עובדות על RAB

עובדות על RAB ../images/Emo58.gif../images/Emo29.gif

המכתב שהוא השאיר ----> אלו לא יכולים להיות שני אנשים, מהסיבה הפשוטה ששני אנשים לא יכולים לעבור עם הסירה. הארי ודמבלדור הצליחו לעבור רק כי הארי אנדראייג'. מה שידוע לנו: - מכיר את וולדמורט באופן אישי. (אולי אוכל מוות) והוא רוצה שוולדי ידע שזה הוא... אולי כי זה מישהו לא צפוי? - יודע מספיק על העבר של וולדי בשביל לדעת על המערה. - מכיר את וולדמורט מספיק טוב בשביל להבין שהוא השתמש בהורקרקסים. - יודע מה זה הורקרקס. (אני מניחה שזה לא ידע כללי) - חכם, וקוסם מוכשר מספיק בשביל להשיג את ההורקרקס. - ומספיק בשביל להשיג אותו בלי לשתות את השיקוי, דבר שדמבלדור לא הצליח לעשות. - מישהו שמוכן למות בשביל לעצור את וולדמורט. - יודע על המשכית של סלית'רין? (כי הוא הביא משכית משלו, אבל יכול להיות שהוא קונג'רד (בעברית? :X) אחת במערה. - יודע איך נפתרים מאינפרים? (בהנחה שהוא באמת הצליח לצאת מהמערה) השם שלו: * שם, שם אמצעי, שם משפחה (אז זה צריך להיות אדם שבאמת משתמש בשם האמצעי שלו, או לפחות שמשתמש באות הראשונה שלו - דוגמת רמוס ג'יי לופין) * - שם, כינוי, שם משפחה (כמו רופרט "אקסבנגר" ברוקסנטון) - כינוי, שם משפחה - או כינוי, שם, שם משפחה (כמו "מאד איי" מודי) - שם, כינוי, כינוי (כמו Ethelred the Ever-Ready) * שם, שם משפחה, שם משפחה (כמו ג'סטין פינץ' פלצ'לי) * * תואר, שם, שם משפחה (למרות שאני לא מוצאת תואר שמתחיל ב-R) * - שם, שם נעורים, שם משפחה (אצל נקבה) מתי הוא גנב את ההורקרקס? סביר להניח שמתישהו במהלך התקופה הראשונה של וולדי (1970 - 1981), כלומר, מישהו שנולד לפני 1964. --------- אם יש לכם עוד עובדות שפספסתי, תוסיפו לשרשור...
עכשיו רק נשאר לנחש מי זה. ואגב, אל תשללו את הסבירות שזו בת! :X
 

spacecow

New member
סיכום מצויין. ../images/Emo58.gif

כל הכבוד לך!
רק דבר אחד: המשפט I face death in the hope that... וכן הלאה, גורם לי לחשוב ש-RAB יקירינו כבר עמד בפני המוות כשהוא גנב את הורקרוס. הכוונה שלי היא שהוא ידע שהוא עומד למות, הוא גסס. אני לא מתכוונת לכך שהוא הניח שוולדמורט הולך לרצוח אותו על גניבת ההורקרוס שלו- הוא גסס ממחלה, עמד בפני עונש קטלני, עמד להתאבד... לא יודעת. אבל זה מה שאני מסיקה מהניסוח של המשפט.
 
צודקת ../images/Emo58.gif../images/Emo29.gif

גם אני חשבתי על זה. בטח שכחתי P-:. מה שבאמת מעניין אותי, זה השאלה אם RAB ידע שיש יותר הורקרקסים. כי הוא לא מראה שום אינדיקציה במכתב שלו. כנראה שהוא לא העלה על הדעת שוולדי תכנן יותר מהורקרקס אחד? (כמובן, זה משהו שאף אחד עוד לא עשה.) ותודה לשתיכן!
 

