קטעים אהובים.

../images/Emo58.gif קטעים אהובים.

ובכן , מאחר וכולנו פה קראנו את הספר . מתבקש שנכתוב את הקטעים האהובים עלינו : הקטעים האהובים עליי פרק 15 , עמוד 313 , לפני המסיבה של סלאגהורן . "לא" . אמרה פרוואטי , שנראתה מתמוגגת לפיסת הרכילות הזו. "וואו , את אוהבת את שחקני הקווידיץ' שלך . הא? קודם קרום ועכשיו מקלאגן.." "אני אוהבת שחקני קווידיץ' ממש טובים" . הרמיוני תיקנה אותה , עדיין מחייכת . (איזו אכזרית ההרמיוני הזו) פרק 9 , עמוד 180 , בשיעור הגנה מפני כוחות האופל . סנייפ – "אתה זוכר שאמרתי לך להתאמן בכשפים האילמים, פוטר?" "כן". אמר הארי בקרירות. (סנייפ) "כן, אדוני..." (הארי) "אין צורך לקרוא לי אדוני, פרופסור". (פשוט קרע אותי מצחוק) פרק 8 , עמוד 166 , ארוחת תחילת השנה . דמבלדור –"... הוא חבר ותיק שלי שהסכים לקבל שוב את תפקידו בתור מומחה לשיקויים". (שיקויים?????) פרק 9 , עמוד 185 , שיעור שיקויים , תיאור של שיקוי אהבה - הרמיוני – " וזה אמור להריח אחרת לכל אחד מאיתנו , לפי מה שמושך אותנו , ואני יכולה להריח דשא טרי וקלף חדש ו-". (קלף ... חחחחחחחח) פרק 9 , עמוד 187 , שיעור שיקויים . סלאגהורן –" כן, זה , ובכן, האחד הזה , גבירותי ורבותי , הוא שיקוי נורא מסתורי שנקרא פליקס פליקסיס. (מההההה? כשראיתי את שמות הפרקים לפני שקראתי חשבתי לתומי שזה שם של מישהו , אולי אפילו שמו של הנסיך חצוי הדם) פרק 14 , עמוד 300 , אחרי הנצחון בקוידיץ' . הארי הסתכל לפינה שהיא חיוותה , שם , בשדה הראייה של כל החדר , עמד רון כל כך קרוב ללבנדר בראון שהיה קשה לומר של מי הידיים של מי. "זה נראה כאילו הוא אוכל לה את הפנים. לא?" אמרה ג'יני . (מה אהבה לא עושה לנו .הא?) ------------------- ומה הקטעים האהובים עליכם?
 

jack potter

New member
עוד אחד...

הארי מגיע להאגריד והוא לא רוצה לפתוח לו את הדלת, אז הארי מתכנן לפרוץ לבקתה של האגריד ואז הוא יוצא ואז... האגריד: "פוטר, מה אתה מנסה לשעות? אני המורה שלך!!" הארי: "סליחה, אדוני..." האגריד: "ממתי אתה קורא לי אדוני?" הארי: "ממתי אתה קורא לי פוטר?" גדול...
 
אך , אם רק הספר היה אצלי

הייתי מביאה המון כאלו, אבל הלוותי אותו למישהו :/
 

israely1

New member
גם הספר שלי לא אצלי../images/Emo58.gif

אבל אהבתי את הקטע שג'יני רצה לזרועותיו של הארי
 
וגם ../images/Emo58.gif

גרסא בריטית פרק 25 עמוד 500 הארי וג'יני מדברים : " אתם חושבים שיש לאנשים דברים יותר טובים לרכל עליהם" אמרה ג'יני, כאשר ישבה על הרצפה, נשענת על רגליו של הארי וקוראת בנביא היומי."שלושה סוהרסנים תוקפים בשבוע, וכול מה שרומילדה וואן עושה זה לשאול אותי אם זה נכון שיש לך (להארי) קעקוע של היפוגריפ על החזה שלך"
 
עוד אחד ../images/Emo58.gif

הגרסא הבריטית פרק 27 עמודים 551-552 דמבלדור ומאלפוי: "מישהו מת" אמר מאלפוי ונדמה כי קולו נשמע נלהב כשאמר זאת. "אחד מאנשיך...אני לא יודע מי, היה חשוך...אני עברתי מעל הגופה...הייתי אמור לחכות כאן למעלה כשתחזור, רק שעוף החול שלך עמד בדרכי..." ודמבלדור אמר- yes,they do that
 

Lao

New member
וואי, הספר לא כאן לידי, אבל היה קטע

שקרעעעעעעעעעעעעעעעעעע אותי. כשגויל, {או קראב} שמר על הכניסה לחדר הנחיצות {בתור ילדה} והארי היה עם גלימת העלמות ולחש לו משהו כמו : איזה ילדה יפה....." ואזז גויל\קראב רץ בצרחה..................... זה היה ענקקקקקקקקקקקקק!
 
שלי ../images/Emo58.gif

פרק 24 עמ' 527 "This is the copy of Aduanced Potion Making that you purched from Flourish and Botts?" "yes" said Harry firmly. "Then why" asked Snape "does it have the name 'Roonil Wazlib' written inside the cover?"
 
למעלה