שירשור ציטוטים מובחרים!

Burning Witch

New member
../images/Emo40.gifשירשור ציטוטים מובחרים!../images/Emo40.gif

שרשרו לכאן את הציטוטים האהובים עליכם! אל תישכחו לרשום מי אומר ומי שומע. אם בא לכם אתם יכולים לרענן את זיכרונינו ולרשום גם מה הסיטואציה במקום. אתם יכולים לשים כמה ציטוטים שבא לכם!
אני אתחיל.. "אתה מת, פוטר" אמר מלאפוי. "בתור מת אני מאוד פעיל" אמר הארי. "קח עוגייה" אמרה מקונגול. "לא רוצה" אמר הארי בקרירות. "אל תיהיה טיפש"!
 

ZoHaRoT

New member
יש לי כמה....

"כן" ענה הארי בנוקשות "כן אדוני" (סנייפ) "אין צורך לקרא לי אדוני פרופסור" "'סלח לי, האם אתה טביעה שנשארה בעולמינו אחרי שהנשמה שלך הסתלקה?'"
 

klini

New member
יש לי ... יש לי...

"פטפוטים! בלאבוש! קוקו! שפיץ!"
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif כמה משלי...^^

"...אני מזדעזע לחשוב באיזה מצב אמצא את תיבת-הדואר שלי אם איעדר מהעבודה חמישה ימים תמימים." אמר פרסי בהתנשאות. "כן, מישהו עלול שוב להכניס לשם עוד גללי דרקונים, אה, פרס?" שאל פרד. "זאת היתה דוגמית של דשן מנורבגיה!" קרא פרסי(...) "זה לא היה משהו אישי!" "דווקא כן, לחש פרד באוזנו של הארי(..), "אנחנו שלחנו את זה."
-ה"פ וגביע האש, ע"מ 65. "הקשבת לחדשות! שוב??" "כי...כל יום יש חדשות חדשות, אתם מבינים," אמר הארי.
(...) "...מה עושים פה כל הינשופים האלה, אם הם לא מביאים לך חדשות?" "אהה!(..)נראה אותך מתחמק מהשאלה הזאת, ילד! כאילו שאנחנו לא יודעים שאתה מקבל את החדשות שלך מהציפורים הארורות האלו!" "הינשופים...לא מביאים לי חדשות," "אני לא מאמינה לך," "וגם אני לא." "אנחנו יודעים שאתה זומם משהו," "אנחנו לא טיפשים, אתה יודע," "האמת, זה חדשות בשבילי,"
-הדוד וורנון, הדודה פטוניה והארי פוטר, ה"פ ומע"ח, ע"מ 14-15 (סורי על המגילה
). "מה ז'תומרת, אני לא אמיץ במיטה?(...) מה-אמור להיות לי פחד כריות או משהו כזה?"-הארי, ה"פ ומע"ח ע"מ 23. "עמוד זקוף,"אמר סיריוס בחוסר סבלנות. "ועכשיו תגיד לי, מה אתה זומם?" "קריצ'ר מנקה," חזר הגמדון. "כל ייעודו של קריצ'ר הוא לשרת את בית בלק האצילי-" "-שהולך ומתבלק מיום ליום(..)"
-סיריוס וקריצ'ר, ה"פ ומע"ח, ע"מ 119 יש לי עוד המון...אמשיך בעוד כמה הודעות...
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif המשך...../images/Emo3.gif

"אני לא מאמינה! אני לא מאמינה! אוי, רון, כמה נפלא! מדריך! כל הבנים שלי מונו לבדריכים!" "ואני ופרד מה, השכנים ממול?"
-גברת וויזלי וג'ורג', ה"פ ומע"ח, ע"מ 174. "זה שיש לך מנעד רגשי של כפית זה לא אומר שכולנו כמוך"-הרמיוני, ה"פ ומע"ח, ע"מ 476 אמשיך אח"כ...צריכה ללכת...
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gif עוד כמה...

