המדריך המלא לקורא החושש מספויילרים

המדריך המלא לקורא החושש מספויילרים

(השם המלא היה אפילו ארוך יותר, אבל זה לא נכנס בנושא)
שלב מספר 1 - הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני יציאת הספר השביעי הוא לדאוג למקלט\מרתף. כן, בלי מקלט\מרתף זה לא יעבוד. גם ממ"ד יתאים, אבל דאגו שזה ממ"ד שיכול לשמש כחדר אמיתי ולא חדר ארונות צפוף וקטן.
שלב מספר 2 - דאגו לצפות את קירות הממ"ד\מקלט\מרתף בפוסטרים של שלוש המנהלות החביבות עלינו ואף הקימו מקדש קטן במקום בולט ובו תקריבו לכוח השלוש שוקולדים למיניהם. גם שלב זה חשוב, אם לא תבצעו אותו לא תוכלו להימנע מספויילרים! (*מכניסה את התשלום לחזייה שלי*)
שלב מספר 3 - שימו במקלט\ממ"ד\מרתף שק שינה, (הכותבת ממליצה בחום על להכניס לשם מיטה או לפחות מזרון, אבל אם מה שעושה לכם את זה זה קור מקפיא וכאב גב בבוקר אז מי אני שאגיד לכם לא.) חטיפים למיניהם (יש להפריד בין השוקולדים המיועדים להקרבה לבין השוקולדים המיועדים לכם) שימורים למיניהם , ירקות (או שאתם רוצים להיות שמינם מאוד ולמות מתת תזונה), וכל דבר אחר שאתם אוהבים לאכול ושלא יתקלקל תוך כמה ימים.
שלב מספר 4 - נתקו כל קשר עם העולם החיצון - נפצו טלוויזיות, גזרו חוטי טלפון, בטלו מנויים לעיתונים, ריבו עם חבריכם, פטרו את העוזרת ונעלו את אחיכם הקטן בחדר הכביסה.
שלב מספר 5 - כאשר כל השלבים הקודמים נעשו במלואם, הכנסו למקלט\ממ"ד\מרתף, ושברו לחתיכות את המפתח. דאגו שיהיו לכם גם את כל המפתחות הרזביים לאותו חדר שבו אתם נמצאים, כדי שאנשים לא יצליחו להיכנס פנימה ולצעוק משהו כגון "הארי פוטר מת!" ולהרוס לכם את חוויית הקריאה.
שלב מספר 6 - עכשיו הזכרו שבכלל אין לכם את הספר ורוצו לקנות את הספר. רצוי לעמוד בתור יפה ואז לקנות את הספר ולשלם ואז לחייך בנימוס למוכר ולהגיד "תודה רבה", אבל אם ממש בא לכם אתם יכולים גם לפרוץ לחנהות באמצע הלילה, לגלות שנגמרו הספרים\הספרים נעולים בכספת\בעל החנות ישן עליהם בלילה ואז בבוקר למחרת לעמוד יפה בתור, לקנות את הספר ולשלם ואז לחייך בנימוס למוכר ולהגיד "תודה רבה", ואז לרוץ ריצה מטורפת לממ"ד\מקלט\מרתף עם הידיים על האוזניות תוך כדי צעקות "אני לאאא שומעעעע" ותודו לאלוהים שלא שברתם גם את המפתחות הרזרביים.
שלב מספר 7 - הכנסו שוב לממ"ד\מקלט\מרתף, בעזרת המפתחות הרזרביים שבו בנוחיות ופתחו את הספר. סגרו את הספר, שימו את אטמי האוזנים ואז חזרו לשבת בנוחיות. לא, לא על הספר!
שלב מספר 8 - התקשרו לכותבת הודעה זו כדי לקרוא לה להיכנס למקלט, ואז תגלו שהמספר אינו מחובר\יש תקלה במספר אליו חייגתם\היא חתכה את קווי הטלפון בעצמה.
שלב מספר 9 - נעלו את המרתף\מקלט\ממ"ד ושברו לחתיכות את המפתח. גם את המפתחות הרזרביים, כדי שלא תתפתו לצאת החוצה ולקרוא ספויילרים בעצמכם.
שלב מספר 10 - עכשיו, כשכל השלבים מולאו בהצלחה - לחצו על הכפתור האדום. העולם הושמד. ברכותיי, עכשיו אתם מוגנים בפני ספויילרים.
 

אףפעם

New member
XD ענק!

וגם לי היה רעיון להתגוננות מפני ספוילרים, לפתוח קומונת ה"פ ללא ספוילרים ולנעול אותה ככה שאף אחד לא יוכל להיכנס ולהגיד דברים כמו: "הארי הומו!!!/מת!!!/מאוהב בוולדי!!!" וכו'. ובנוגע לחברים להחתים אותם אל אצומת אנטי ספוילר. ותקשורת, אנחנו נחיה חודש בלי חדשות עיתונים.
 
../images/Emo6.gif

ודרך אגב, אם שמתם לב ללוח בגרויות, משרד החינוך שם את המועד ב' האחרון 4 ימים לפי צאת הספר, מה שמאוד מתחשב מצידו כי זה מאפשר לי לקרוא את הספר בלי דאגות וגם באמת נותן לי את השלושה ימים מראש של התבודדות מהעולם שאני צריכה.
 

Gummy Bears

New member
../images/Emo12.gif

"העולם הושמד. ברכותיי, עכשיו אתם מוגנים בפני ספויילרים."
 

yuvi217

New member
../images/Emo6.gif

מה לעשות? הממ"ד שלי בבית הוא גם החדר מחשב :S אההאההאעהההאעאעהאאהאהאההאההאאאעאעהאהעההאההאהאעהאההעהאההעעההעהההאאעאהעהאעהה! אין סיכוי שאני אאוכל לנעול את עצמי פה בלי להיכנס לפורום ולקרוא ספויילרים
 

yuvi217

New member
../images/Emo6.gif

אני ממש צריכה את זה...! להוציא לחצים בצורה חוקית [לפחות חוקית יותר מלרצוח את כל מי שיעצבן אותי בתקופה הקרובה XD]
 

The Walrus

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חזק ביותר!! יש רק פגם אחד בתוכנית, שזה ההליכה לחנות. אני ממליץ לבקש ממישהו ללכת לקנות לך את הספר, ושהוא חוזר להכין אקדח מראש ולאיים עליו שאם הוא מגלה מילה אחת הוא מת.
 

sashkashurik

New member
יפה מאוד. ../images/Emo6.gif

אני דווקא מתכוונת להיות בחיק הטבע רחוק מכל מיני טלויזיות, טלפונים וכו'.
 
ומה יקרה עם איזה תן יגלה לך מי מת

בספר השביעי?! (המדריך הזה התבסס על השרשור ההוא ועל ההודעה שלך במיוחד)
 
למעלה