אלא, מפני שהבעת אולי משאלה של הרבה מאוד אנשים שכך היו רוצים שמקום העבודה שלהם יראה.
ניתן לפתור את שאלתך באופן מתמטי. כלומר למצוא מקומות עבודה ותפקידים, לרשום אותם בטבלת אקסל ואז, להתחיל לסמן בטבלה אם מתמלאת, כל אחת מהדרישות שלך, לבסוף תוכל לבחור עבודה שעונה על מקסימום הדרישות. מי יודע, אולי תמצא אחת שמתאימה לכל הדרישות?

אם אתה שואל מה מתאים לך, זאת שאלה אחרת לגמרי, אינה נוגעת בכלל לכל מה שכתבת כאן. מה שעשוי להיות מתאים לך אלו משרות שעונות לכמה שיותר מהכישורים המולדים שלך: לדוגמא: כישורי ניהול, מנהיגות, עבודה בסדר מופתי ועוד. אין בהכרח קשר בין מה שמתאים לך, לרצון שלך בהקשר לשעות העבודה.
ללא קשר, חשוב שכל אדם יידע ליצור לעצמו את האיזון הנכון בין עבודה לחיים פרטיים ובזאת, ניכר שאתה יודע היטב לשים את הנקודה.
בהצלחה רבה
 

dory141

New member
אמן ואמן, אבל אני מעשי

בוא נגיד כך: אם חצי מבקשותיי ימולאו, אהיה המאושר שבאדם. תודה על איחוליך ושנה טובה.
דורי
 
אמן ואמן, אבל אני מעשי

דורי. אחת הצרות של האנושות היא הצורך להיות מעשי. אין מספיק חולמים. אל תפסיק אף פעם לחלום ולהעז. זה הבסיס לקריירה מוגשמת ולחיים בעצמה.
להיות חולם, לא אומר להיות פנטזיונר. זה רק אומר לחשוב בגדול, מחוץ לקופסה ולעשות דברים שאחרים לא היו עושים.
בהצלחה ושנה טובה גם לך

 
למעלה