הפעם זה לא בדיוק שעשועון.

על תדאגי זה לא קורה לך

הרבה דנוש.
( סתם.. בצחוק, בלי מכות
)
 
משלי ../images/Emo9.gif

שאלה: מתי יוצא הספר השביעי? תשובות: דמבלדור: סבלנות ידידי. פרד וג'ורג' וויזלי: חיחיחיחי לא נגלה ולא נגלה!!!!!!! מקונגל: עוד ספר אה? כדאי שאני אכין עליו מבחן מהר...צריכה ללכת ביי! *הלכה* רון: עוד ספר? אויי לא! לא עוד חומר לבחינות! מולי וויזלי: יוצא עוד ספר? אסור שארתור ישמע על זה! ארתור וויזלי: זה ספר של מוגלגים נכון? אני יכול לקחת אותו לפרק אותו ולהרכיב אותו מחדש? בבקשה מולי!!!!!!! הרמיוני: אני כבר אגיד לך! *רצה לספריה* גברת פינץ: השביעי? אני מצטערת, העלמה גריינג'ר בדיוק לקחה את האחרון. אולי בחודש הבא... מסדר עוף החול: "ספר"? זה קוד למין נשק אפל חזק ועוצמתי שמאיים להשמיד את העולם? סנייפ: שאדון האופל יימצא לנכון לשחרר אותו. וולדמורט: שאמצא לנכון לשחרר אותו. הארי: שאהיה מוכן להתמודד עם השמדת ההורוקרוקסים ופנים מול פנים פעם נוספת מול וולדמורט .
 
פנים אל מווווול פנים

[פגישה באמצע החיים הגענו אל עצמנו ממקומות כל כך שונים העיר נראית אחרת כאילו לא היינו כאן הלילה את נשארת חכי איתי לבוקר שיבוא]
 
הארי פוטר.....

מה הלחץ בחייכם? כיסחנו כמה אוכלי מוות, ניסו לרצוח אותי בלי סוף, הרגו לנו את המנהל, ואת סריוס. תנו לבן אדם קצת לנוח ולעכל את הדברים, לאזור קצת כוחות, תחכו בסבלנות, שלחתי ינשופים לרון והרמיוני, וברגע שהם יהיו מוכנים נצא לדרך. רון - עזבו אותי באמא ש'כם. הרמיוני - יש עוד המון חומר ללמוד על אוכלי המוות ואדון האופל לפני שנצא, ואני חייבת לסדר עם מקגונגל דרך שבא אני אוכל להשלים את הבגרויות בסוף השנה. פרד וג'רג' - מה לא הקשבת למה שהארי, רון והרמיוני הסבירו לכם? אתם צריכים ניקוי אוזניים? גורג' איפה שמת את המקלות האלה לאוזניים שרצינו לנסות על זכריה סמית בספר החמישי? אה כן... נזכרתי, אני מיד מביא פרד, לבנתיים תפוס ת'ו שלא יברח.
 
למעלה