יש לי רעיון!

אבל הפסקת במקום הלא נכון! ../images/Emo29.gif

חסר שם - "למרות שאם הייתי אוכל מוות הייתי בטוח מברר מה טעם הריבה האהוב עלי."
 

ענבל30

New member
ועוד הפסקה במקום הלא נכון!

אחרי הציטוט השני דמבלדור מוסיף: I do love knitting patterns (תרגום חופשי: אני ממש אוהב דוגמאות סריגה)
 
ציטוט יפה

"מטרתו של הנביא היומי היא למכור עותקים, ילדה טפשה שכמותך". (ריטה סקיטר בספר החמישי) ואיך אפשר בלי האגריד: "אתה פה שמה אין לך שום סיכוי", או משהו כזה.
 
זה הצחיק אותי בטירוף ! ../images/Emo58.gif

הארי פוטר ונסיך חצוי הדם. פרק 9 , עמוד 185 , שיעור שיקויים , תיאורה של הרמיוני לשיקוי האהבה - הרמיוני – " וזה אמור להריח אחרת לכל אחד מאיתנו , לפי מה שמושך אותנו , ואני יכולה להריח דשא טרי וקלף חדש ו-".
 
אחד האהובים

מהספר החמישי : "היי הארי, יש מוחות| שם בפנים, חה חה חה, נכון שזה מגניב הארי?" "רון זוז הצידה,תתכופף" אבל רון כבר כיוון את שרביטו אל האקווריום. "בחיי הארי זה מוחות-תראה- אציו מוח " הכול כאילו קפא לרגע, הארי, ג'יני ונוויל וכל אוכלי המוות פנו מאליהם להסתכל באקווריום. מתוך הנוזל הירוק זינק אחד המוחות כמו דג מעופף. הוא קפא באוויר לגע, ואז ריחף לעברו של רון, מסתחרר בדרכו, פולט מעין שבלים ארוכים של תמונות נעות, כמו סלילי סרטים נפרמים - "חה חה חה הארי תביט בזה" אמר רון והביט במוח הפולט את תוכנו הרבגוני. הארי בוא תיגע בזה זה בטח מוזר" "רון לא !" ... ברגע שנגעו בעורו החלו המשושים להיכרך כמו חבלים סביב זרועותיו של רון. "הארי, תראה מה קורה פה, זה - לא - לא, זה לא נעים לי - לא, די - די - " הגזמתי קצת ובמקום שורה כתבתי קטע, אבל בפעם הראשונה שקראתי את זה צחקתי במשך הרבה זמן.
 
חחח כן.. גם אחרי זה

יש את הקטע שהוא צוחק ואומר להארי הארי, ראינו איפה הצדק! אתה קולט?! ואז הוא אומר שהנה לונה המג'נונה
 

luvgirl

New member
יש לי!!! :)

זה מהספר הראשון אם אני לא טועה... Speaking quietly so that no one else would hear, Harry told the other two about Snape's sudden, sinister desire to be a Quidditch referee. 'Don't play,' said Hermione at once. 'Say you're ill,' said Ron. 'Pretend to break your leg,' Hermione suggested. 'Really break your leg,' said Ron. זה מהספר החמישי: "How long have you been 'Big D' then?" said Harry. "Shut it," snarled Dudley, turning away again. "Cool name," said Harry, grinning, "but you'll always be Ickle Diddykins to me." "Shut your face." "You don't tell her [Aunt Petunia] to shut her face. What about 'popkin' and 'Dinky Diddydums,' can I use them then?" גם מהספר החמישי! "Why were you lurking under our window?" "Yes -- yes, good point, Petunia! What were you doing under our windows, boy?" "Listening to the news," said Harry in a resigned voice. His aunt and uncle exchanged looks of outrage. "Listening to the news! Again?" "Well, it changes every day, you see," said Harry. וזהו בינתיים!!!
 

דנדושי1

New member
אני לא זוכרת איך זה הולך בדיוק

אבל זה היה בגילוי עתידות כשטרלוני אמרה להארי משו על ילידי החורף והוא אמר לה שהוא נולד דווקא בסוף יולי.... מישו יכול להביא ציטוט??
 
ספר רביעי ^^ ../images/Emo29.gif

"Saturn, dear, the planet Saturn!" said Professor Trelawney, sounding definitely irritated that he wasn't riveted by this news. "I was saying that Saturn was surely in a position of power in the heavens at the moment of your birth. . . . Your dark hair. . . your mean stature...tragic losses so young in life. . . I think I am right in saying, my dear, that you were born in midwinter?" "No," said Harry, "I was born in July." Ron hastily turned his laugh into a hacking cough.​
 

tal454

New member
חחח

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני אוהבת את כל הציטוטים של רון. הוא חמדמד.
 

Mr Squirrel

New member
עוד אחד!

"אנחנו עלולים למות! או יותר גרוע... להזרק מבית הספר!" XD זה בעצם מהסרט לא קראתי בכלל את הראשון...
 
למעלה