הארי פוטר- הליהוק הישראלי

Fairywitch

New member
משה איבגי, בתפקיד

פרופסור מודי
לא תיתכן הפקה ישראלית רצינית בלעדיו, והתפקיד פשוט בול עליו... שחקן ענק.
 
כל כך לא... ../images/Emo4.gif

כאילו, כן, הוא שחקן מצויין - ויהיה בסדר בתור הרוח של הפלפאף או פאדג' - אבל מודי?! מה לעזאזל..?!?
 

Fairywitch

New member
הוא פשוט יכול לעשות כל תפקיד.ראיתי

אותו פעם בהצגה, שהדמות הראשית הזכירה את מודי- בטירוף שלה, בעקשנות ועוד- והוא היה מדהים כרגיל. תאר לך אותו הולך כמו מודי, מדבר כמו מודי, מתנהג כמו מודי- הוא פשוט יכול לעשות את זה. בעיקר שלמודי ב"גביע האש" יש כמה רבדים- כי הוא לא ממש מודי; מתחת מסתתר קראוץ' ג'וניור הרשע והמטורף עוד יותר. תחשוב עליו, למשל, ב"חולה אהבה בשיכון ג'", "הדוד ואניה", "ארתורו אוי" ועוד (לא חוכמה מצידי, אני באה מתחום התיאטרון ומכירה הרבה הצגות...).
 
בדיוק

אני מדמיין אותו בחולה אהבה ורואה במוחי דמות גוצית ולא ממש מאיימת שמתאימה הרבה יותר להיות דוב נבון מאשר מודי. חוץ מזה, מבנה הגוף שלו פשוט לא מתאים
 

L i t c h i

New member
שרשור משובח ביותר../images/Emo70.gif../images/Emo54.gif

לא הייתי פה מלא זמן, ולראות דבר כזה... *כבוד!*
 

1חרטטן

New member
עוד כמה הצעות...

רוני דואני (סופרסטאר) - פלר דלאקור שרון דנטר בתפקיד הרמיוני (אין לי תמונה שלה אבל היא משחקת בyes בסדרה "ראש גדול" (בתפקיד איריס) משה בקר - סנייפ (גם אין לי תמונה)
 

KereN THE AngeL

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

בחיייייייייייייייייייייייייייים- לא רוני
אני אחרים את הסרט
איכס- לא רוני הפוסטאמה המרקדת הזאת...
בעעע...:-{:-{:-{:-{ *מצטערת- אני פשוט ממש לא סובלת אותה
*
 
ומה בדבר...../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

אלי גורנשטיין (זה שמדובב את ג'אפר) כקרקרוף? הוא מושלם לכל תפקיד מרושע, אבל הוא גם מושלם לכל שאר התפקידים... או יוסי טולדו (הוא שיחק נהדר ב"עוץ לי גוץ לי" וביים את המחזמר שהוצג בבית הספר היסודי שלי) כקריצ'ר? משה דץ יכול להיות או לוקהרט או לודו בגמן, לא? רוני מ"הפיג'מות" (לא זוכרת את השם של השחקנית... צופה לא נאמנה שכמותי...) יכולה להיות ג'יני עם פיאה ג'ינג'ית או הרמיוני... ואיתי שגב יכול להיות דדלאוס דיגל, וזאב רווח יכול להיות מנדנגוס (עם פיאה ג'ינג'ית), ועירית קפלן (החצרונית מ"עוץ לי גוץ לי") יכולה להיות מולי וויזלי (היא תהיה יותר טובה מחני נחמיאס), זה שתמיד יש אותו בפרסומות של דיסקונט (לא זוכרת איך קוראים לו...) הוא בול מודי! מצטערת שאין תמונות ויש שגיאות פיסוק.
 
אלי גורנשטיין? זה השם שלו?

הוא מדובב כמעט את כל הרעים בסרטים של דיסני, לא? איך הוא נראה בכלל...? ואלוהים ישמור, הכל רק לא זאב רווח! ועוד בתור ארת'ור?! WTF?!
 
למעלה