"אני יכול ללמד אתכם איך לשמר תהילה בבקבוק, לבשל ניצחון, אפילו לפקוק את המוות – בתנאי שאינכם קבוצה של אידיוטים מוחלטים כמו אלה שאני זוכה ללמד בדרך כלל." – סוורוס סנייפ, ה"פ ואבן החכמים, עמוד 144 "ואולם, אתה תגלה שאני איעלם מבית הספר הזה באמת, רק אחרי שלא יישאר כאן איש שנאמן לי. ותגלה גם שתמיד תינתן עזרה בהוגוורטס למי שיבקש אותה." – אלבוס דמבלדור, ה"פ וחדר הסודות, עמוד 273 "טוב, יש לך כאן מין צלב עקום כזה… זה אומר שיהיו לך 'סבל וייסורים', אני מצטער להגיד לך – אבל יש כאן מין דבר כזה שדומה לשמש. חכה שנייה… זה אומר 'אושר עילאי'… כך שיהיו לך ייסורים אבל אתה תהיה מאוד מאושר…" "אם אתה שואל אותי, משהו לא בסדר בעין הפנימית שלך" – הארי לרון, רון מחזיר לו, ה"פ והאסיר מאזקבאן, עמוד 112. "לדעתי אסור שאף אחד ירכב על המטאטא הזה כרגע!" "אז מה הארי אמור לעשות איתו-לטאטא את הרצפה?" -הרמיוני, ורון בתגובה. ה"פ והאסיר מאזקבאן, עמוד 232 "הנה לך, הארי! בסוף לא היית אידיוט – רק הפגנת עליונות מוסרית!" – רון וויזלי, ה"פ וגביע האש, עמוד 464 המשך עוד מעט...
 

Eos14

New member
../images/Emo29.gifעוד קצת (אני אוהבת ציטוטים../images/Emo13.gif)

"תשכח לרגע מאמנת הסודיות, בכל מקרה תהיה פה חקירה, אז כמו שאומרים, אם כבר תולים אותך בגלל ביצה, אז כבר שיתלו אותך בגלל דרקון." – ארבלה פיג להארי פוטר, ה"פ ומסדר עוף החול, עמוד 30 "מה הטעם? הסיכויים שלנו לנצח השנה באליפות הקווידיץ' הם בערך כמו הסיכויים שאבא שלי יתמנה לשר הקסמים…"
– רון וויזלי, ה"פ ומסדר עוף החול, עמוד 668 "אתה… וזאת לא ביקורת, הארי! אבל אתה… כאילו… זאת אומרת – אתה לא חושב שיש לך איזה מין – מין – משהו עם להציל אנשים?"
– הרמיוני גריינג'ר, ה"פ ומסדר עוף החול, עמוד 750 "תן לו פקודה" אמר דמבלדור "אם הוא בבעלותך הוא יהיה מוכרח לציית. אם לא, נצטרך לחשוב על דרך אחרת למנוע ממנו לעבור לגבירתו החדשה." "מסרב, מסרב, מסרב, מסרב!" קולו של קריצ'ר גבר והפך לצרחה. הארי לא ידע מה להגיד מלבד, "קריצ'ר , סתום כבר!" - אלבוס דמבלדור, הארי פוטר וקריצ'ר, ה"פ והנסיך חצוי הדם, עמוד 53 "אף אדם זאב לא יגרום לביל שלי ל'אפסיק לא'אוב אותי!" ... "מה איכפת לי איך 'או נראה? אני מספיק יפה בשביל שנינו, לדעתי!" פלר דלאקור, ה"פ והנסיך חצוי הדם, עמ' 561 זהו, בינתיים..
 
ואפשר פשוט מאוד להתבלבל..

ולקרוא את זה "נושך כריות" מאוד, אבל מאוד מבלבל.. *שורקת בתמימות* *בורחת* לא, אבי אתה לא תצליח לתפוס אותי!
 

