מחזור כישור הזמן

כישור הזמן שולט!!!

חבר'ה..אתם מדברים שטויות... שמעי מתוקה..אני קראתי הרבה סדרות פנטזיה..ואני יכול להגיד לך שהכישור היא הסידרה ביותר שקראתי.. היא לא כמו שאר הסדרות..היא הרבה יותר מעליהם.. זה לא עוד סתם ספר שקוראים ועוברים להבא.. הסעדרה הזאת היא עולם ומלואו..זה תרבות.. אחרי שקראתי את הסידרה החיים שלי השתנו..נקודת המבט שלי לעולם השתנתה.. אני עכשיו קורא את הספר האחרון (20) שיצא עד עכשיו.. ואני נהנה מכל רגע..אולי יש טיפה'לה קטעים משעממים..אבל כמו בכל עולם..יש דברים קצת משעממים..אבל.. היתרונות של הסידרה הגאונית הזאת פשוט מכסים לגמרי את החסרון הקטנטן
 

Palass

New member
תיאור מדויק אם שואלים אותי

ציינת דמות שלא שטחית לדעתך? בשיא המקריות התכוונת למאט?
 

murmur

New member
תקראי את התנ"ך ואת הברית החדשה

יותר קצר, יותר מעניין
 

rowshi2

New member
שאלה

מישהו יודע מתי יצאו הספרים הבאים בסדרה? לפני מעט זמן יצאו (בתרגום לעברית) כרכים 19 ו20... לפי מה שהבנתי, מיתעדים להיות 26 כרכים... יש מידע על כך למישהו?
 
יש תשובה

רוברט טען שיצאו עוד שני ספרים באנגלית.. שזה בעצם ארבעה בעברית.. הספרים צריכים לצאת מתישהו ב2005 אין לי יותר פרטים.. אבל אל תדאג.. הספרים יהיו מצוינים..הסיבה לכך שהספר העשירי היה לא משהו כדי שהספרים שיצאו עוד שנתיים יהיו גדולים!! רוברט עובד גם על אביב חדש שתכיל שלושה נובלות.. אחת מהן הוא כבר כתב.. שבה רואים את הסיפור של לאן על למה נטש את המלחמה על האופל ואיך הוא ומוריין הגיעו בדיוק בזמן שבו הטרולוקים צצו... בשנייה רואים את הסיפור שבו טאם מצא את רנד למרגלות הר הדרקון.. השלישי עדיין לא ידוע...
 
מצטער שלא רשמתי שאני מצטט..

מצטער ידידיי.. שכחתי..תסלחו לי.. אני חושב שהמאמר היה כתוב מצוין..יש לי הרבה תקצירים על הסידרה.. אני חושב שזאת הכי טובה שהייתה.. אני באמת לא התכוונתי שתרשום את ההודעה שלי במאמרים..ואני מעדיף שזה שרשם אותה יהיה מופיע שם.. מצטער עוד פעם.. האישה בתמונה היא מוריין דמונדרד..היא לא ממש דומה לה..אבל חפיף..תמונה יפה..
 

wisp

New member
שאלה!!

קראתי לפני הרבה זמן, אבל עדיין אני לא זוכר שאמרו בעשרים ספרים שייצאו בינתיים שמזרים טיים הוא דמנדרד!?,
 
תשובה..ופורום

ספוילר ל18.. רואים ב ספר ה-18 כשדמנדרד היגע כדי לחסל את רנד שהשתמש בצ'ודן קאל שהוא לא זיהה את דאשיבה.. דאשיבה הוא בעצם אגינור..שנולד שנית בשם אוסנג'ר.. דאשיבה הוא אשא'מן שערק מהמגדל השחור.. טיים מוכרח להכיר את דאשיבה..והוא מכיר אותו כפי שאנחנו רואים... אבל דמנדרד לא מכיר אותו..לכן התואוריה הזאת נפלה.. תכנסו לפורום על מחזור כישור הזמן ותקבלו שם המון המון תאוריות.. כמו למשל.. מי הרג את אסמודין.. האם מוריין באמת נעלמה? מה יקרה לבסוף עם רנד? האם מאט ימציא את התותח? ועוד כל מני השערות ותאוריות.. תכנסו..מאוד מומלץ..
 

rowshi2

New member
תמונה שגויה

הגרזן/קרדום של פרין לא דו להבי, אלא מאוזן בדוקרן באחד הצדדים. מוזכר המון פעמים....
 
אני יודע..אבל חפיף..יש המון תמונות.

...עם שגיאות.. ראיתי תמונה אחת שרנד הוא עם שיער שחור!!! ראיתי תמונה של לנפיר מכוערת פחד!! יש תמונה על גג בטיר עם החנית שהשיג ברוהדין!! יש המון תמונות כם בעיות..
 

SaidinsTaint

New member
../images/Emo58.gif

דמנדרד לא מזהה את פלין, האשאמאן הזקן שיודע לרפא, שעזר לרנד ונתקל בו ביער. את דאשיבה/אגינור הוא פגש ב"מסיבת התה" של הארורים קודם לכן.
 
למעלה