יש לי רעיון!

J Halliwell

New member
חחחחחחחח ../images/Emo13.gif

אולי נשיק את הספר האירוטי הראשון מבית היוצר של ג'יי קיי רולינג
 

Legato

New member
אני ממש לא מבינה אתכם ../images/Emo135.gif

כל מה שאנחנו יודעים על ג'יימס זה שהוא היה פרחח נפוח ומלא בעצמו שאהב להתעלל באחרים בלי סיבה
 

Roonil Wazlib

New member
והחבר הכי טוב של סיריוס בלק

ואהב את לילי והיה חמוד כמעט כמו סיריוס
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|מה חמוד בו?:/

במשך 6 שנים הוא רק התעלל בחלשים ממנו, ובלי סיבה מיוחדת. רק בשנה השביעית שלו הוא התבגר קצת, ונהיה פחות אידיוט.
 

J Halliwell

New member
קודם כל

לא אמרו לנו שהוא התעלל באנשים, הוא צחק קצת והשוויץ כן. אזל זה לא מזיק, כמו פרד וג'ורג' רק שהוא היה מוכשר יותר ולכן יכל לבצע דברים קצת יותר גדולים. זה לא אומר שהוא אדם רע זה רק אומר שהוא היה קצת ילדותי זה הכל. ורק תזכרי שהאדם היחיד שאנחנו יודעים בוודאות שג'יימס ממש קילל אותו היה סנייפ וכולנו יודעים שסנייפ היה מעין דראקו מאלפוי של השכבה של ג'יימס וסיריוס שגם הוא עורר מתקפה מדי פעם לפעם מצד הארי והאחרים... מקווה שהבנתם כי ממש אין לי כוח לחזר אחורה ופסק הכל!
 

Legato

New member
סליחה, אבל ../images/Emo135.gif

אם מישהו היה פה הדראקו מאלפוי של השכבה זה דווקא ג'יימס. זה לא סנייפ שהציק לאנשים בלי סיבה, וזה שהדעות שלו הן לא בסדר במהותן לא קשור להתנהגות. ג'יימס היה זה שאהב להראות לאחרים כמה שהוא חזק ו"מגניב", הוא זה שניסה לעשות רושם על החברים שלו. התעלל? ועוד איך הוא התעלל. תחשוב שהוא היה עושה את זה לך... זה צלקות רגשיות לכל החיים
 

J Halliwell

New member
מאיפה את יודעת???

חוץ מאירוע אחד בספר החמישי, ועוד משפט תמוהה אחד מסריוס ולופין, אי אפשר להסיק מסקנה. אף אחד לא מספר לך מה סנייפ עשה או לא עשה, יכול להיות שסנייפ באמת לא עשה כלוםאבל מאוג יכול להיות שכן (לילי שואלת את ג'יימס מה סנייפ עשה לו וג'יימס אומר שזה שסנייפ נושם זה מספיק גרוע, אם זה לא לגמרי מדויק אני מצטער - אין לי כוח להתחיל לחפש בספר...אפשר להתייחס אל זה כאילו ג'יימס הוא הרע ואפשר גם להבין כאילו סנייפ היה כ"כ כמו דראקו מאלפוי זג'יימס לא חיכה שהוא יעשה עוד משהו מגעיל למישהו והחליט לפעול). וואי הסוגריים יותר ארוכים משאר ההודעה!!!
 

Legato

New member
לי לפחות יש ../images/Emo135.gif

אירוע אחד להסיק ממנו שג'ימס מאניאק. לתומכי ג'יימס אין אף אירוע שיגרום להם לאהוב אותו (אלא אם זה שהוא מאניאק יגרום לזה, אבל לא נראה לי)
 

Jifannit

New member
הוא דווקא חמוד ^.^

התנהגות ביצ'ית, אני יודעת. אבל הוא חמוד! ואל תשאלו אותי למה :X ג'יימס הקטן שולטטטטטט XD
 
