טופיק או ליתר דיוק פשש"פ

טופיק או ליתר דיוק פשש"פ ../images/Emo63.gif

אני מציע רעיון פאנפיק שתופי של הפורום כל אחד יגיד אם הוא מסכים ואז כל אחד לפי הסדר שנקבע יכתוב קטע ואחריו ואחריו כל קטע בערך 10 שורות וצריך להכתב בשעה מסכימים????
 
רעיון טוב ../images/Emo45.gif

יכול להיות שכדאי לעשות את זה בצורה קצת יותר מסודרת, כמו פרויקט "התולעת" בפורום תקשורת חזותית (עיצוב גרפי), למי שמכיר. נרשמים מראש, ע"פ סדר ומקבלים טווח תאריכים בו כל אחד ישתתף, אבל אתה לא יודע מי לפניך ומי אחריך. מס´ אנשים מארגנים את הפרויקט, כאשר הראשון כותב קטע ראשון ומעביר לאחראים, הם מעבירים את הקטע להבא אחריו והוא מוסיף עוד קטע, וכך הלאה, רק בלי לראות את כל הסיפור, רק את הקטע של הקודם שכתב לפניך. בסוף, בתרועות חגיגיות ובאירוע נוצץ *כמעט* כמו מושית יחשף הפשש"פ בפני כל הפורום, ויכתב ליד כל קטע ע"י מי נכתב..
 

NightLine ITH

New member
מה צריך לעשות כדי../images/Emo26.gif../images/Emo124.gif

שההודעה הזאת תקפוץ? lives for ever פשש"פ The
 

Chsheer cat

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo95.gif

גם אני אשתתף, אבל כל שעה? לא בטוח שאני אצליח לעקוב... אני בסוף הרשימה הנוכחית! אני חולה!
אני לא יכולה לבלוע!
 
נלך לפי הרעיון של עמוס ../images/Emo160.gif

אני יתחיל עוד מעט ואחריי 2. גל 3. הדס 4. שני 5. רותם 6. אובל 7. נטע 8. asaren 9. ליאן 10.לילך 11.הילה 12.עמוס 13.נטע החוקים 1. 10 שורות המשך ל10 שורות הקודמות 2. לקרוא רק את הקטע שלפניך 3. מי שבתוך שעה לא כותב אז משאחריו כותב והוא כותב אחרון מסכימים? נא לכתוב כן או לא
 

Pheonix

New member
../images/Emo45.gif

אבל רוב הסיכויים שאני יעבור לסוף... אני לא טובה כל-כך... אבל לא משנה...
 
תוצאיו אותי מהרשימה

אני כנראה לא אהיה היום בבית.... וגם לא מחר.... וכנראה שגם לא מחרתיים...
 

angel of Death

New member
../images/Emo45.gif רעיון מצוין../images/Emo80.gif

אני חושבת שזה אחלה רעיון אני מאוד מאודמאוד מעד ואני אפילו מוכנה לכתוב בין הראשונים... או בין האחרונים אני גמישה בעיניין :)
 

NightLine ITH

New member
רעיון טוב ../images/Emo124.gif

אבל חייבים טיפת כיוון נגיד כותרת או נושא או דמויות.. אחרת זה יצא ממש צולע.
 
מתחילים עכשיו ../images/Emo160.gif

אחריי גל ב4 אני יתחיל רקע:ממשיכים את הקטע שלפניכם זאת אומרת גל את שלי הדס את של גל וכו´ הוא פקח את עיניו באיטיות,עין ואחריה את השניה. הוא ראה חושך,חשב שעדיין לילה וחזר לישון. הוא חזר לחלומות.ושוב ראה אותה. הבחורה הכי יפה שראה אי פעם, שערה לבן וצחור כמו השלג ועורה עדין כמו פרח. הוא הרגיש אהבה עזה אליה,הוא ניסה להת קדם אבל לא הצליח. כי הוא ידע שזה הולך לקרות שוב. אופל נכנס לחלומו הלבן,דמות שחורה ומיסתורית נכנסה לחלומו. וזה קרה כמו בכל ימות השבוע שוב, הדמות לקחה את אהובתו. הוא ניסה לעשות משהו,אבל לא יכל. הוא היה כבול,הוא הרגיש מחויב לדמות. כאילו היה ביניהם קשר והוא הכיר אותה. הוא התעורר שוב,פקח את עיניו,פיהק,וחשב ´האם לחלום היתה משמעות?´. 12 שורות לא כל כך ארון אבל טוב עכשיו גל צריכה להמשיך אותי עוד 5 דקות ויש לה שעה לכתוב לעומתזו לי היו חצי שעה ופעם אחת המחשב שלי לא שלח
 
אני ממשיכה../images/Emo13.gif../images/Emo87.gif

זה אמור להיות פאנפיק, נכון? זאת אומרת, על הארי פוטר, כן?
 
