ההתערבות הגדולה

juggernaut

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifההתערבות הגדולה../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מה קורה כולם? רעיון ענקי שחשבתי עליו. מכיוון שהנושא החם בפורום בימים האחרונים הוא מי ימות בספר השישי אז זה דיי דורש התייחסות מלאה ורישמית. אז ככה, הרעיון שלי הוא ככה. כל אחד שם פה את הרעיון שלו של מי ימות בספר השישי ואחד המנהלים יטגלן את זה(כי ביקשתי מערן-צ'אן) ואנחנו פשוט נחכה שיצא הספר השישי ונראה מי ניצח... המנצח יזכה ב.. כלום! בעצם אפשר לארגן איזה פרס למנצח, אולי חום מהמנהלים?(ואני לא מדבר על...אהמ) בכל מקרה ההימור שלי ושל חברה שלי הוא.... נוויל הוא בטוח ימות , בטח הוא יקריב את עצמו בשביל הארי או משהו וזה יהיה קטע מרגש כזה.... אז יאללה חברה תכתבו את ההימורים שלכם... ערן-צ'אן! נא לטגלן! (פליז....אני מתחנן....דיקטטור חזק וחסון שלי...חח עזבו אני לא בצב טוב..)
 

פרפר16

New member
אני חושבת ש........................

דמבלדור כי הוא לא יכול להמשיך להילחם בשביל הארי את כל המלחמות נגד וולדרמוט
 

Mrs Love

New member
רעיון נחמד../images/Emo70.gif

אני חושבת שרמוס ימות... למרות שאני מאוד מאוד מקווה שלא... לדעתי ג'קר תהרוג את כל הקונדסאים
 

Snow white2

New member
אמממ....האגריד

למרות שאני אהיה מאוד מאוד מאוד מאוד עצובה אם זה באמת יקרה
 

juggernaut

New member
הערה:

פה זה לא המקום לערער בתיאוריות של אחרים. רק לרשום משהו שלכם וזהו. בשביל העירעורים יש עוד שני שירשורים גדולים ויפים.
 

Crazy Figgy

New member
רעיון מעולה ../images/Emo45.gif

אני מצטרפת בבקשה לטגלן את השרשור הזה
. אני רק צריכה לחשוב עוד על הבחירה שלי. אני אחזור עם תשובה בקרוב.
 
אני וחבר שלי

חשבנו על זה והגענו למסקנה שג'ורג' ימות. (טוב, אולי פרד. אבל יותר הגיוני שג'ורג') והוא גם ימות בתחילת הספר (כי כבר נמאס שזה תמיד בסוף!)...
 
אמ.. אפשר לשאול

למה אתה חושב שהתאומים (דווקא הם) ימותו? ומה גורם לך לחשוב שלג'ורג' יש יותר סיכוי מלפרד? (לא צינית- באמת מתעניינת) פשוט מאז משחק התפקידים אני מאוד רגישה לכל מה שקשור לתאומים או ספציפית לפרד (איטס מי!)
 

תותי 14

New member
../images/Emo41.gifלאאאא ג'ורג' יותר חמוד...

חחח באמת התחלתי לאהוב אותם יותר בגלל המשחק תפקידים...
 

תותי 14

New member
../images/Emo41.gifוגם אני אשאל..

למה דווקא ג'ורג'? האמת שבכלל אין הבדל ביניהם בספרים..
 

15מאמי

New member
דמבי...

האמת חשבתי שהוא ימות בספר ה-5 אבל מיכוון שסריוס מת מותו של דמבי נדחה ל-6
 

2 Mיכל

New member
ממ...../images/Emo42.gif

יש לי תחושה שמי שימות יהיה ביל או סנייפ, אבל בגלל ששמעתי שזה יהיה מישהו קרוב אז לא נראה לי שמתכוונים אליהם. בכל מקרה, אני מעדיפה לא להמר... יהיה מספיק עצוב לגלות מי זה יהיה בספר
.
 

2 Mיכל

New member
משנה את דעתי../images/Emo3.gif../images/Emo42.gif

אחרי סיקור מעמיק של כל האפשרויות של אנשים שרולינג יכולה להרוג (בנוסף לקורבנות הרגילים שלה שהם בעצם סתם אנשים מהצד שהיא מכניסה ורוצחת), החלטתי להמר על האגריד. ורק למי שמעוניין:
דמבי:
הרבה חושבים שזה הוא אבל: הוא יותר מדי חשוב, מנהיג, חכם, יודע-כל, מגיע ברגע האחרון ומסביר את מה שלא מובן. אי אפשר לוותר עליו.
סנייפ:
אי אפשר לשלול לגמרי את האפשרות הזו כי המשימה של סנייפ במסדר, חוץ מללמד את הארי הלטת הכרה, לא ידועה ונשמעת חשאית ומסוכנת במיוחד (לפחות לי). בג"א דמבלדור מבקש מכל מיני חברים במסדר לעשות שליחויות שונות, ולסנייפ הוא אומר משהו כמו "אתה יודע כבר מה אני מתכוון לבקש ממך...". אבל! בלעדיו הספר יאבד חלק גדול מההומור שלו (וכן, גיליתי שהוא אחת הדמויות הכי מצחיקות בספר). אז לא, אי אפשר להרוג גם אותו.
ביל:
נשמע כמו אחד נחמד כזה שמתאים שרולינג תהרוג אותו כי הוא לא עשה עדיין שום דבר רע בחיים שלו (אולי חוץ מלדחות מאהבות), ובאמת יש טיפה הרבה וויזלים. למרות זאת אני לא חושבת שאליו מתכוונים כשאומרים "מישהו קרוב".
לופין:
לרולינג פשוט אסור להרוג אותו. אם זה יקרה, מעבר לעובדה שהיא תירצח (ואני אדאג לכך!), לא יהיה יותר כמעט מידע על הקונדסאים, ההורים של הארי ובכלל - הוא לא מישהו שסתם מביאים רק כדי שהעניין עם סיריוס יסתדר ובסוף יהרגו אותו.
האגריד:
די מיצה את תפקידו בספר (נשלח אל הענקים, הסתבך בצרות, הגן על "דמבלדור, כבודו" וכו'...). הוא גם מספיק קרוב כדי שרולינג תהרוג אותו, ואפילו ישאר לו זיכרון חי, בהנחה שעד שהוא ימות גרעפ יספיק להפוך לטיפה יותר אנושי.
 

super M star

New member
אני דווקה חושב ש..

לונה לאבגוד, לא יודע אני חושב שהיא תהרוג מישהו שלא נחשוב עליו אז אולי זו תהיה טונקס.. אולי...
 
למעלה