מחוננת- קריסטין קאשור -להתרחק

Feanor75

New member
מחוננת- קריסטין קאשור -להתרחק

אני לא נוהג לנטוש ספרים, אבל כאן זה היה יותר מדי. חוסר האמינות והרמה הירודה לבד כבר הצדיקו נטישה, אבל עוד הייתי יכול להמשיך בגלל אהבתי לסביבה של ספרי הפנטזיה, ימי-ביניימית וטבעית. אבל ככל שקראתי הבנתי שהכותבת היא חולת נפש שונאת גברים, נראה שמה שהניע אותה ליצור זה הפנטזיות שלה להתעללות אלימה ולהשפלתם של גברים. לצערי זאת תופעה די נפוצה בתרבות המודרנית בגלל ההסתה הבלתי-פוסקת שיש כנגד גברים. ביום האישה ועוד כל מיני ימי שנאה, והאירועים שהתקשורת מוציאה את ההמונים להפגין בכיכרות.
נטשתי בעמוד 100. קניתי את "מחוננת" ואת ספר ההמשך "אש" ביריד ספרים משומשים ב-10 ש"ח לכל ספר במצב מצוין, ועדיין זה בזבוז של כסף. את מחוננת מסרתי למחסן ספרים משומשים, כבר הוא נלקח משם ועתיד לייגע את בעליו החדשים. אש עדיין אצלי, אני מוכן למסור אותו בחינם, אבל לא ממליץ לאיש לקחת. קוראים לו "אש" - בקרוב אני יכול להשתמש בו כחומר להצתת האח, כי זה השימוש הכי טוב לספרים כאלה. כן הנאצים שרפו וכל זה...לא משנה. יש ספרים שגורמים נזק לאנשים ומוטב להשליכם אל האש.
 

is00

New member
במקרה...

קראתי את כל הטרילוגיה לפני כמה חודשים. "מחוננת" ללא ספק היה הגרוע מביניהם, אבל "אש" ו"ביטרבלו" היו הרבה יותר מוצלחים. "בעיקר "אש", שאומנם הוא השני בטרילוגיה, אבל קראתי אותו ראשון, כי לא הייתי מודע לסדר הספרים. אם הייתי קורא את "מחוננת"(הראשון בטרילוגיה) ראשון, סביר להניח שהייתי פועל בדיוק כמוך.
בכל מקרה, "אש" ו"ביטרבלו" אומנם עומדים בפני עצמם מהרבה בחינות, אבל יש קשר ביניהם ל"מחוננת" ככה שיש שם קו מקשר.
 

Feanor75

New member
כן, ניתקלתי בתגובה שלך עוד לפני שכתבתי את הודעתי

גם בעוד מקום ראיתי שהשני נחשב לטוב יותר, אבל הראשון כבר הספיק לי. אם ארצה לשמוע סיפורים של חולי נפש אני יכול ללכת למוסד שלהם בשביל זה, לא צריך לקרוא ספר שהם כותבים. מסכנה הכותבת הזאת יש לה המון בעיות...
&nbsp
אם הצלחת ליהנות מזה, בסדר..
נמשיך לחפש ספרי פנטזיה טובים :)
 
למעלה