לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1047210,472 עוקבים אודות עסקים

פורום תזונה טבעונית

ברוכים הבאים!
מטרת הפורום לשמש בית חם לכל מי שבוחר/ת בדרך התזונה הטבעונית על כל משמעויותיה, והשלכותיה.
הפורום פתוח לכולם, כל עוד שומרים על דיון תרבותי ומכבד. כל הודעה בגנות משתמש/ת ספציפי/ת ו/או בגנות דרך התזונה הטבעונית, תימחק והגולש יחסם.
כל מי שהנושא קרוב לליבו מוזמן להישאר ולהעשיר את הפורום בנוכחותו ונסיונו.
 נא לקרוא את תקנון הפורום שבמאמרים ואת תקנון הפורומים של תפוז בטרם הכתיבה בפורום.
נשמח שתישאר/י

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תזונה טבעונית

ברוכים הבאים!
מטרת הפורום לשמש בית חם לכל מי שבוחר/ת בדרך התזונה הטבעונית על כל משמעויותיה, והשלכותיה.
הפורום פתוח לכולם, כל עוד שומרים על דיון תרבותי ומכבד. כל הודעה בגנות משתמש/ת ספציפי/ת ו/או בגנות דרך התזונה הטבעונית, תימחק והגולש יחסם.
כל מי שהנושא קרוב לליבו מוזמן להישאר ולהעשיר את הפורום בנוכחותו ונסיונו.
 נא לקרוא את תקנון הפורום שבמאמרים ואת תקנון הפורומים של תפוז בטרם הכתיבה בפורום.
נשמח שתישאר/י
x
הודעה מהנהלת הפורום
* יש לקרוא את תקנון הפורום (במאמרים) לפני כתיבת הודעות.
* במידת האפשר, נא לשרשר מודעות על אירועים (מפגשי צמחונים, פעילויות וכד') זו לזו.
* גם דגים הם בעלי חיים. לכן, נא לא לבקש מתכונים לדגים.
ברוכים הבאים!
 
הפורום עוסק באורח החיים הצמחוני והטבעוני; החל מהתזונה, הבריאות ואיכות הסביבה. זה המקום לבקש ולשתף מתכונים, לדבר על דיאטות ותפריטים, להביא ולדון במחקרים בתחום, לקבל המלצות וטיפים בנושא צמחונות וטבעונות, לשאול את כל השאלות המטופשות שבעולם, ולשתף במה שמתחשק. 

כולם מוזמנים להשתתף ולקרוא בפורום - בין אם הם צמחונים, טבעונים או רק מתעניינים, ובלבד שיכבדו את הפורום ויושביו ולא יעודדו שימוש במוצרי בשר, עוף ודגים. 
 
השאיפה היא ליצור מקום מזמין ונעים לדיון בצמחונות וטבעונות על כל גווניה ועל כל צורותיה, בלי שיפוט, הטפות, שכנוע ואלימות מילולית. כל מי שהנושא קרוב לליבו מוזמן להישאר ולהעשיר את הפורום בנוכחותו.
 
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'אני מקווה שזה בסדר שאני לא שירשרתי להודעה שלי'
אני מקווה שזה בסדר שאני לא שירשרתי להודעה שלי
<< ההודעה הנוכחית
05/08/2007 | 22:13
9
381
ופתחתי הודעה חדשה, כי זה לא קשור לחמניות.
אני צמחונית, כבר כמעט חצי שנה
ואני רוצה לדעת אילו תחליפים יש לבשר מבחינת ערכים תזונתיים
כיום אני אוכלת בעיקר טבעול וטופו אבל אני גם לוקחת ויטמינים וברזל כי חסרים לי הרבה דברים בגוף
אז מה אני יכולה לאכול שיחפה על החוסר של הבשר?
תודה
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-' '
06/08/2007 | 00:31
18
את יכולה לאכול קטניות: חומוס (גם בממרח),  שעועית, אפונה, פול (אם את לא אלרגית כמוני ) ועוד כל מיני.
תנסי גם לאכול ירקות ופירות. זה גם יכול לעזור.

אני צמחונית כבר ארבע שנים, אין לי כל כך מושג בקשר לערכים תזונתיים אבל אני יודעת שאחרי שאני עושה בדיקות (כל כמה חודשים) כמעט אף פעם לא חסרים לי ויטמינים.


