מה קראנו/ראינו/שמענו השבוע?

is00

New member
"יד הנחושת" - הולי בלק וקסנדרה בלייק.

זה השני בסדרה "מגיסטריום" ו... הוא לטעמי הוא היה מאכזב מאוד. עד כדי כך שאפילו לא סיימתי אותו. בכנות באיזה שלב התחלתי לתהות איך בדיוק מתבצע השיתוף פעולה הזה בין 2 הסופרות בכתיבה של הספר. הן כותבות הכל ביחד? כל אחת כותבת לחוד חלקים ואז הן מאחדות את זה? אולי בכלל כל אחת כותבת כרך בסדרה? זה מסקרן אותי כי... ניסיתי בעבר לקרוא את הספר "עיר של עצמות" של קסנדרה קלייר והתוצאה הייתה בדיוק מה שהיה לי עם הספר הזה - נטשתי אותו לפני הסוף שלו.
בכל מקרה, לטעמי, העלילה הייתה הרבה פחות מעניינת. הספר די נכשל בשמירה על המתח במהלכו ובכנות הרגשתי שהכתיבה בספר הייתה הרבה פחות מוצלחת. הדמויות בספר ממשיכות לסבול מקלישאתיות יתר, העולם ממשיך להיות מאוד דל ובכנות - אני ממש הרגשתי ששום דבר לא באמת מתפתח.
בקיצור היה מאכזב.
 

גלקטור

New member
בובה רוסית (נטפליקס)

סיפור מאוד מוזר על אישה שמתה ביום שאחרי מסיבת יום הולדתה, ואז חוזרת לחיים באותה מסיבה, ואז שוב, ושוב, ושוב - כל פעם חוזרת לאותה נקודה בזמן - כמו "לקום אתמול בבוקר" רק שיש שם התפתחות עלילתית ורמזים למה זה קורה ואיך אפשר להפסיק את זה.
 

is00

New member
מזכיר לי סרט שראיתי...

קראו לו "לפני שאפול".
שם היה מדובר בנערה שנהרגה, ואז כל פעם מתעוררת מחדש באותו היום וחיה אותו מחדש.
 

RaikaRakka

New member
Roadside Picnic

טיזינגטיזינגטיזינגטיזינגטיזינגטיזינגטיזינגטיזינג
חחח רק התחלתי אתמול אבל זה ספר זורם וקצר, אז אני ארשום עליו כשאסיים. יש אווירה Spookyית.
&nbsp
החוק הראשון - סיימתי את הטרילוגיה.
והתאכזבתי.
בחצי השני של הספר השלישי המחבר נזכר שיש הרבה קצוות לכרוך והביא את הכל לסיום, אבל לא מספק. זה היה עמוס מדי, ואני בכלל לא מרוצה ממה שקרה שם.
אין לי הרבה צורך לפרט, רק לומר שזאת טרילוגיה סבירה, ספרי פנטזיה בינוניים.
&nbsp
סיפורי רובוטים - אסימוב
נגמר לי מה לקרוא, נזכרתי שיש את סדרת המוסד המהוללת של אסימוב, אמרו שכדאי לקרוא את סדרת הרובוטים לפני כן, ויש אוסף סיפורים.. זה שהתחלתי לקרוא.
מיושן.
בינתיים פרשתי, אולי אחזור לסיפורים בעתיד, אולי אדלג לסדרת הרובוטים עצמה.
 

is00

New member
"חתולה לבנה" - הולי בלאק.

להזכירכם הספר האחרון שקראתי, לפני זה, היה שיתוף פעולה של קסנדרה קלייר והולי בלאק. הראשון בסדרה המדוברת היה בסדר, אבל השני מאכזב מאוד. אז החלטתי שאת קסנדרה קלייר לבדה ניסיתי בעבר ולא התרשמתי, אז אני אנסה את הולי בלק, ונראה אם זה יעזור לי להבין למה הייתה כזאת נפילה בין הספר הראשון לשני בסדרה המשותפת שלהן...
זה לא באמת עזר.
הספר הנ"ל הוא גם חלק מסדרה. נראה לי טרילוגיה. הוא ספר פנטסיה שמתקיים, לכאורה, בעולם די זהה לשלנו, רק שההבדל הוא שיש אנשים....מחוננים, שיש להם כל מיני יכולות... מיסטיות - בתרגום של הסדרה זה נקרא "מפעילי קללות", אבל אני לא ארחיב על זה.
הספר בסה"כ הוא חביב. פה ושם גם הייתה כתיבה טובה מצידה של הולי. פה ושם גם היה מסקרן ויש שורשים טובים לדמויות, הייתי אומר, אבל התמונה הגדולה היא שהוא פשוט לא מספיק מעניין. העלילה מרגישה קצת עצלה. היא לעתים הרגישה די עומדת במקום ו...הספר פשוט לא הצליח לתפוס אותי, כדי לגרום לי לרצות לקרוא את ההמשך.
 
למעלה