כן ../images/Emo160.gif

הרי על זה הפורום ואם זה יצליח נעשה פורוםפיק באותה צורה אבל זה פאנפיק קיי?
 
אני הולך לחוג לשעתיים אז ../images/Emo160.gif

אחרי גל הדס ואחריה שני תקפידו על הסדר והדס קוראת רק את הקטע של גל ושני רק את הקטע של הדס תזכרו
 
סיימתי../images/Emo13.gif../images/Emo87.gif

יצא לא משהו, אבל שיהיה. ואם צריך, אני מתנדבת לאסוף את כל הקטעים, לחבר אותם ולשמור בוורד, טוב?
הדס - תמשיכי! | V הוא קם ממיטתו, התלבש במדי סלית´רין וירד במדרגות התלולות אל חדר המועדון. "בוקר טוב." הוא אמר בקרירות לדראקו מאלפוי והתיישב לצידו. "מה קרה?" שאל מאלפוי בגיחוך כשראה את ההבעה המהורהרת על פניו. הוא לא חשב שזה מצחיק במיוחד. "כלום." הוא ענה בקצרה. "בוא נלך לאכול." "למישהו היה חלום רע?" שאל שוב מאלפוי, לא מסכים להרפות מהנושא. "אני הולך לאכול." הוא אמר, קם מהכורסא הירוקה ויצא מחדר המועדון. מחוץ לחדר המועדון שרר חום אימים, כמו בכל הימים הלוהטים של אמצע יוני, בעיקר אחרי שיצא מחדר המועדון הקריר של סלית´רין, ובעיקר לאנשים ששנאו כל-כך חום, כמוהו. בדרך לאולם הגדול הוא המשיך להרהר בקשר לחלום שלו. הוא כבר לא זכר הרבה ממנו - הוא ראה את הבחורה הכי יפה שראה בחיים שלו, אבל משהו מנע ממנו מלהגיע אליה, ואז הוא התעורר. בהצלחה!
 

NightLine ITH

New member
טוב הנה זה בא..../images/Emo26.gif ../images/Emo124.gif

אוקיי פתאום זה נראה כזה רציני אני חשבתי שנעשה את זה הומוריסטי.. אז אני אנסה משהו באמצע: בדרכו לאולם היה נדמה לו שיותר זוגות עיניים נשיות מופנות אליו מאשר בכל בוקר. הוא היה חייב לדבר עם מישהו, אבל בשולחן של סלית´רין לא ישב אף לא חבר אחד קרוב שלו ומכוון שהרגיש נואש כל כך הוא חזר לחדר המועדון ופנה לעשות את הטעות הגדולה ביותר בחייו- הוא התיישב לדבר עם דראקו מאלפוי, שנראה דווקא דיי מאושר על הפנייה הנואשת. הוא התחיל לספר לו את החלום שחלם, על הבחורה היפה ביותר שאיי פעם ראה, ובגרון חנוק הוא סיפר למאלפוי שמשהו מנע ממנו להגיע אליה בחלום. מאלפוי לא הקים מהומה. הוא לא צחק עליו או רץ להפיץ עליו שמועות. הפנים של מאלפוי נראו כל כך חיוורות וממש סיפרו את מה שהפחיד אותו כל כך: מאלפוי התחיל לדבר בקול רציני, ובטון אחיד:"אתה לא היחיד שחלמת. עוד אנשים חלמו מסלית´רין. וזה כמעט אותו חלום. וזה תמיד על הבת הכי יפה שיש." הוא היסס לרגע ושאל בהפתעה גלויה אך בקול רציני לא פחות מקולו של מאלפוי: "מה.. גם אתה?" נו טוב אז לא יצא הומוריסטי.. אולי התפנית של האמצע תביא את ההומור!
 
למעלה