מאמר מקיף על RAB

כנראה יהיו ארבעה ספרים ../images/Emo58.gif

אחד לכל H שנותר. אחד עבור השנה השביעית של ה"פ ועוד שלושה עבור שלוש השנים של לימודי ההילאות. הגיוני, לא?
 

spacecow

New member
יאפ.../images/Emo1.gif

היא אמרה שהשביעי הוא האחרון ואז *אולי* (אולי עם המון סימני שאלה. המון) יתחשק לה לכתוב מן אנציקלופדית הארי פוטר קטנה שכזאת, או משהו בסגנון. לא למטרות רווח, אלא תרומה.
 

FaZuSh

New member
מישהו יכול להסביר לי מה זה R.S.B??

אני מתה לקרוא את הספר השישי ובאנגלית לא הצלחתי אז אני צריכה לחכות עד שהוא ייצא בעברית בינתיים אני מנסה לברר ה-כ-ל על העלילה ואני רוצה לקרוא את הכתבה למעלה על ה-R.S.B אבל אני לא יודעת על מה מדובר... בקשה תסבירו
 
זה RAB, וזה../images/Emo58.gif

אני אקצר, אז אמ.. אוקע דמבי עושה להארי שיעורים פרטיים במהלך השנה השישית, ובמהלכם הוא מגלה בערך יחד עם הארי שוולדי עשה קסם שקוראים לו הורקראקס או משהו כזה (נקרא לזה H וזהו), שבמהלכו מכניסים חלק מהנשמה של המכשף לתוך חפץ. וולדי ככל הנראה עשה את זה 7 פעמים (ז"א נשמתו מפוצלת 7 פעמים) וזה מה שמונע ממנו למות. דוגמא לH היא היומן של רידל מהשנה השניה, שהושמד. דמבי הרס עוד H אחד, מה שמותיר עוד 4 (שכן שביעית אחת מהנשמה היא זו שבוולדי כרגע). דמבי מצא עוד 1, תליון. הוא והארי הלכו יחד כדי לנסות להשמיד אותו, דמבי התענה כדי להשיג אותו, ואחרי שהם הוציאו אותו הם הלכו ישירות לבצפר. כשהם הגיעו, אחרי השתלשלות ארועים, הארי שם לב שהתליון מזויף ושRAB כבר השמיד אותו - והשאיר את הפתק המפורסם בזיוף.
 

FaZuSh

New member
אולי R.A.B זה לא ראשי תיבות של שם..

שם..אולי זה ראשי תיבות של משהו אחר.... חשבתי על חיזוק של תאוריה שמישהו אחר התחיל ואני רוצה לפתח אותה...אולי לילי פוטר היא הור' ואולי בגלל זה וולדמורט לא רצה להרוג אותה..ובעצם שהיא העבירה את ההגנה של להארי היא העבירה גם את ההור' שהיה אצלה אליו..ובספר השביעי המוצא האחרון של וולדמורט יהיה להשתלט על הארי כי הרי חצי ממנו כבר יש בהארי ולהרוג את החלק של הארי ואז להגשים את תנאי הנבואה... שווה מחשבה..
 
../images/Emo58.gif

לא סביר שוולדמורט ישים H בתוך בנאדם עם רצונות משל עצמו, אלא בתוך משהו שהוא יכול לשמור עליו. בנוסף לכך מהספר יודעים שהוא בוחר בחפצים עם משמעות. שקלנו שזה ר"ת של משהו אחר, לא הכי סביר, במיוחד לפי יתר הניסוח של המכתב. מצטערת אבל מה שאמרת מאוד מאוד הזוי. לא מקובל עליי
ןאני יודעת שזה אולי קצת נשמע סנובי, אבל.. אם לא קראת את הספר, אל תנסי/ה לפתח תיאוריות, כי את/ה לא יודע/ת את כל העלילה וזה יהיה די קשה.
 

כרמל 1

New member
../images/Emo58.gifBRAVO!!!../images/Emo58.gif

סליחה על האיחור קודם כל
רק רציתי להעיר על משהו בחלק א, ב-4, שלא ראיתי אף אחד מגיב על זה; אני חושב שגם שם כדאי לנו להיות חשדנים: גנבתי את ההורקראקס האמיתי, ואני מתכנן להשמידו מוקדם ככל שאוכל. לא כתוב בשום מקום ש-R.A.B מת. וגם, מה אם דמבלדור טעה ובאמת כל ה-7 האחרים אינם Hים אמיתיים? :0 בנוסף, לא כתוב שהוא השמיד אותו.
 

gotenoz

New member
יש 8 הורקסוסים

סתם סתם בקיצר יש עוד אופציה אני לא יודע אם היא שיא השלמות אבל מה אתם חושבים על:.... אוליבנדר הרי הוא נעלם בתחילת הספר הראשון וגם השם שלו מתחיל ב A זאת עוד נקודה למחשבה
 

כרמל 1

New member
בדיוק חשבתי על זה גם ../images/Emo58.gif ../images/Emo6.gif

רק שאוליבנדר מתחיל ב-O
 
למעלה