המלצות על מעבד מזון?

ימימה

New member
המלצות על מעבד מזון?

מעבד המזון שלי התפגר ואני מחפשת חדש...
מוכנה להשקיע סביב 1000 ש"ח אבל יכול להיות גם קצת יותר, וחשוב לי שיהיה עם נפח גדול יחסית. יש למישהו המלצות ספציפיות, דגם וכד' שעובד אצלו טוב?
 
לי יש מג'ימיקס

ישן וחבוט, תכלס משתמשת רק בלהב המתכת ומשתמשת הרבה מאד.
יש לי הרהורים על חדש גם כי המיכל כבר פצוע וגם כי אני מפחדת שהוא יחליט לשבוק בדיוק כשאהיה באמצע משהו אבל טרם מצאתי דגם לטעמי והחדש שלהם, כמו שלי כבר אין, ענתיקה, לא נראה לי ,משהו שם מריח לי לא פרקטי
 

ימימה

New member
חשבתי על מג'ימיקס

אבל הביקורות על הדגם החדש שלהם נוראיות - קשה לתפעול, מתפרק, נשבר....
לי יש קיצ'נאייד וגם אני משתמשת בעיקר בלהב המתכת, רק שהוא הלך לאיבוד ואין אפשרות למצוא לו תחליף, לא בחברה, לא אצל מתקני מכשירי חשמל... ניסיתי לבדוק באיביי ועם משלוח יעלה לי כמו חצי מכשיר. חוץ מזה הקערה סדוקה, הסגירה רופפת....
באסה...
 

RSPA

New member
מומלץ לבדוק גם את אחד הדגמים של המולינקס הצרפתי

אני עובד כבר הרבה מאוד מאוד שנים עם דגם ישן של מולינקס. לא ניתן למצוא אחד כזה היום. עיקר העבודה עם סכין המתכת ועם דיסקיות הפריסה/גירור. מבחינת מנוע הוא מעולה ואמין (לפחות זה שאצלי...).
שווה לך לפחות לגשת להתרשם ממנו. יש לו גב טוב כאחריות (ניופאן) ואם הייתי מחליף את זה שאצלי זה היה כנראה מולינקס חדש (או דגם כלשהו טוב של מג'ימיקס).
 
זה נכון שהמג'ימיקסים החדשים

הם לא כמו הישנים - לי יש חדש עם פתח רחב, שזה דבר נהדר, אבל יש רווח גדול מדי בין המכסה לסכין, ותמיד נשאר לי המון ירק שלא נפרס/גורר/נחתך - דבר שמעולם לא קרה במג'ימיקס דור א.
שהיה לי, ופשוט העברתי הלאה כשרציתי דגם גדול יותר.
אני מאד אוהבת את המג'ימיקס, לדעתי הוא כן קל לתפעול ו(טפו טפו) לא נשבר...אבל הוא באמת יקר.
יש ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב איש נחמד שמתקן כלי מטבח ובית, אולי תוכלי לבדוק אצלו אפשרות תיקון.
מן הסתם יש בעוד מקומות, שאני לא מכירה!
 
למעלה