הגיע הזמן להחזיר את הפורום לחיים...

so charming

New member
תראי, יש גם עם זה בעיה-

נכון שכל אחת מההודעות המפגרות נכתבה בידי אדם אחר, שרוצה להתקבל בברכה ויכול לתרום המון לפורום, אבל... כמה יכול לתרום בנאדם ש: א- לא יודע לשרשר ולנצל"ש ב- מזלזל בנו ואפילו לא טורח לבדוק כמה מאות הודעות נפתחו באותו נושא בעמוד הראשי (וזה לא שביקשו ממנו לבדוק בארכיון, 400 עמודים אחורה...) ג-כנראה שהוא ממש לא חושב שהזמן או העצבים שלנו שווים משהו. (לדוגמא- שואל שאלות שכתובה התשובה להן למעלה, או בשאלות נפוצות וכאלה) אז אני ממש לא יודעת כמה הוא תורם. כשאני מגיעה לפורום חדש אני משתדלת לא לשאול שאלות כאלה, לקרוא את התקנון ולקרוא הודעות בפורום, לפני שאני כותבת מה שעלול ליצור רושם ראשוני מאוד רע.
 
חחח ../images/Emo9.gif אני יודעת, אני יודעת -

גם אני. ואני לא מדברת דווקא על אנשים מסויימים כאלה שמתעצלים להסתכל באותו עמוד אפילו הודעה עם אותה שאלה מפגרת כמו שלהם. עם זה אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות... ובקשר ללשרשר ולנצל"ש - אפשר ללמוד - ז'תומרת הגיע בנאדם חדש שלא עשה את זה כמו שצריך, אם העירו לו יפה שיסתכל איך כן לעשות את זה נכון יכול מאוד להיות שהוא ידאג לזה בעתיד ודווקא כן יתרום לפורום. בנושא הזה אני כן חושבת שצריך להיות קצת פחות עצבניים, אם כי זה באמת כמעט בלתי אפשרי כשבאות אליך איזה 20 אלף הודעות שאפשר היה בהחלט לנצל"ש...
 

Fire Puppet

New member
אמ...

הם יכולים להפעיל את אותה מדיניות שיש בפורום פאנפיקים המנהלת פותחת כל זמן מסויים הודעות אוף ולשם כולם משרשרים את כל השטויות, ומי שלא משרשר את זה לשם, היא דוחפת את זה לשם..
 

Lao

New member
אתה צודק! הפורום הזה נ-ו-ר-א חשוב

לי ולכולם{ ואם לא אז זה כבר מצביע על בעיה.} זה נורא כיף להיכנס לפורום ולקרוא הודעות מעניינות {וגם אופ טופיקים, רק בתנאי שהם מעניינים}. אבל הפורום עלה על שרטון בזמן האחרון, ואנחנו מנהלים קרבות ומטבחים אחד בשני. אני הייתי עד לפני כמה זמן תושבת קבועה בפורום אחר, שהוא באמת היה פורום כיפי, פורום שבצורה מטרידה הזכיר את קטנטנות בצורה שהכל התנהל יפה ובהרמוניה {כן, עד כמה קיטשי שזה נשמע}, וכשרק עברתי לפה הפורום לא היה רחוק מהרמה של אותו פורום. אבל עכשיו, זה ממש מפחיד לראות מה הולך כאן. אני באמת רוצה לשפר {אם אני אוכל} ולראות שהפורום ישתפר כי יש פה אנשים {כמוני} שצריכים מנת ה"פ ביום ולדבר עם מישהו על זה. אז אנשים. תקראו את כל החוקים החדשים ותפנימו... בשביל הפורום ובשבילנו.
 

Sweet Angel12

New member
כל הכבוד!!!

אני מקווה שאנשים יפנימו את זה... באמת היה צריך את זה פה! קבלי ח"ח!!!
 

M r s Black

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד לך ../images/Emo13.gif אבל...

בקשר לעניין הפיקים - אני חולקת על דעתך. קיים פורום במיוחד בשביל פאנפיקים. אז כן - נחמד שאנשים מפרסמים פה פיקים, ולקבל תגובות ופידבקים. אבל מכאן ועד לחיפוש בטא בפורום הארי פוטר ולא בפורום המיועד לכך, לפחות לדעתי האישית, המרחק גדול. אני מודעת לכך שגם את כותבת שם מדי פעם, וכך עוד חברי(אם כי אני מניחה שזה יותר חברות
) פורום אחרים, אבל יש כאלה שלא מודעים לקיומו של הפורום, ולכן כדאי להצביע על נקודה זו. אין לי שום דבר נגד פאנפיקים בפורום 160, אבל בפעם האחרונה - פורום פאנפיקים, פורום פאניקים, פורום פאנפיקים!!! מס' 414, מס' 414, מס' 414. אם אתם רוצים בטא, יותר מומלץ שתחפשו - כאן.
 

baby fey

New member
כל הכבוד. הפנמתי

מקווה ששירשרתי טוב ואם לא, מישהו מוכן להסביר לי מה לא עשיתי טוב? תודה בכל מקרה...
 

Crazy Figgy

New member
שירשרת כמו מקצוענית! ../images/Emo9.gif

אני מסירה את איומי- הכביש הוא מקום בטוח עבורך שנית
.
 

baby fey

New member
יאיייי דרך אגב...

כל פעם שאני קוראת את החתימה שלך אני על סף בכי! שיר דרמתי בסצנה עצובה במיוחד
 
למעלה