שירשור ציטוטים מובחרים!

yuvi217

New member
הציטוטים:

"אני מסיר בפניך את הכובע - או לפחות הייתי מסיר אותו בפניך, לולא פחדתי שאמטיר עליך עכבישים." - אלבוס דמבלדור להארי, עמוד 74 "דראקו מאלפוי, הנמייה המדלגת…" – רון וויזלי, עמוד 195 "צלקות יכולות להיות דבר שימושי ביותר. לי עצמי יש צלקת מעל ברך שמאל בצורת מפה מדויקת של הרכבת התחתית של לונדון" – אלבוס דמבלדור, עמוד 23
 

idan0610

New member
כמה שמצאתי...

"אה הנה אתה, אלבוס," הוא אמר. "נעלמת לנו להרבה זמן. קלקול קיבה?" "לא, רק עיינתי במגזינים של המוגלגים," אמר דמבלדור. "אני כל כך אוהב הוראות סריגה." נח"ד, עמ' 70-71 ועוד אחד: "למה לכם לחשוש מפני זה-שאין-לנקוב בשמו? החשש האמיתי הוא מפני זה-שאין-לי-קקי-עמו - העצירות הקסומה שסוחפת את האומה!" נח"ד, עמ' 109 "היא אחותו של רון. - אבל היא זרקה את דין! אבל היא עדיין אחותו של רון. - אני החבר הכי טוב שלו! זה עוד יותר גרוע. - אם אני אדבר איתו קודם - הוא ירביץ לך. - ומה אם לא אכפת לי? הוא החבר הכי טוב שלך!" נח"ד, עמ' 467 "ברור שאנחנו עוד רוצים להיות חברים שלך!" אמר הארי, והביט בהאגריד בתדהמה. "אתה לא יכול לחשוב שמה שהפרה הזאת, סקיטר - אוי, סליחה פרופסור," הוא הוסיף במהירות, מביט בדמבלדור. "לקיתי בחירשות זמנית ואין לי מושג מה אמרת זה-עתה, הארי," אמר דמבלדור, שחיכך את אגודליו זה בזה ובהה בתקרה. גביע-האש, עמ' 415 ועוד משפט מהספר, שיכול להיות גם משפט לחיים: "כמו שהאגריד אמר, מה שיבוא, יבוא... וכשיבוא, לא תהיה ברירה אלא להתמודד עם זה." עמ' 660 (אחרון), שורה אחרונה בספר.
 

m i a o o

New member
../images/Emo207.gifמזל טוב למינרווה!../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

יש לה יומולדת היום
 

ZoHaRoT

New member
מזל"ט../images/Emo77.gif

שזמן כיהונה כמנהלת הוגוורטס יעבור בנעימים! (למרות שזה לשחקנית... או שלא?
)
 

m i a o o

New member
לא, זה יומולדת לדמות, לא לשחקנית

צירפתי תמונה מהאתר של רולינג
 
../images/Emo12.gif

מזל טוב לפרופסור מקגונגל, יקירת לבנו הנצחית! המשיכי להיות מורה מוכשרת, קשוחה ומפחידה להפליא, לבצע נאמנה את תפקידך במסדר עוף החול, ואם לגעת בנקודה רגישה- לכהן בהצלחה כמנהלת ביה"ס הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. אוהבים אותך, מינרווה!
 
מזל טוב../images/Emo13.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

עכשיו כשיש מישהו נורמלי בתפקיד המנהל
,[ולא איזה קוקו בן אלף
.] אולי תשקלי ברצינות להעיף את הארי פוטר מבית הספר
? אה הוא במילא לא לומד שם כבר.טוב הרווחת
שיהיה לך יומולדת נהדר
 

מה יא

New member
מקגונגל שליטה!../images/Emo96.gif

אני אוהבת אותה, היא דמות משעשעת
 
כן,

בסרט הרביעי היא פשוט קראה אותי!!! Ron' put your hands around my waist הרגה אותי!! והיא כזה מגיעה לו לאף בערך והוא מובך ולא יודע מה לעשות עם עצמו... אחחח.. רון רון רון........... לבנדר מאוד מאוד תקנא... XDDDD
 
זה אחד היפים:

"הארי פוטר התהפך בתוך חבילת השמיכות שלו מבלי להתעורר. יד אחת קטנה אחזה במכתב שלצידו, והוא המשיך לישון- בלי שיהיה לו מושג שהוא מיוחד, בלי שיידע שהוא מפורסם, בלי שיידע שעוד כמה שעות יעירו אותו צווחותיה של גברת דרסלי [...] הוא לא יכול היה לדעת שבאותו רגע ממש, אנשים שהתכנסו בחשאי בכל רחבי המדינה הרימו כוסיות ואמרו בשקט: "לחיי הארי פוטר- הילד שנשאר בחיים!" אבן החכמים, עמוד 25.
 

yuvi217

New member
באמת אחד היפים ../images/Emo23.gif

וגם בערך כל משפט שיצא מהפה של דמבלדור
 

yuvi217

New member
ועוד כמה

[זה יום חדש!
] מע"ח: "ומעכשיו והלאה, מצידי שיהיה כתוב בעלי התה שלי מות, רון, מות – אני זורק אותם ישר לפח, לאן שהם שייכים." – פאדג':"טוב אז אתה מתכוון להיאבק נגד דוליש, נגד שאקלבולט, נגד דולורס ונגדי בכוחות עצמך, דמבלדור?" דמבי: "חי זקנו של מרלין, לא, אלא אם, ברוב טיפשותך, תכריח אותי לעשות זאת." "אתה מאיים עליי, אדוני?' הוא אמר בקול רם כל-כך עד שעוברים ושבים פנו להסתכל עליו. "כן" אמר עין הזעם, שנראה די מרוצה מכך שהדוד ורנון תפס את העסק כל כך מהר."
 
XDDDDD

"ומעכשיו והלאה, מצידי שיהיה כתוב בעלי התה שלי מות, רון, מות – אני זורק אותם ישר לפח, לאן שהם שייכים." – "מות רון, מות" הרג אותי הקטע הזה!!
 
למעלה