מספר עדכונים ועוד1

toxi flower

New member
מזחק ענק!!!! אני נקרעת פה מהצהריים!

ובגלל שאני לא יכולה לפרסם תמונה של מה שיצא לי כי התמונה גדולה מדיי ואני לא יכולה לעשות העתק הדבק כי זה פשוט לא נותן לי החלטתי להשקיע ולהעתיק את כל מה שכתוב..השמטתי כמה פרטים שוליים כמו ההקדמה... "כשהארי מתחיל את שנתו השישית בהוגוורטס, הוא קרוב לוולדמורט יותר מאי פעם, ותופעות מוזרות מתחילות להתרחש מסביב. בארוחת הסמסטר, הארי וחבריו פוגשים את המורה החדשה להתגוננות מפני כוחות האופל, פרופסור גזית, שנותנת להם אזהרה לא ברורה שכדאי להם להתרחק מחרא. האם המורה הזו היא חברה או נוכלת? ומה רמוס לופין קשור לזה? כשהשנה ממשיכה, והחיים בהוגוורטס איכשהו ממשיכים כרגיל, הארי מתחיל להבין שהוא מפתח רגשות אל מירטל המייללת והדברים מסתבכים כשמתברר שגם נוויל לונגבוטום דלוק עליה! אבל כל המחשבות על משולש האהבה הרגיש הזה במהרה נדחפים מראשו של הארי , כשבמהרה שריטות מסתוריים מציקים לתלמידי הוגוורטס. אחד אחרי השני, חבריו ללימודים של הארי נדבקים בזה והרמזים היחידים שיש לו לסיבה הגיונית לכך הם מפתח ישן, חתיכת נייר קלף עם המסר "סריוס תעשה לי ילד!" משורבט עליו, ותמונה מוזרה של רמוס לופין עם עז. כשהארי סוף סוף מגלה שפרופסור גזיתהייתה מאחורי ההתקפות, הוא אפילו מגלה לתדהמתו כי אלאסטור מודי הוא אביו האמיתי! ביחד, הארי ואלאסטור מודי מתמודדים עם וולדמורט ושולחים אותו חלש ומפוחד בחזרה אל מחבואו. אחרי שהם זוכים בגביע הבתים בחזרה מסלית'ירין עם פער של "פה מספר גדול" נקודות (.....בלה בלה בלה....), הארי שוב חייב לעזוב את בית ספרו האהוב ולחזור לפרייבט דרייב, בידיעה שהוא בחור חזק ואמיץ יותר בשל כל המצוקות והסבל שהוא עבר!"
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo42.gif

אני לא יכולה לחשוב על צרוף יותר מצחיק!
 

toxi flower

New member
Jחחחחחחחחח

תחשבי שכתבתי את זה בצהריים והייתי צריכה לשמור על שקט כי אחי ישן לידי! וכל הזמן הזה צחקתי ממש ממש בשקט וזה היה ממש קשה!!!
 

D a N 1 4

New member
הא! משחר נהדר! ../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

יש עוד כמה כאלה? והתוצאה שלי לסיפור
 
משחק שולט!

אם כי הכרתי אותו קצת מוקדם יותר מאז שראיתי אותו כאן, אז עכשיו אני טיפונת פחות מתלהבת ממנו, אבל חפיף^^ מה שיצא לי (ש, ד"א, משלב את הOC שלי מהפאנפיק... לא יכולתי לעצור בעצמי מזה. זה היה משעשע מדי) מצורף בקובץ, אם כי הוא לא יצא כזה מצחיק כמו של חלקכם^^
 

LuNa MaJnUnA

New member
הנה שלי../images/Emo26.gif../images/Emo29.gif../images/Emo121.gif../images/Emo94.gif

הארי פוטר ושסתום הדלעת כשהארי מתחיל את שנתו השישית בהוגוורטס, הוא קרוב לוולדמורט יותר מאי-פעם, ותופעות מוזרות מתחילות להתרחש מסביב. בארוחת תחילת הסמסטר, הארי וחבריו פוגשים את המורה החדשה להתגוננות מפני כוחות האופל, פרופ' לווין, שנותנת להם אזהרה לא ברורה להיזהר מפיצה. האם המורה הזאת היא חברה הנוכלת? ומה פרופ' פליטיק קשור לזה? כשהשנה ממשיכה והחיים בהוגוורטס ממשיכים איכשהו כרגיל, הארי מתחיל להבין שהוא מפתח רגשות כלפי אלואיז מידג'ן והדברים מסתבכים כשהוא מגלה שגם נוויל לונגבוטום דלוק עליה! אבל כל המחשבות על משולש האהבה הרגיש הזה במהרה נדחפים מראשו של הארי, כשבמהרה הבלי פה מסריחים ומסתוריים מציקים לתלמידי הוגוורטס. אחד אחרי השני חבריו ללימודים של הארי נדבקים בזה, והרמזים היחידים שיש לו לסיבה הגיונית הם שסתום ישן חתיכת נייר קלף עם המסר ''אל תיקח ללב - קח לריאות!'' משורבט עליו ותמונה מוזרה של פרופ' פליטיק עם סקרוט פוץ - תחת. כשהארי מגלה סופסוף שפרופ' לווין היתה מאחורי ההתקפות, הוא אפילו מגלה לתדהמתו כי פרופ' בינס הוא אביו האמיתי! ביחד, הארי ופרופ' בינס מתמודדים עם וולדמורט ושולחים אותו, חלש ומפוחד, בחזרה אל מחבואו. אחרי שהם זוכים בגביע הבתים בחזרה מסלית'רין עם פער של 800 נקודות (שאותם הם הרוויחו ע''י כך שהצילו את העולם מכוחות האופל) הארי שוב חייב לעזוב את בית ספרו האהוב ולחזור לפרייבט דרייב, בידיעה שהוא בחור חזק ואמיץ יותר בשל כל המצוקות והסבל שהוא עבר. :
 

LeAnNe

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo62.gif

ח"ח ענקי
אצלי הם סובלים משילשולים אין סופיים ופרופסור רובנס היא השואה
 

U lu

New member
עוד משו בקוקיה

אתם יכולים לשנות את מה שרואים בחלון. תשנו את השעה בשעון שנמצא למטה יחד עם ה"התחל\start". אח"כ תצאו מהקוקיה ותחזרו ו...הופ! הנוף השתנה!
 

U lu

New member
עוד שני דברים

1. בשולחן העבודה (נו, הדף הראשי), כשפיבס מופיע, קורה משו ממש מוזר לשעון. ניסיתי ללחוץ עליו אבל זה לא עשה כלום. יהיה נחמד מצדכם לעזור לי לגלות מה זה. 2. איך אני יכול לראות את קוסמי החודש של לפני חודש או חודשיים?
 

superfish

New member
../images/Emo41.gif תשובות ../images/Emo41.gif

1. נכון, שכחתי לומר את זה. כשפיבס מופיע, הוא גורם לשעון להשתגע, אבל זה לא עושה כלום יותר מזה, השעון גם ככה חוזר לעצמו. וכמו בנוף של החדר עם הדלת (הקוקייה), אם תשנו את השעה במחשב, גם השעה בשעון תשתנה. וככה אפשר האמת לעשות בסופי חודש כדי לדעת מיהו הקוסם החודשי...חחחח (אם מעבירים את השעה לאחר חצות)...(עוד לא ניסיתי את זה, אבל אני חושב שזה יפעל) 2. בקשר לזה, אי אפשר לראות את הקוסמים הקודמים, אבל אפשר לקרוא על כמה מהם בדף הזה.
 
למעלה