CoralP

New member
אני

כל כך חולה על כל הקטע הזה עם קריצ'ר D: אחר כך הוא ממלמל "ועוד אומרים שהוא רוצח.." ואז "אם לא תעוף מפה אני באמת אהיה רוצח
" ~אומשוכזה~ סגידהסגידהסגידהסגידה^^
 

shirley blah

New member
לגבי זה שכל יום יש חדשות חדשות

אז קבלו סיפור: יש לי פסיכולוגית שהיא בעצמה זקוקה לאף כאלו, והפגישה בשעות שדורסות את החדשות בערוץ 2, אז פעם נהגתי לבכות לה שאני מפסידה חדשות ובכל יום יש חדשות חדשות (ולמי שלא הבין- לא במקריות זה יצא דומה).
 

n u k e y

New member
וואו יש לי מלא ../images/Emo108.gif

"Harry, don't go picking a row with Malfoy, don't forget, he's a prefect now, he could make life difficult for you..." "Wow, I wonder what it'd be like to have a difficult life?" "Proud?" said Harry. "Are you crazy? All those times I could've died, and I didn't manage it? They'll be furious...." "SHE KILLED SIRIUS! SHE KILLED HIM -- I'LL KILL HER!" "If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals." "What was there to be gained by fighting the most evil wizard who has ever existed? Only innocent lives, Peter." "I'll look for him later, I expect I'll find him upstairs crying his eyes out over my mother's old bloomers or something...Of course, he might have crawled up into the airing cupboard and died...But I mustn't get my hopes up..." "Has Ron saved a goal yet?" asked Hermione. "Well, he can do it if he thinks no one is watching him," said Fred, rolling his eyes. "So all we have to do is ask the crowd to turn their backs and talk among themselves every time the Quaffle goes up on his end Saturday." "--but you get these massive pus-filled boils too," said George, "and we haven't worked out how to get rid of them yet." "I can't see any boils," said Ron, staring at the twins. "No, well, you wouldn't," said Fred, "they're not in a place we generally display to the public --" "-- but they make sitting on a broom a right pain in the --" וואו, איזה חפירה.. ויש לי עוד.. אבל אין לי כוח.. מצטערת שזה הכל באנגלית, עשיתי העתק הדבק ממוגלנט
חוץ מזה שאנגלית יותר טוב
 
נמ.

"העולם לא מתחלק לאנשים טובים ולאוכלי מוות" סיריוס, גביע האש, שובו של רך כף. אני לא מצליחה למצוא את הציטוט המדויק, אבל משהו בסגנון: "נראה לי שאמברידג' הולכת לעשות לנו חיים קשים." "אה, מעניין איך זה כשהחיים קשים," אמר הארי במרירות.
והמתבקשים ביותר: "הוא האשים אותי שאני 'איש של דמבלדור בכל רמ"ח אברי'" "איזו גסות רוח." "אמרתי לו שזה נכון." דמבלדור פתח את פיו להגיב, ואז סגר אותו שוב. מאחורי הארי, פלט פוקס, עוף החול, קריאה רכה ומתנגנת. למבוכתו האדירה של הארי, הוא ראה לפתע כי עיניו הכחולות של דמבלדור מתמלאות דמעות..." הנסיך חצוי הדם, 327 "כמעט הגענו... אני אוכל להעתיק את שנינו בחזרה... אל תדאג..." "אני לא דואג, הארי", אמר דמבלדור, וקולו נשמע מעט חזק יותר במים הקפואים. "אני איתך". הנסיך חצוי הדם, 522 והחתימה שלי, ויש עוד המון. אוסיף בקרוב.
 

מה יא

New member
אני אוהבת שהארי מריר ../images/Emo3.gif../images/Emo96.gif

זה כזה מצחיק ><
 

CoralP

New member
גם אותי XD

ואפילו בהתקפי זעם כמו בחמישי כשהוא מגיע לכיכר גרימולד :]
 
למעלה