הפעם זה לא בדיוק שעשועון.

Winter Blue1

New member
1.'מתי שוולדמורט ימצא את הגרב שלו

היא ממש חשובה לו. תבין זאת הגרב הורודה הזאת עם הודבונים והפפיון. ראית במקרה?' 2. 'אממ... אני חושבת שאמרו לי על זה משהו... אממ... תן לי להיזכר... אה כן! הספר השביעי.... אבל אל תגלה! אז הספר השביעי הוא.... גרב! ששש!! מה איך זה קשור לגרב? זה הגרב של וולדמורט? מה לא שמעת? וולדי איבד את הגרב שלו!'
 

mjlk

New member
מתי יצא הספר השביעי?-האמת לאמיתה!

ג'יי.קיי.רולינג, הסופרת הבריטית הידועה - כותבת סדרת הספרים רבת-המכר "הארי פוטר", פלטה בראיון האחרון שלה לאחד מערוצי הכבלים הבריטים מספר רמזים על מועד יציאת הספר השביעי בסדרת "הארי פוטר". לטענתה, ולאכזבת מיליוני הקוראים ברחבי העולם, הספר השביעי יהיה הספר האחרון בסדרה האגדית ויהיה, כפי שהדגישה "בעל עלילה סגורה". ממקורות מהימינים, ניתן לקבוע בוודאות כי רולינג כבר ממש על סף סיום כתיבת הספר, והיא נמצאת בשלבים האחרונים בכתיבה, בהם היא מתקנת ומלטשת את העלילה ביחד עם העורכת הפרטית שלה מטעם חברת בלומסברי- ג'ין מקינטוש. "אני והיא (ג'יי.קיי.רולינג) נמצאות כעת בשלבי הגימור והליטוש של הספר. אנחנו כאמור עובדות יחד על עריכת הספר, כדי למנוע אי הבנות והגעה למצב שבו אשנה פרטים חשובים לצורך העלילה, לפי דבריה." כך אמרה מקינטוש לכתבנו. בראיון בו חשפה רמזים על מועד יציאת הספר השביעי, אמרה רולינג כי את הפרק הראשון של הספר תקריא היא באירוע השקה מפואר בלונדון, שההכנות אליו בעיצומן. "אפשר לומר, שאני וג'ין די עסוקות בשבועיים האחרונים (צוחקת). אני מקווה, שעם קצת מזל אנחנו נסיים לעבוד על הספר בקרוב מאוד." אמרה. מה עם ספוילרים חביבים לקהל הקוראים? "אין טעם בלשחרר ספוילרים, אם הייתי מעוניינת בכך, הייתי מספרת את כל הסיפור כבר עכשיו." לפחות מה יהיה שם הספר, זאת תוכלי לומר? "אני חוששת שאפילו אני אינני יודעת. אני עצמי עוד לא בחרתי את השם, ואני מקווה שאחרי התלבטות רצינית עם ג'ין אני אוכל לבחור רעיון אחד לשם מהרבים שחשבתי עליהם." כששאלנו אותה אם היא יכולה לשער את מועד השחרור של הספר, היא חייכה ואמרה: "כנראה שסנטה-קלאוס יהיה נחמד מאוד השנה לילדם בבריטניה ובכל העולם." אבל ליהודים ומוסלמים אין סנטה קלאוס "אני מניחה שלהורים היהודים יהיה איך לעשות את הילדים שלהם מאושרים בחנוכה.וההורים המוסלמים פשוט יעשו לילדים שלהם יום חג." לא ניתן לפרש את דבריה של רולינג בצורה אחרת - הספר השביעי יצא בדצמבר הקרוב. לאחר הראיון הקצר אך האומר המון, ניסה כתבנו יאיר מאור לסחוט טיפת מידע אחרונה כשרולינג צעדה בפמליה לכיוון מכוניתה המפוארת מחוץ לבניין: האם ר.א.ב הוא רגולוס בלק? התשובה הייתה קצרה ומלאת ספקות: "מה אתה חושב?" לסיכום, ילדים וקוראי הארי-פוטר נכבדים, יש לנו למה לצפות בדצמבר הקרוב. אז שיהיה לכם, חנוכה שמח! המידע מהאתר: WWW.HWAIAP.CO.IL
 
נו באמת

באמת נראה לכם שזה ייצא בחודש הקרוב? ושהיא תגיד את זה רק לאיזה ישראלי מסכן? נ.ב. שני הקישורים לא עובדים אז לא יודע מאיפה הבאת את זה..
 

ZoHaRoT

New member
../images/Emo6.gif

כן... זה באמת לא נשמע הגיוני.... וזה גם לא יצא באותו זמן בכל העולם... (מתפללת שאני טועה...)
 

ZoHaRoT

New member
אה? באמת? לא ידעתי!../images/Emo163.gif

אבל זה יצא באנגלית ויקח עוד מלא זמן עד שיצא בעברית... אז עכשיו אני אנסה לתרגל קריאה באנגלית....
 
אולי בקזחסטן וכאלה לא

אבל בישראל השישי יצא באותו זמן כמו באנגליה וארה"ב, ובטח כמו שאר מדינות אירופה. מקסימום הבדל של 12 שעות בגלל הפרשי השעות בגלובוס, ואאל"ט הספר יצא בשבת אז ברוב הארץ הספרים נמכרו רק כשהחנויות נפתחו במוצ"ש.
 

Shiri from the block

Active member
ממש ממש ממש לא.../images/Emo113.gif הספר השישי בעברית יצא בחנוכה כשהספר באנגלית יצא עוד ביולי או יוני. וגם בספר החמישי היה את אותו הפרש. אני זוכרת בבירור שהוא יצא גם בחנוכה כשבאנגלית הוא יצא כבר כמה חודשים לפני..
 
../images/Emo210.gifהיא התכוונה באנגלית...

הוא הגיע לארץ באותו היום שהוא הגיע לשאר העולם...
 
WTF?

דצמבר הקרוב?O___o חוץ מהקטע עם סנטה קלאוס שפשוט לא מסתדר לי עם רולינג, ועם העניין שהספר ייצא בדצמבר, דווקא נשמעת כתבה אמינה. הקישור לא עובד. מאיפה זה?
 

אנה92

New member
הלוואיייי שזה יצא בחודש הבא

חחח ליומולדת שלי חח אבל אני ממש ממש בספק אם זה ככה.. הלוואי שאני טועה *מתפללת*
 

mjlk

New member
מי ששאל מאיפה הבאתי את זה...

בואו נומר שהיה לי דמיון פורה והרבה אמונה כשכתבתי את זה
 

mjlk

New member
מה גם לצחוק אסור?? ../images/Emo4.gif

לא כתבתי בכוונה - כדי לראות איך אנשים יגיבווו... ?? טוב לא משנה...
 

ToryMaster

New member
אנשים מאמינים לדברים האלה

יש הבדל בין לצחוק על אנשים ואיתם, אם היית כותבת בסוף שזה בצחוק, נשבעת לך שזה היה משכיב אותי, אפילו ככה הרשיתי לעצמי חיוך סטייל מקגונגל כשהיא מאבדת שליטה.
 

mjlk

New member
חחח נו טוב...

מבטחיה בפעם הבאה.. אבל יותר מצחיק לראו את התגובות של האנשים כשהנם מאמינים לזה.. אחרי זה אומרים שזה בצחוק, רק חיכיתי שיגיבו לראות מה הם אומרים! :p
 
למעלה