הו, חבריה

evilsink

New member
נצל"ש חשוב מאוד!!../images/Emo101.gif

אתמול חברה שלי שמה לב למשהו בספר השני עמ' 161 פרופ' פליטיק תמיד מתבלבל וקורא לאנשים בשמות אחרים. נראה לכם שזה אומר משהו? אולי יש איזה סיפור שמסתתר מאחורי זה? אגב, מישהו יודע איך משנים את השם משתמש בתפוז? שיהיה לכם יום שלווה... נשיקותים!
 

נ ע מ ה 3

New member
אייליק../images/Emo70.gif

הידעת שהכותבת היא בדודה שלי
סתם, לא זה מה שרציתי להגיד
רציתי להגיד ש...
לא נכנסת היום לקומונה!
 
אוי, חיבוקים../images/Emo24.gif.

איך היא לא תדע
רעות שגעה לה ת'שכל, עדן דברה שטויות... כן, שירי. היא כרפס מחופש. טל
את לא ענית לי על המייל ששלחתי
 

נ ע מ ה 3

New member
אה נכון../images/Emo70.gif סיפרת לי את זה../images/Emo6.gif

וחבל שאת לא יכולה לדבר במסרים
עכשיו אני נאלצת להתחבר למסן.
 

פלאפאל

New member
לא הצלחתי../images/Emo10.gif

המחשב שלי טיפש ביותר. אבל היום אני אוכל, מבטיחה.
 

Fairywitch

New member
אני מתחכמת...../images/Emo22.gif

זה מטוגלן, נכון
ושירי חנוכה, מקור גאוותי, לא מטוגלנים, נכון? (*אהמממ... מקופחת... הנוער של היום... מה עם "והדרת פני זקן"? "בפני שיבה תקום"?*) בקיצור- אז אני מעלה את קובץ שירי ה"פ לחנוכה שלי לדיון המטוגלן הזה... (בקובץ DOC)
 

Fairywitch

New member
בהודעות (שיווק אגרסיבי../images/Emo8.gif):

(לפי "מי ימלל") מי יפרסם גבורות הקוסם? אותן מי ימנה? הן בכל דור יקום הגיבור גואל העם שמע- בספרים ההם, בזמן הזה, הארי שוב מושיע ופודה קוסמים ומכשפות יתאחדו- במלחמה ברשע ינצחו!
(לפי "באנו חושך לגרש") באנו רשע לגרש בידנו גביע אש כל אחד לומוס קטן אך כולנו אור איתן סורה, וולדמורט רָשָע סורה- גזען נפשע!
(לפי "לכבוד החנוכה") הארי: אבי הוריש גלימה לי גלימה נעלמה}X2 יודעים אתם בשביל מה?}X3 בשביל המשימה... רון/פרד/ג'ורג': אבי "הוריש" מכונית לי מכונית לתעופה}X2 יודעים אתם בשביל מה?}X3 לבוא להוגוורטס בטיסה... ג'יני: יומן לקח מר מאלפוי ושם לי בקדירה}X2 יודעים אתם בשביל מה?}X3 מזימה רעה נורא! חברי מסדר עוף החול: את מסדר עוף-החול הקמנו נועזים ואמיצים כולם}X2 יודעים אתם בשביל מה?}X3 להציל את העולם!!
(לפי "ימי החנוכה") ימי הקריאה של חמשת ספרינו בגיל ובשמחה ממלאים את ליבנו לילה ויום אנו תוהים ומבקשים- מתי כבר ייצא הספר השישי? הצילו! הצילו! אנחנו כבר משתגעים! רוצים לדעת מה יקרה במלחמה והאם ינצחו הטובים... רולינג, תזדרזי- נו כבר- תכתבי, ורק שלא יהיו עוד הרוגים!
(לפי "מעוז צור") הארי, רון, הרמיוני- שילוש כזה מנצח! זה ממושקף, זה אדמוני, ולה שיער מתנפח... בלק כבר לא נובח אז בואו נתייפח ונגמור בשיר מזמור את וולדמורט הרוצח! ונגמור בשיר מזמור- בסוף יהיה פה שמח...
(לפי "הנרות הללו") הוגוורטס שלנו שאנו בו לומדים}X2 על לחשים, ועל יצורים, ועל שיקויים, וכל מיני כשפים שעשו גם כל אבותינו}X2 בימים ההם}X2 ואנו ממשיכים בזמן הזה!
שירו של רון (לפי "חנוכיה לי יש") משפחה לי יש שיער אדום כמו אש אבל נורא חבל שכסף אין בכלל... אבל נורא חבל שכסף אין בכלל... משפחה שלי- מתי כבר תתעשרי?}X2 אח גדול לי יש חבל שהוא טיפש פרסי, איזה שמוק- תמיד היית בוק! פרסי, איזה שמוק- תמיד היית בוק! פרסי, אל תחזור- אתה חסר כמו חור!}X2 אחות קטנה לי יש אוהבת לחדש- היא מחליפה בנים כמעט כמו תחתונים... היא מחליפה בנים כמעט כמו תחתונים... אחות קטנה שלי- אולי כבר תתמקדי?}X2 ויש לי שני אחים- הם תאומים זהים, תמיד עושים צרות, שטויות ובעיות! תמיד עושים צרות, שטויות ובעיות! אחים כה מגניבים כולם היו רוצים!}X2 ויש עוד שני אחים, וגם עוד זוג הורים, אבל השיר נגמר- אולי אמשיך מחר! אבל השיר נגמר- אולי אמשיך מחר! זה בית אחרון. אני הייתי רון...}X2 (פעם אחרונה לסיום לשיר בהילוך איטי)
 
XDDDDDDDDD

*מתפוצצת מצחוק* *נופלת מהכיסא* *מתגלגלת מצחוק* *בקושי רב עולה שוב על הכיסא* *שוב נופלת ממנו* זה היה טוב
מוכשרת!!!!
 

Fairywitch

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif

כן... אני בוגרת מסלול BA (תואר ראשון) למצטיינים...
 
למעלה