בדיחות מהארי פוטר

12111 מיכל

New member
לי זה קורה....

אבל אני לא הכי טובה באנגלית אז עד עכשיו קראתי בעברית אבל זה תמיד היה ככה.
 

popit

New member
../images/Emo58.gif

היה משהו בפרק הראשון, שהעוזר של הראש ממשלה חיקה ברווז לציבור או משהו כזה.ואז אח''כ הוא אמר:"He's only quacking!" ו...עם האגריד, שהוא קורא להארי "פוטר" ואז הארי קורא לו "Sir", ואז הוא אומר לו:"Since when have you been calling me 'sir'?" או משהו כזה, ואז הארי אומר:"Since when have you been calling me 'Potter'"? ואז האגריד עושה:"Oh, very clever!"
אני לא יודעת מה אתכם אבל ההאגריד הזה...
 

JuliaM1

New member
בקשה!

אני ממש חיבת את הציטוט המדויק של זה. באיזה פרק זה נמצא בערך...מישהו זוכר?):
 

jack potter

New member
יש לי תשובה!! ../images/Emo58.gif-11...

גם אני התפוצצתי מצחוק מהאגריד... זה היה ממש יפה! נראה לי שבפרק 10 או 11, רגע, אני יבדוק ויביא לך ציטוט... *בודק ומעתיק מהמחשב* צדקתי! פרק 11- היד העוזרת של הרמיוני... "A teacher, Potter! How dare yeh threaten ter break down my door!" "I'm sorry, sir" said Harry, emphasizing the last word as he stowed his wand inside his robes. Hagrid looked stunned. "Since when have yeh called me 'sir'?" "Since when have you called me 'Potter'?" "Oh, very clever," growled Hagrid.
 
אותי הצחיק ../images/Emo58.gif

בס"ד * כשלבנדר קוראת לרון WON WON. * כשפרד וג'ורג מדברים עם רון על לבנדר: "איך זה קרה ?" ""מה"? "איך היא מצליחה לשאת נזק מוחי חמור כ"כ?
וכמובן הקטעים של לונה: לונה1: הארי:"את יודעת שיהיה ערפד במסיבה" לונה:"רופוס סקרימגאור?" הארי:"אני -מה?שר הקוסמים?" לונה:"כן,אבא כתב על זה כתבה די ארוכה כשהוא נבחר להחליף את קורנוליוס פאדג',אבל מישהו מהמשרד לא אשר לו לפרסם את זה.בטח,הם לא רוצים שהאמת תחשף!" לונה2: סנייפ:"בקיצור,כל המקצועות הנדרשים ע"מ להיות הילאי" הארי:"כן, זה מה שאני רוצה להיות" סלוגהורן:"ואכן,הוא יהיה הילאי מצוין" לונה:"הארי,אני לא חושבת שכדאי לך להיות הילאי.ההילאים הם חלק מקונספירציה.חשבתי שכולם יודעים את זה.הם מתכוונים להפיל את משרד הקוסמים ע"י שילוב של קסם אפל ומחלות חניכיים".
 

popit

New member
../images/Emo6.gifלונה הזאת אכן טובה.

התחלתי לאהוב אותה
 
מממ.. זה לא ../images/Emo58.gif. נראה לי

אחד הקטעים שהכי צחקתי מהם זה כשהארי בא למשרד של דמבלדור וטרלוני נמצאת שם. אוי, זה היה כל כך קורע. הנה הקטע: "She pushed past Harry and disappeared down the spiral staircase; they heard her stumble halfway down, and Harry guessed that she had tripped over one of her trailing shawls". she זאת טרלוני, ד"א.
 
../images/Emo58.gif

אני לא זוכר את הציטוט המדויק, אבל אני זוכר שזה היה בסוף The Unkownable Room, שרון אומר שבנות הן מאוד מוזרות, והרמיוני אומרת לו שבנות לא מתבאסות כשהן מספרות בדיחה ומאדאם רוזמרטה לא צוחקת..
 

238

New member
וגם

בס"ד הארי שאומר שהוא חשב תמיד שיש איזשהו קטע בין הספרנית לפילץ'
 

JuliaM1

New member
../images/Emo58.gifעוד בדיחה שלא כתבו!

כשקראב וגואיל שמרו על החדר הנעלם בדמות בנות (אוף לא יודעת איך קוראים לו בעברית). אז הארי בה לאחד מהם ושאל משהו בסגנון "שלום חמודה, נכון את נראת פשוט נהדר?" (משהו בסגנון...) ואותו קראב/גואיל (לא זוכרת מי מהם זה היה-אם מוזכר בכלל), ברח משם((((((:)
 

f 50

New member
יש קטה בשיעור הראשון../images/Emo58.gif

של הארי עם דמבלדור טרולוני עוברת עם קלפים ליד הארי ואמרת איש גבוע שעק שחור מתאב את הנשאלת (טרולוני) זה בתח לא נכון חחחחחחח וכמובן u no pooחחחחחחחחח
 

Warhol Darling

New member
מישהו ציין...../images/Emo58.gif../images/Emo120.gif../images/Emo96.gif

את כל הקטע שלונה לאבגוד עושה קריינות (נו..מה המילה לזה בכלל?) לכל משחק הקווידיץ'? זה קטע מצויין! XD
 

llainy

New member
../images/Emo58.gif כשהארי

אומר לאמא של מאלפוי: Wow... look at that... he's not here now! So why not have a go? They might be able to find you a double cell in Azkaban with your loser of a husband!
 

amitush26

New member
../images/Emo176.gifואי כאן זה אחד הקטעים...

שדיברתי עליהם לעיל... שממש הרגשתי שמחה בשביל הארי.. יענו "YEAH... תראה לה מזה, פוטר!
"
אחד הקטעים שהעלה לי חיוך על הפנים
אבל לא כתבתי אותו כאן כי לא החשבתי אותו כבדיחה אלא סתם כקטע מגניב
 
למעלה