יש לי רעיון!

Jifannit

New member
כן, יש לי את שניהם בבית,

מאוד מעניינים. במיוחד הקווידיץ' *-*
 

Gizmo16

New member
אבל לג'יי קיי רולינג דווקא כן נראה!

MA: If you were to write anything else on the Harry Potter series would it be about Harry Potter himself or another character or a reference book? JKR: The most likely thing I’ve said this a few times before, would be an encyclopedia in which I could have fun with the minor characters and I could give the definitive biography of all the characters. זאת תשובה של רולינג מראיון, ובתרגום: אם היא תכתוב משהו אחרי הספר השביעי, זה יהיה אנציקלופדיה שבה היא תוכל לפרט את את סיפורי החיים של כל הדמויות הקטנות... אז סביר להניח שעל זה בדיוק אתם מדברים, ושיהיו שם הרבה סיפורים על לופין וסיריוס (כי הם שתי הדמויות האהובות עליה, או ככה נדמה לי
)
 

Gizmo16

New member
נ.ב. זה שהגבתי לו- סליחה../images/Emo28.gif

חשבתי שכתבת שהיא לא תוציא עוד ספר אחרי השביעי ולכן כתבתי שהיא דווקא אמרה שהיא תוציא... לא ראיתי שכתבת שהיא לא תוציא עוד ספר *עלילתי*...
כי זה באמת לא ספר עלילתי, הספר ביוגרפיות הזה
 

Jifannit

New member
האי, שמעתי פעם משהו על זה...

אבל חשבתי שזאת סתם שמועה O: שתוציא כזה ספר, אמןןןןןן *-* כולם ביום שישי בבית הכנסת ומתפללים שהיא תוציא נספחים! ^.^
 
כן, זה יהיה מגניב..

פעם קראתי פאנפיק שסיפר על ג'יימס ולילי שנקרא "מר מתוק מוזר" או משו כזה, הוא היה ממש מצויין! בכלל זה יהיה רעיון מצויין לכתוב ספר עלילותיהם של תאומי וויזלי--> זה בטוח יהיה קורע!!
 
הו!

יש את הקטע בספר החמישי, שבו הארי חוזר לחדר אחרי שהו התנשק עם צ'ו, ורון שואל איך היה. משהו בסגנון "איך היה?" "היא בכתה כשנישקתי אותה." "מה, אתה מנשק כל כך גרוע?!" נאמ. לא זוכרת במדויק, אבל זה מאוד שיעשע אותי.
 

Roonil Wazlib

New member
זה היה

"how was it?" "wet" *רון צוחק* "because she was crying" ואת ההמשך אני לא זוכרת בדיוק אבל זה בערך כמו שאמרת
 
הנה התרומה שלי..

"האח הידד לפרופסור וקטור." - רון זועף על כך שלהם יש הר שיעורים בגילוי עתידות ולהרמיוני אין שיעורים בכשפומטיקה בכלל, ה''פ וגביע האש.
 

Roonil Wazlib

New member
טוב, חוץ מהבדיחות של התאומים

וויזלי ווויזלי, גם החתימה שלי (החלק השיני שלה) הוא ציטוט שאהבתי
 

k9amit

New member
מהספר הרביעי

אחרי שמודי הופך את מאלפוי לנמיה אז הארי מדבר ואז רון אומר לו משהו כמו "הארי אתה מפריע לי לחרוט את הזיכרון הכי טוב שלי -מאלפוי הנמיה הקופצנית"... זה המשפט שהכי אהבתי...
 
../images/Emo14.gif../images/Emo110.gifהרמיוני../images/Emo26.gif

Now, if you 2 don't mind I'm going to bed before either of you will come up with another clever idea to get us killed, or worse- EXPELLED LOL
סורי אם יש שגיאות כתיב
וואי ויש עוד המון ציטוטים שאהבתי...
למשל הדו שיח של הארי עם עצמו על זה שג'יני היא אחותו של רון
כתבתי פה פעם את הציטוט, בשירשור של בדיחות מהספר... אין לי כוח לחפש, אולי מחר...
 

Shaby Sababy

New member
דמבלדור.

"אצל אנשים עם מוח מאורגן המוות נתפש כהרפתקה גדולה." (כן בטח!)
 

your avi

New member
../images/Emo13.gif

"git" said Fred idly. "He's on our side now" said Hermione repovingly. Ron snorted. "Doesn't stop him being a git" גןרג', רון והרמיוני, על סנייפ במסדר עוף החול עמוד 69.
 

guy li

New member
מהספר הראשון דווקא

אני לא זוכר בע"פ, אבל זה בערך משהו כזה: הארי: אז תדליקי אש. הרמיוני: טוב. אבל אין פה קרשים!!! רון: הלו, איזה מין מכשפה את?? מה עוד שגקר הכינה את הכר לפאנצ' הזה במשך משהו כמו חצי ספר. וזה גם אחד הדברים שהכי הרגיזו אותי בסרט - מביאים מהספר את כל הבדיחה, רק בלי המשפט האחרון.
 

J Halliwell

New member
נזכרתי בציטוט של המאה...

למרות שבהתחלה קראתי אותו באנגלית וזה תירגום שונה לגמרי!!! זו אחת הפעמים שאני ממש שמח על השינוי שגילי עשתה בתירגום: סיריוס: "מי ימלל היפוגריף שאוכל"
 
למעלה