משפטי מחץ כחולים!

עדידי מ

New member
משפטי מחץ כחולים!../images/Emo54.gif../images/Emo21.gif

כן גבירותי ורבותי, הרגע לו כולכם חיכיתם הגיע סוף סוף, הגיע הזמן להחיות את אותו שירשור ישן נושן ומשעשע עד דמעות. איך זה עובד? פשוט מאוד- הספרים של הארי פוטר זרועים במשפטים שנראים לכאורה תמימים אבל הם בעצם כחולים לחלוטין. מי שנתקל באחד כזה מוזמן לשרשר אותו לפה. רק להוסיף מספר עמוד ושם ספר. ותודה מראש. אני אתחיל עם שניים חביבים שמצאתי: רון השליך את הגרביים ודילג את המיטה של הארי כדי להסתכל מקרוב. "אני לא מאמין," הוא אמר בצרידות... (ע"מ 229-230, האסיר מאזקבן) "זה בסדר," אמר הארי שעוד נשם בקצב מואץ, וחיכה שפעימות הלב שלו יחזרו לקצב הרגיל. "אבל בפעם הבאה רק- רק תיגע בי או משהו, בסדר?..." (ע"מ 374, גביע האש)
 

Prozaccc

New member
גמאני רוצה!

.."הוא ניגש אל הדלת ונעל אותה על בריח. 'מה פתאום אתה נועל'? "... [מסדר עוף החול, 109]. "שב בבקשה, הארי," אמר פאדג' [...]. הארי התיישב, מרגיש איך עורו נעשה חידודים-חידודים למרות האח המבוערת. פאדג' הסיר את הגלימה המפוספת שלו והשליך אותה הצידה, ואז הפשיל את מכנסי החליפה הירוקה שלו והתיישב מול הארי. [האסיר מאזקבאן, 51]. "אתה רוצה שננקה לך את האוזניים?" שאל ג'ורג', ושלף מתוך אחת מהשקיות מהחנות של זונקו מכשיר ארוך וקטלני למראה
. "או חלק אחר בגוף שלך, אם תעדיף. אנחנו פתוחים להצעות איפה לתקוע את זה".
[מסדר עוף החול, 355]. "קדימה הארי," אמר האגריד, "נראה לי שעכשיו הוא יסכים פה שאתה תרכב עליו!" [...] "נו קדימה,"שאג האגריד, וטפח על האחוריים של ההיפוגריף. [...] הוא חש איך הוא מתרומם. [...] הוא חש איך הוא מתנדנד לפנים ולאחור בהתאם לעלייה ולשקיעה של אחורי ההיפוגריף, עם כל תנועת כנפיים. [האסיר מאזקבאן, 123-124]. ויש עוד מלא, אבל אני אפסיק כאן, כי אני כבר מפחידה את עצמי.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

latina

New member
../images/Emo105.gif../images/Emo6.gifמגניב ביותר

גמלי יש אחד... "בלילות אתה לא כל-כך אמיץ, נכון?"לעג דאדלי. "עכשיו לילה, דאדלי'לה. ככה קוראים לשעה כשהכול מחשיך מסביב כמו עכשיו." "אני מתכוון, כשאתה במיטה!" הטיח דאדלי. הוא נעצר והפסיק ללכת. גם הארי נעצר, ותקע מבט בבן-דודו. מהמעט שהצליח לראות מפניו הרחבים של דאדלי, הם עטוהבעה מטרידה של ניצחון. "מה ז'תומרת, אני לא אמיץ במיטה?" אמר הארי, בלי להניד עפעף. "מה - אמור להיות לי פחד כריות או משהו כזה?" "שמעתי אותך אתמול בלילה," התנשם דאדלי. "מדבר מתוך שינה. גונח."
 

latina

New member
../images/Emo105.gif../images/Emo122.gifדאמט.

הארי פוטר ומסדר עוף החול, עמוד 23
 

Mrs Love

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo103.gif../images/Emo130.gif../images/Emo119.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

2 Mיכל

New member
בדיוק../images/Emo127.gif בקטע מפינוקיו../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

(מהסדרה המצוירת) הברווזה השמיעה קולות שאפשר לקחת לסרטים כחולים...
 

coockiemonster

New member
זה שירשור אדיר ממש!!!!

מ..שיהיה לי זמן ליקרוא- בכיף (אני עדיין מנסה להתאושש מהכאבים שנגרמים עקב הורדת שיערות ברגלים ע"י שעווה, זה דבר נוראי...)
 

momy87

New member
../images/Emo153.gif

דבר ראשון-כדאי שתלמדי לשרשר. אם את צריכה הסבר, תגידי. דבר שני-זכותם. אם זה לא לרוחך, את לא חייבת לקרוא. ואחרון-השתדלי להמנע מכל כך הרבה סימני קריאה, זה מאוד מפריע.
מוחעחעחעחע.
 
... תגידי, רוצה להיות מסבירה../images/Emo35.gif

נהיה שתינו.. עוד בנות יכולות להצטרף- אני לא יכולה לעשות הכל לבד
 

momy87

New member
ברצינות?../images/Emo153.gif

יאיי!!
אבל האמת שכיף להיות גנבה
לונורא
 
למעלה