אני ושבת שאתם מנפחים את זה הרבה

יותר מידי. הוא היה בן 16 אז! אף אחד פה לא עשה משהו מפגר בגיל 16?? כי אני בן 16 ואני וחברים שלי עושים מלא דברים מפגרים כל הזמן! על חלק מהם אנחנו מצטערים עכשיו ואני בטוחה שעל אחרים נצטער עוד כמה שנים. זה אומר שאנחנו אנשים רעים?? אנחנו לא יודעים מה קרה בין סנייפ וג'יימס שגרמו ליחסים האלה ביניהם, אבל אם לשפוט לפי מספר האנשים שאומרים כל הזמן כמה ההורים של הארי היו אנשים טובים אפשר להבין שג'יימס לא היה מהאנשים שפשוט הולכים ומציקים לאנשים שלא עשו להם כלום. אני לא שופטת את ג'יימס לפי משהו שהוא עשה כשהוא אפילו לא היה עוד "קוסם בוגר", אלא לפי המעשה האחרון שהוא עשה בחיים שלו, וזה להקריב את עצמו בשביל לנסות להגן עד השניה האחרונה על אישתו והבן שלו ומת תוך כדי זה. הוא לא פנה לצד של וולדמורט למרות שזה היה יכול להבטיח לו חיים הרבה יותר קלים והוא לא היה צריך לרדת למחתרת, והוא היה חלק באירגון שנלחם כדי להפוך את העולם למקום קצת פחות נוראי. אני חושבת שהדברים האלה מעידים הרבה יותר על האופי שלו מאשר "הזיכרון הכי נוראי זה סנייפ", במיוחד שהזיכרון הכי טוב שלו בטח היה למסור לוולדמורט את המידע שיהרוג את ג'יימס את המשפחה שלו.
 

ToryMaster

New member
איך אומרים?

אל תשפטי אדם על פי איך שהוא מתייחס לשווים ולאהובים עליו, אלא על פי איך שהוא מתייחס לנחותים והשנואים עליו.
 
אני דוגלת יותר במשפט

"אל תשפטו אדם על מה שהוא עשה, תשפטו אותו על מה שהוא עושה".
 
לא, זה אומר שאתם דפוקים.

אם אחר כך אתם מצטערים על דברים שאתם עושים - פשוט אל תעשו אותם ואל תפגעו באחרים \= מסכימה עם מה שוויקי כתבה מעליP:
 
את מכירה את זה שעושים משהו ואז

דברים משפיעים אחד על השני והכל מתבלגן? אי אפשר לנסות לתכנן הכל מראש בחיים. לפעמים צריך לדברים פשוט להתגלגל וללמוד להתמודד עם התוצאות. להיות מושלם ולעשות את הדבר הנכון כל הזמן זה משעמם. מה הטעם בלחיות אם לא לוקחים סיכונים לפעמים ועושים כיף?? וילדים מציקים אחד לשני. זה ידוע ואין מה לעשות עם זה. ילדים קטנים הם גם הדבר הכי אכזרי בעולם. אבל זה משהו שכל אחד צריך לעבור כי אחרת הוא בחיים לא יוכל להתמודד עם דברים לבד. אבל גלשתי קצת.. ג'יימס הבוגר, זה שמת בשביל התקווה להציל את המשפחה שלו, לא היה אותו אדם שאז תלה את סנייפ ממהרגליים בחצר הבצפר. ב20-30 שנה אנשים משתנים. אני בטוחה שיש דברים שאת עשית שאת לא גאה בהם, היית רוצה שכל החיים ישפטו אותך לפי הם בלי שכל הדברים הטובים שעשית אחרי זה ישנו?
 

M r s Black

New member
כן, אבל אתה לא הולך לילד שאתה

שונא בחברת חברך הטוב ותולה אותו במהופך כך שכל הביה"ס יכול לראות את התחתונים שלו מבלי שהוא עשה לך שומדבר, נכון?
 
נכון.

אני לא אומרת שהוא היה צריך לעשות את זה, אני רק חושבת שזה מוגזם לשפוט בן אדם על פי משהו אחד שהוא עשה כשהוא היה בן 16 כבשכל הספרים אנשים שהכירו אותו אומרים כמה הוא היה בנאדם טוב, הוא כל החיים שלו נלחם נגד וולדמורט ואוכלי המוות תוך כדי סיכון אדיר של החיים שלו, ושלבסוף מת כשהוא מנסה עד הנשימה האחרונה להציל את המשפחה שלו.
 

rds15

New member
../images/Emo129.gif|כותרת|אבל זה ברור

שאנשים לא יבואו להארי ויגידו לו "תשמע, אתה ממש מזכיר את אבא שלך! שדרך אגב, נהג לקלל אנשים בצורה חופשית כשהוא היה בן 15". אנשים נוטים לזכור את הטוב באדם אחרי שהוא מת, ובגלל זה זוכרים את זה שהחל מהשנה השביעית שלו הוא התבגר מאז ועד המוות שלו הוא הפך להיות אדם יותר טוב. רק אדם כמו סנייפ יזכור לג'יימס את כל מה שהוא עשה לו, ורואים את זה ביחס שלו להארי, ובעובדה שהוא ממשיך לריב עם סיריוס אחרי 20 שנה בערך מאז שהם היו בהוגוורטס.
 
למעלה