M r s Black

New member
או ש../images/Emo58.gif

יתכן והוא לא מטיל ספק בקיומם של הורקרוקסים אחרים, אבל לא מאמין שהוא ישרוד למצוא אותן\להשמיד אותן. אהה, כל כך הרבה אפשרויות עם הRAB הזה
 

ToryMaster

New member
בדיוק המ שחשבתי ../images/Emo45.gif

זה יספק לנו חומר לשלוש השנים הקרובות
 
וואו! כל הכבוד!../images/Emo58.gif../images/Emo60.gif

סיכום ממש טוב!
אגב, גם אני נוטה לחשוב שזו בת
זה כמו העניין עם הפרינס, שכולם חשבו על נסיך ובסוף זה היה בכלל שם נעורים של בחורה:)
 

kacho

New member
אני חושבת ש...../images/Emo58.gif

בס"ד לדעתי הוא גם אוכל מוות (או לפחות תומך של וולדי) כי רק הם קוראים לו The DArk Lord. ביסוס: כשסנייפ קרא לו אדון האופל הארי שאל אותו האם זה לא נכון שרק אוכלי המוות קוראים לו ככה , או משהו בסיגנון (ספר חמישי בשיעור הלטת הכרה). אני חושבת שהוא גם די פחד/חשש מוולדי כי הוא לו פנה אליו במכתב בשמו המלא/האמיתי.
 

Mrs Amber Bloom

New member
מה יש לו לפחוד../images/Emo58.gif../images/Emo41.gif

הוא כבר מת? הוא לא פחד, להפך, הוא רצה להוכיח לו שהוא הרס לו הורקוס אחד.
 

ToryMaster

New member
בכל זאת

למות זה דבר אחד, אבל למות ביסורים או למות אחרי תקופה של עינויים זה דבר אחר, קצת פחות נחמד.
 

דפני1234

New member
בהחלט כל הכבוד../images/Emo58.gif

ובקשר לפרינס שכולם חשבו שהוא בן, אני טענתי פעם שזו טונקס שתחפושת ורק חושבים שהיא בן. ולא נראה לי שרולינג תשתמש באותו טריק פעמיים.
 

Pie88

New member
הממ... ../images/Emo58.gif

אלו בהחלט יכולים להיות שני אנשים שאחד מהם מתחת לגיל 17
 
אבל בכל זאת... ../images/Emo58.gif../images/Emo29.gif

הוא משתמש במילה I שבע פעמים במכתב שלו. וְווֹלדי אמור לזהות את הבנאדם לפי הר"ת שלו. איך הוא אמור לזהות ראשי תיבות מחוברים של שני אנשים?
 

kacho

New member
הוא פחד/חשש ממנו

בס"ד כי הוא לא קרא לו בשמו כמו הארי או דמבלדור. (או לופין או סיריוס)
 

spacecow

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo58.gif

אה-הא. השימוש בראשי תיבות גם נותן לי את התחושה שוולדי אשכרה מכיר את הבנאדם. כאילו, השם לא מוכר לו בכלליות, הוא לא יודע פחות או יותר על מי מדובר- הוא ממש מכיר את הבנאדם. אם RAB לא הכיר את וולדמורט אישית הוא היה משתמש בשמו המלא במקום בר"ת (ממה יש לו לפחד? הוא הרי אמור היה להיות מת בזמן שוולדמורט יראה את המכתב), כי אם הם לא הכירו טוב- איך וולדי היה אמור לזהות את הר"ת? המסקנה היא ש-RAB הוא או אוכל מוות, או מישהו שוולדי הכיר בעבר. חבר לספסל הלימודים בהוגוורטס, אולי?
 

ToryMaster

New member
מצד אחד ../images/Emo45.gif (../images/Emo58.gif)

הוא באמת משתמש במילה הזו הרבה פעמים. מצד שני, יכול להיות ששני אנשים עברו את האגם, ראב ועוד מישהו שעזר לו, ולא מוזכר במכתב. מה שברור בעיני זה שהמכתב נכתב בשם אדם אחד בלבד.
 

