מה קראנו/ראינו/שמענו השבוע?

הופאק

New member
מסע בין כוכבים: דיסקברי

הרבה טוויסטים שנבנו טוב במשך העונה ולכן אותי פחות הדהימו אבל צופים אחרים אהבו.
בכל מקרה, עדיין סדרה כיפית ויפה.
 

eitanreder

New member
כננת האווירונאוט של גים בוצ'ר

נמצא בסוף החלק השני ,מזכיר בכתיבה את היינלין במיטבו..
נחמד
 

eitanreder

New member
תם ונשלם גם החלק השני ,ספר מעולה לדעתי

מתחיל את שם הכוכב של מורין ג'ונסון.
 
Flowers For Algernon

גרסת הרומן שנכתב ב1966 בעקבות סיפור קצר שנושא את אותו שם
&nbsp
למרות הסגנוו הילדותי של הפתיחה, שגיאות הדקדוק הרבות וטעויות הכתיב.
מובטח סיפור מדהים ונוגע ללב על מהות האושר, החוכמה, הבדידות ועל יחסה של החברה לשונה ולחלש שנעים בין רחמים וחמלה לניצול ופחד.
&nbsp
 

סתם מבקרת

Active member
לא השבוע ובכל זאת רוצה להמליץ על הספר מבריקים של מרקוס סייקי

בעולם מבחינים שנולדים ילדים עם יכולות אבנורמליות ברמות ותחומים שונים. לאחד יכולת קריאת מחשבות, שניה יכולה להתהלך בקרב קהל מבלי להיראות,אחר יכול לחוש דפוסים בשוק המניות...הם נקראים מבריקים.
הספר הוא חלק מטרילוגיה שרק הראשון שבהם תורגם לעברית.
 

is00

New member
המסע של הליצן - רובין הוב

השני בסדרת "פיץ' והליצן" של הוב, שלטעמי הוא היה פחות טוב מ"הרוצח של הליצן" שפתח אותה. למה? כי הוא הרגיש לי יותר נמרח והדמות של פיץ' הזכירה יותר את פיץ' מהטרילוגיה הראשונה מאשר זה מהספר הראשון שפתח את הסדרה הנוכחית. יותר מדי תכונות מורטות עצבים של פיץ' של "רוצח מלכותי". בספר הראשון בטרילוגיה החדשה הדמות שלו הרגישה שהיא התפתחה, אבל הספר השני החזיר את זה כמה צעדים אחורה. חוץ מזה הוב הציגה כמה דמויות חדשות בספר הקודם(בין השאר הבת של פיץ' ומולי) ובספר הזה היא קיבלה ממש מעט חשיפה. חוץ מזה באמת הרגשתי שהוב פשוט
מורחת את הספר. פשוט הרגשתי שהיו יותר מדי קטעים מיותרים בספר הזה ולעיתים הוא הרגיש ממש שבלוני, ואנחנו מדברים פה על ספר של כמעט 800 עמ'.

למרות זאת הוא היה מספיק טוב ומעניין, כדי לא להוציא לי את החשק לקרוא את הספר הבא. יש
 
Altered Carbon, סדרת מד"ב בלשי חדשה של Netflix

הפרק הראשון נראה טוב, כנראה השקיעו בו לא מעט כסף. אני תמיד מחפש את הדברים השליליים, אז כן, אפשר לראות כמה דברים שעלולים להתפתח לבעיות של ממש עם הסדרה בהמשך, אבל עוד מוקדם לדאוג. בנוסף, חובבי הסדרה רומא של HBO כמובן ישמחו לראות את מרקוס אנטוניוס (ג'יימס פיורפוי).
 

tomasth

New member
מביקורות שקראתי יש בו הרבה אלימות

חבל שלא עושים על אותם נושאים סיפורים וסדרות/סרטים , בלי תוכן גראפי במובן הזה לצפיה/קריאה.
 
זה נכון, אחרי צפייה ב-4 פרקים אני יכול לאשר שיש אלימות קשה

וגראפית, למי שלא מסוגל את זה אין מה לחפש בסדרה. זה גם נכון שהעלילה לא כל כך מתוחכמת, ואחרי 4 פרקים קשה להגיד שהתקדמנו הרבה. אבל העולם והדמויות נחמדים, לשם שינוי אפשר ליהנות מהם אפילו כאשר העלילה דלה. כל מה שנותר לקוות זה שבפרקים הבאים העלילה גם תשתפר ואז זאת תוכל להיות סדרה מצוינת.
 

eitanreder

New member
מדע בדיוני ברמה טובה יחסית,אין לי מושג כמה השקיעו בעונה

ומבין שיש עוד 2 ספרים בסדרה.כולי תקווה שגם אותם יהפכו להמשך הסדרה
 

is00

New member
"שוליית הצל" - ג'וזף דילייני.

הוא היחיד בסדרה הנ"ל של דילייני שיצא בעברית, אגב.
סה"כ זאת הייתה קריאה מעניינת. זה עוד ספר מז'אנר הפנטסיה לנוער, והיה אפשר להרגיש את זה במהלך הקריאה בספר. הדמויות היו מאוד לא מפותחות. היו כמה קטעים ילדותיים מדי והעלילה לא זרמה הכי טוב. גם יצא סרט המבוסס על הספר("הבן השביעי"), אבל לא ראיתי אותו, אבל ממה שקראתי עליו הוא כנראה מאוד שונה מהספר, כי ...ובכן קודם כל כנראה ביגרו את כל הדמויות בלפחות 5-10 שנים, וזה בטוח שינה מאוד את הפרספקטיבה של הסיפור.

בכל מקרה היה לא רע בכלל. נהניתי רוב הזמן, גם חלק מהדמויות נראות עם פוטנציאל טוב להיות מעניינות, כשהיינו מגלים קצת יותר עליהם(בספרים הבאים בסדרה, סביר להניח) ולרגע לא חשבתי להפסיק לקרוא בו. סביר להניח שאם היו יוצאים ספרים נוספים בעברית בסדרה הייתי מנסה למצוא ולקרוא גם אותם.
 

אהוד153

New member
מתחיל גם אני להתמכר

היי חברה, חדש פה בפורום, עד לא מזמן הייתי לגמרי אדיש לכל הנושאים האלה, אבל לאחרונה אחרי שראיתי כמה סרטים( בסיסיים בנושא)- Gravity, inception,arrivla.. וגם אחרי שחוויתי כל מיני דברים בשנים האחרונות ( לא התוודיתי לחוצן או משהו, אבל כל מיני חוויות קשות לפעמים מוציאים אותנו ממסגרת המחשבה הרגילה..) , התחלתי בזמן האחרון לראות בכל מיני דברים ביומיום " סימנים" , ובאמת שכבר קשה לי להאמין שאנחנו לגמרי לבד פה. קורה לכם שאתם חשובים על הדברים האלה בטיסה? לאחרונה חיפשית טיסה ושמתי לב למשהו שלי אישית נראה הזוי. יש אשכרה חברה, נראה לי ישראלית, שמאפשרת לאנים (מאוד מאוד אמידים כמובן) להגיע לחלל, זה רק אני או שזה הזוי?
מישהו שמע על הז כבר?
 
למעלה