מאחלת לך בהצלחה
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-'תחליפים'
תחליפים
06/08/2007 | 08:49
30
כדאי לגוון את סוגי הקטניות בתפריט, שלא יהיו רק סויה - ובעיקר פחות מעובדים מטבעולים למיניהם. כמו שאמרה עמית - כל סוגי השעועית, חומוס, עדשים, אפונה, פול וכו'.

בנוסף דגנים מלאים מספקים לא מעט ויטמינים ומינרלים אחרים מהקטניות, וכך בעצם משלימים את התמונה (וגם מבחינת החלבון הם משלימים את הקטניות לאיזון בחומצות האמינו).

ירקות ירוקים, ברוקולי, שזיפים ומשמשים - כל אלה יכולים לספק ברזל, ורצוי לשלב עם מאכלים עשירים בויטמין C להגברת ספיגה.

ביצים וחלב מספקים מינרלים וויטמינים נוספים, ובעיקר B12. אפשר להסתדר גם בלעדיהם, אבל אז צריך לתסף ב B12 כי כל המקורות של הויטמין הזה הם מהחי.
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-'היתה פרסומת אידיוטית איזו תקופה'
היתה פרסומת אידיוטית איזו תקופה
06/08/2007 | 11:27
4
24
שהציע לאנשים לאכול כל יום ירקות ב5 צבעים. אני לא יודעת למה היא נתקעה לי כל כך חזק, אבל זו התחלה מצויינת.
תנסי להקפיד לאכול מגוון של ירקות כל יום
וכמו שכתבו לך, בשביל חלבון-דגנים וקיטניות. גם בחיי "אוכלי הבשר" יש הרבה דגנים וקיטניות, אז זה לא באמת קשה לשלב אותן (מג'דרה, חומוס, אורז..) אבל כדאי מאוד לנסות ולהכין דברים חדשים. הרשת מלאה במתכונים שפעם נראו לי מוזרים ואחרי שניסיתי היה אחלה.

טבעול זה לא מה שיספק לך את הצרכים התזונתיים שלך, הוא טוב בתור פינוק אבל לא כתחליף קבוע.
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-'אפשר להסתפק בכתום וירוק.'
אפשר להסתפק בכתום וירוק.
06/08/2007 | 14:25
3
6
לצפיה ב-'מה עשו רע האדומים והסגולים? '
מה עשו רע האדומים והסגולים?
06/08/2007 | 14:39
2
5
לצפיה ב-'למי שנבהל מיותר מדי צבעים.'
למי שנבהל מיותר מדי צבעים.
06/08/2007 | 15:09
14
הירוק והכתום לבדם,  בבואם ממקור צמחי חי ורענן, ישמרו על בריאותנו, ועל צלחת צבעונית.
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-'ויש גם ירקות לבנים...'
ויש גם ירקות לבנים...
06/08/2007 | 15:10
8
לצפיה ב-'שינוי תפיסה'
שינוי תפיסה
06/08/2007 | 11:50
24
בשר הוא לא בדיוק מקור אולטימטיבי ל"ערכים תזונתיים", אלא בעיקר מקור (די יעיל, יש להודות) לחלבון ולברזל. הוא יכיל גם B12, בכמות שתלויה במידה רבה בפרקטיקת הגידול בעה"ח שמהם נלקח הבשר (למשל, לעיתים לא רחוקות מתספים פרות ב-B12 עקב חסרים).

למידע בנוגע לברזל, מקורות וספיגה: כאן וגם פה.
לגבי חלבון ורכיבים נוספים בקצרה (עם הפניות): בקישור הזה.
תזונה טבעונית >>
לצפיה ב-'תודה רבה לכולם, באמת אתם מקסימים'
תודה רבה לכולם, באמת אתם מקסימים
07/08/2007 | 02:45
6

הודעות אחרונות

23:12 | 27.08.19 bogib
00:33 | 28.07.19 חנוך11
05:30 | 23.07.19 אורחים בפורום
01:01 | 04.07.19 luliy
21:38 | 19.06.19 luliy
13:36 | 09.06.19 אורחים בפורום
15:08 | 08.06.19 ronenrii
21:24 | 19.05.19 bogib
10:07 | 10.05.19 יערעד
15:21 | 03.05.19 מוכרחים להיות שמח4
12:34 | 30.04.19 אורחים בפורום
10:49 | 21.04.19 bogib

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