KeNd3r

New member
בנות לא קוסמות מספיק טובות ../images/Emo58.gif

סתם, סתם. P: דבר ראשון - טכנית זה יכול להיות שני אנשים כי (ותקנו אותי אם אני טועה) הסירה היא רק קיצור דרך שוולדמורט הכין לעצמו ואפשר להגיע למרכז המערה בעוד דרכים יותר מסוכנות. אבל אני חושב שהשימוש בגוף ראשון כמעט מבטיח שזה רק בנאדם אחד. אגב, אולינג כבר אמרה אם RAB הוא דמות שאנחנו מכירים? אולי זאת דמות חדשה? אה, ואני לא מבין למה אתם חושבים שזה אוכל מוות. לי זה דווקא נשמע כאילו זה מישהו טוב. ועובדות להוסיף/לשנות: אני חושב שהוא יודע על הנבואה. ("when you meet uour match...") אני לא יודע איך הגעת למסקנה שהוא גנב את ההורקרוקס בתקופה הראשונה של וולדי. אה. ואני לא בטוח שהוא היה צריך לשתות את הנוזל הזה כמו דמבלדור. לדעתי לא היה את הנוזל הזה קודם והוא שם אותו שם אחרי שהוא הלך. סה"כ רעיון טוב לשרשור וסיכום טוב. (-:
 
ג'ייקי ../images/Emo58.gif../images/Emo29.gif

בחיים לא תגלה לנו דבר כזה... נצטרך לחכות לספר הבא... הנה קטע מהראיון איתה:
MA: R.A.B. JKR: Ohhh, good. [All laugh.] JKR: No, I'm glad! Yes? MA: Can we figure out who he is, from what we know so far? [Note: JKR has adopted slightly evil look here] JKR: Do you have a theory? MA: We've come up with Regulus Black. JKR: Have you now? MA: Uh-oh. [Laughter.] JKR: Well, I think that would be, um, a fine guess.​
(הייתי אומרת שזה מוחק את האפשרות של ריגולוס, אבל אי אפשר באמת לדעת.) בכל מקרה, אני חושבת שזה בתקופה הראשונה מהסיבות הבאות: זה לא הגיוני שזה היה לפני, בזמן שוולדי עוד עשה ניסויים שונים, כי אז הוא עוד לא יהיה הדארק לורד, לפי דעתי. ועוד לא יהיה מה לפחד ממנו. אחרי שהארי "ניצח" אותו - זה יכול להיות, אבל קשה לי להאמין. חשבו שהוא מת, ואפילו אם RAB ידע שהוא לא יכול למות, הוא באמת ציפה שוולדי יחזור לגוף שלו? ומאז שהוא חזר (מהספר הרביעי והלאה), נראה לי שהסיכויים קלושים ביותר. זה לא היה לגמרי ברור שוולדי חזר, ולמען האמת זה נראה לי שהמכתב חיכה שם הרבה מאוד זמן. מה שמשאיר אותנו עם התקופה הראשונה של וולדי. אני לא אומרת שזה בטוח זה, אבל זה מה שנראה לי הכי סביר
 

ToryMaster

New member
המ ../images/Emo58.gif

אסור לפסול את האפשרות שזה מישהו כמו סנייפ, שהיה אוכל מוות וחזר למוטב [בואו לא ניכנס לדיון האם הוא משקר או לא
]. אז זה יכול להיות אוכל מוות לשעבר, כי בעצם כמעט ורק אוכלי מוות קוראים לו dark lord. על מה מתבססת הדעה שהוא זה ששם שם את הנוזל? [אני חשובת שב"תקופה הראשונה" היא מתכוונת ללפני שהוא "הובס" על ידי הארי]
 

BaBy AnImE

New member
הממ ../images/Emo58.gif

כתוב גם שהארי מצא את הפתק ליד דמבלדור, אם אני לא טועה (ואני לא, נכון?
)
 
למעלה