בדיחות מהארי פוטר

JuliaM1

New member
../images/Emo58.gifבאמת אהבתי את האשכול!

התאהבתי באשכול הזה((((((:) הוא ממש טוב אחרי מה שקרה לדמבלדור עם סנייפ והכל... חבר'ה תרשמו בדיחות, תביאו ציטוטים (אם לא אז לפחות את הפרק בערך...) זה אשכול ע-נ-ק-!!!!!!!(((:)
 

amitush26

New member
../images/Emo176.gif../images/Emo3.gif

ש=י=ר=ש=ו=ר במערכות פורומים אחרים קוראים לזה אשכול, אבל ההודעות שלנו הן לא ענבים
הן משורשרות אחת לשניה... קוראים לזה שירשור
 
גם אהבתי את הקטע ../images/Emo58.gif

שהרמיוני התעצבנה על הארי על משהו שהוא רימה או משהו כזה(בטח בקשר לספר של ה-Half Blood Prince) אז הוא אמר לה: look who's talking, confunded anybody recently?... (לא ציטוט מדויק, לא מצאתי)
 

popit

New member
../images/Emo58.gif

"Hissy Hissy Little Snakey Slither On The Floor You Be Good To Morphin Or He'll Nail You To The Door" אני אישית אהבתי
 

llainy

New member
../images/Emo58.gif מתוך המשחק

קווידיץ' - אחת ההערות של לונה שממש אהבתי: but now that big Hufflepuff player's got the Quaffle from , her, I can't remember his name, it's something like Bibble - no, Buggins - "It's Cadwallader!" said Professor McGonagall loudly from beside Luna. The crowd laughed.
 
../images/Emo58.gif חחח איזה שרשור ענק ../images/Emo6.gif

בסוף הספר הרגשתי כאילו זה היה הספר הכי דכאוני בעולם, שכחתי לגמרי מכל הקטעים הקורעים האלה! למרות כמה דברים עצובים שקורים, זה בסך הכל ספר ממש מצחיק
 

tomigmail

New member
חחח..../images/Emo58.gif

תמיד 90% מהספר מצחיק ואז מגיע הסוף המזעזע שגורם לנו להרגיש רע ושהספר נורא אפל ורשע. בסך הכול הספר דיי קליל וברוב הזמן מצחיק וכיף לקריאה:) זה מעביר את הזמן לקראת הציפיה הגדולה לקרב הגדול בסוף הספר חח אגב מישהי/ו פה כתב/ה על הקטע שדראקו אומר להרמיוני בסימטאת דיאגון "Who blacked your eye, Granger? I want to send him flowers" זה היה ענק!!!!!!!!!! איןןן אהבתי בטירוףףף:)
 

LoVe in Ron

New member
../images/Emo58.gif יש גם את הקטע...

בחג המולד, אחרי שהם שומעים את השיר ההוא של Celestina Warbeck פלר אומרת: "--Eez eet over?" said Fleur loudly. "Thank goodness, what an 'orrible"
גם כל הקטעים עם פלר מצחיקים.. "I am good-looking enough for both of us, I theenk!"
 

LoVe in Ron

New member
../images/Emo58.gif אוה! וגם -

כשהארי פוגש את דראקו, בחברת שתי "הבנות", לפני משחק הקווידיץ', אז הארי שואל אותו לאן הוא הולך, אז דראקו עונה: Yeah, I'm really going to tell you, because it's your business, Potter," sneered Malfoy. "You'd better hurry up, they'll be waiting for 'the Chosen Captain' - 'the Boy Who Scored' - whatever they call you these days"
וגם, כמובן, יש את הקטע שבו האגריד וסלאגהורן השתכרו, אחרי שקברו את ערגוג XD ... "Parry Otter, the Chosen Boy Who - well - somthing of that sort"
And for a while after that, Hagrid and Slughorn were sitting side by side, arms around each other, singing a slow sad song about a dying wizard called Odo...
 
../images/Emo14.gif../images/Emo110.gif../images/Emo58.gifלא נראה לי

שכתבו את זה... אבל אני אישית קראתי את זה והתפוצצתי מצחוק
She's Ron's sister. But she diched Dean! She's still Ron's sister. I'm his best mate! That'll make it worse. If I talked to him first- He'd hit you. What if I don't care? He's your best mate!
 
למעלה