טופיק או ליתר דיוק פשש"פ

שניש

New member
אני פה לא לדאוג!

"אנחנו חייבים לברר את פשר החלום הזה , גם קראב חלם אותו ואני מפחד שהמשמעות שלו תהיה ...תהיה...רעה! איך הבת נראית בחלום שלך? שאל דראקו בחשש. היא עם שיער חום מתולתל ועיני שקד גדולות היא בוהה בי במבט מזוגג כאילו היא לא מבינה מה אני עושה שם... היא לובשת גלימה שחורה,היא נראית עצובה... כאילו היא בדרך למקום או ממקום מדכא אני חושב מהלוויה. אבל של מי ? שאל דראקו. אנ לא יודע אבל אם כולנו חלמנו את אותו חלום מאוד כדאי שנברר!" אני מצטערת שזה מטומטם פשוט לא היה לי הרבה זמן!
 
אף אחד לא ממשיך,אז אני ממשיכה.

אנ לא יודע,אבל אם כולנו חלמנו את אותו חלום כדי מאוד שנברר" אמר אחד הנערים.ליאנה התעוררה,עוד פעם החלום הזה,היא ניסתה להיזכר בפרטים מהחלום,הייתה שם טירה,ושני נערים,הם דיברו בינהם על משהו,ליאנה לא זכרה על מה.היא חזרה לישון. קרן אור הסתננה לתוך חדר המועדון של גריפינדור והעירה את הארי משנתו.שוב החלום הזה,אותה ילדה בגלימה שחורה.דין,שתי מיטות ממנו,התעורר "תן לי לנחש" אמר להארי,"חלום על ילדה בגלימה שחורה,גם לי היה כזה,וגם שיימוס סיפר לי שהוא חולם חלומות כאלה" "זה כבר מתחיל להיות מוזר"אמר הארי "כול הבנים במגדל הזה חולמים חלום כזה?"
 

NightLine ITH

New member
ממשיכים../images/Emo26.gif ../images/Emo124.gif

אחרי דרדסית בשחור- asaren ואחר כך- ליאן אז ממשיכים?
 

N i C o L

New member
אוקיי, זה שירשור יפה מאד אבל ....

למה אנשים לא ממשיכים?? אני אשא את הנטל (אפשר לחשוב...) ואמשיך את הסיפור! במקרה אחר הייתי חסה על חייכם וחוסכת את הפגנת האי כשרוניות הזו, אבל תופתעו שהכתיבה שלי לא עד כדי כך גרועה, לא עד לכדי כאב לפחות
(איזה זיבולי שכל הא?^) אבל לפני זה רק הערה: שימו לב לפרטים של מה שאנשים כתבו לפניכם! זה חשוב! אם קובי כתב שלנערה יש שיער לבן, אי אפשר לומר אח"כ שלנערה יש שיער חום מתולתל! הוא הרכיב את משקפיו וענה בהחלטיות: "צריך לבדוק את העניין, אם באמת כל הבנים במגדל חולמים את אותו החלום, זה חייב להיות סימן רע." בינתיים במגדל סלית´רין רוב הבנים ירדו לאולם הגדול. כך היה למאלפוי ולנער יותר נוח לדבר, אכן קשה העניין של לדבר בפרטיות מבעד לקיבות מקרקרות. מאלפוי הרגיש חופשי לדבר והמשיך את השיחה: "מה אתה חושב שיכול לגרום לכל הבנים לחלום את אותו החלום?" "אני לא יודע, אבל זה בטוח לא משהו טבעי, מישהו או משהו גורם לכולנו לחלום על אותה הנערה." ושניהם ירדו בדממה לאכול. ---------
 

Silver Fox

New member
אופס

התכוונתי שתוציאו אותי... אני לא משתתפת. שיניתי את דעתי.
 

Silver Fox

New member
אופס

התכוונתי שתוציאו אותי... אני לא משתתפת. שיניתי את דעתי.
 

NightLine ITH

New member
אני אוהבת את החתימה שלך../images/Emo124.gif

ואני לא מקפיצה בכלל... רגע מה צריך לעבור את העשר מילים כדי להקפיץ
נו שלמישהו כבר יהיה אכפת מהפיק הזה
 

Chsheer cat

New member
לא!!!!!!! לא! לא! לא!../images/Emo95.gif

אני יכולה רק מ-6 בערב... תדחו אותי, לא יכולה ב-4
 

Pheonix

New member
אויויוי....../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo63.gif

אני כל הזמן מפספסת את תורי... או שאולי לא... לא הייתי פה שימו אותי בסוף...
 

Gizmo13

New member
מק../images/Emo78.gif...

אנשים, זה שרשור ממש ממש יפה!!! אם היה לי כשרון כתיבה הייתי ממשיכה את זה בעצמי... למה אתם לא ממשיכים???
 

N i C o L

New member
להקפיץ

שהדבר הזה יקפוץ כבר!!! קפוץ קפוץ קפוץ קפוץ קפוץ לי לה לה לה קפיץ קפוץ!!! (הודעה בעלת תוכן מרתק ובוגר לחלוטין^) ------
 

NightLine ITH

New member
נתחיל שוב ../images/Emo124.gif

מי שעוד לא כתב פרק ורוצה אז שיגיב, נעשה רשימה חדשה של אנשים שימשיכו את זה, וכמה שיותר מהר כי אני באמת במתח [בהה!?...נשמע מוזר].
 

NightLine ITH

New member
טוב אז יש אפשרות שניה../images/Emo124.gif

אם אין אף אחד שרוצה להמשיך ולכתוב את הפרק הבא.. אז שמי שכתב כבר ורוצה לכתוב עוד פרק יגיב, ואם זה לא יעבוד אז מישהו יצטרך להתנדב ולאמץ את הפיק הזה ז"א לכתוב את כל ההמשך... דווקא נשמע פרוייקט קל כי כבר יש התחלה לא?
 
למעלה