הגיע הזמן להחזיר את הפורום לחיים...

s u c a r i a

New member
ממש כל הכבוד../images/Emo70.gif..../images/Emo45.gif

גם אני מסכימה עם כל מילה...ואני בדיוק בתהליכי כתיסה של פיק אז תודה על המידע המעניין שלא ידעתי על פיקים!..
 

DaNk55

New member
טוב מאוד! בנוגע לפיקים והכותרות...

הפיק שפירסמתי לפני כמה ימים, על פטיגרו וסיריוס, יש לו שם, אבל הוא ארוך מדי לכותרת. בגלל זה נאלצתי לכתוב "הפיק שלי - חלקים א' ו-ב'". במקרה הזה, אפשר באמת לכתוב את הכותרת בתחילת ההודעה, אבל כמו שכתבת, הכותרת הראשית היא זאת שמחליטה אם יקראו את הפיק או לא.
 

Black Sirius1

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

סתם כי זה היה מתבקש! אבל ברור ש
 

popit

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo70.gifכל הכבוד../images/Emo70.gif

 

Blade Of Fire

New member
פשוט מצוין... ולערן..

תנעץ את זה בראש העמוד או תוסיף לתקנון הפורום\טאגליינס. זה יותר מחשוב.
 

LeAnNe

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo62.gif

רק חבל שהאנשים שלרוב צריכים לקרוא את זה לא קוראים את זה.. צריך לטגלן את זה..
 

Crazy Figgy

New member
הפנמת? שמת לב ששרשרת לא נכון?../images/Emo4.gif

רוצה תמונה של אומנות השרשור?
אני אצרף אחת בשבילך.
 

SivaN PotteR

New member
../images/Emo41.gifSorrY...../images/Emo41.gif

תודה מעכשיו אני אשתדל לשרשר נכון....
 

Prongs

New member
כל הכבוד אבל...../images/Emo129.gif

כמו שכבר אמרתי, נראה שהפורומיסטים הבעיתיים מדלגים על הנושאים האלה. אני אכתוב שוב את מה שכתבתי בהודעה הקודמת כי זה קצת נבלע שם. אורה, ו.... אני לא יודע את השם שלך, אני מתאר לעצמי שאתם מנהלם בסדר גמור+. אני פשוט לא הייתי פה רב הזמן שניהלתם אז אני לא ממש יודע. אבל מה שבטוח זה שהפורום הזה הולך לעזאזל. ונמאס. אני אומר שצריך לעשות משהו דרסטי. תקראו לי חרא, אבל אני חושב שכשמישהו (הרבה ש..) פותח הודעה חדשה מפגרת ביותר שיש כבר 4 כאלה, חמש דקות אחר כך מקפיץ ועשר דקות אחר כך פותח עוד אחת להגיד שלא הגיבו לו אז צריך להגיב לו כמו שצריך. וזה לא אומר לשלוח לו תמונות של אומנות השרשור, או להסביר לו בעדינות. זה אומר להגיד לו שלא יפתח הודעות חדשות לפני שהוא קורא את כל ה4 עמודים האחרונים ומתבגר כבר. הנה עוד כמה הצעות קצת פשיטיות מצידי. אבל במצב חירום מכריזים על שלטון צבאי. והגענו למצב הזה. 1- כשמשתמש חדש פותח הודעה שמכריזה שהוא מצטרף צריכים לקרות 2 דברים: 1.1 - הודעה מאחד מהמנהלים ששולחת אותו לתקנון, מסבירה לו בכלליות מה הולך כאן ומה בהחלט לא הולך כאן, מציגה תמונה של אומנות השרשור (זה חשוב אבל זה לא מספיק) וכמובן מברכת אותו על בואו. 1.2 - ע"ע סעיף 2. 2- הודעות "אוף ושטויות". הגענו למצב שיש 2-3 טופיק ששווים קריאה בעמוד הראשון (לא כולל פאנפיקים). כל השאר ג'אנק. לדעתי עדיף לצםצם את הפורום שלנו ל14 הודעות במקום 15 בכך שתמיד (תמיד) תהיה הודעת "אוף ושטויות". בהודעה הזאת שמים את כל העופות כמובן, אבל יותר חשוב מכך, לכאן משורשרות כל ההודעות הטיפשיות שלא היה צריך לפתוח כהודעה חדשה וכל ההודעות של "אני חדש". עם כל הכבוד לחדשים, יש מלא כאלה. וזה תופס מקום. 3- הנהלה. אני מאוד מקווה שאני לא אפגע בהנהלה שלנו בסעיף הזה. לדעתי כדי לממש את שני הסעיפים הראשונים + להסביר לכל הטפטים חסרי היכולות את סודות החיים צריך יותר משני מנהלים. לדעתי צריך לצרף עוד מנהלים זמניים שיעזרו להשתלט על הפורום הזה ולהפוך אותו למשהו ששווה להיות במועדפים. המנהלים הזמניים צריכים לדעת כמובן שברגע שהמצב ירגע ושוב יהיה לנו את הפורום שלנו הם יקחו את הצעד אחורה ויוותרו על צבעם הכחול. תוספות: אני חשוב שצריך לנסח מחדש את תקנות הפורום ולהכניס בו את כל הכללים שהעלו פה. צריך כמובן שיהיה רוב מסוים של חברי הפורום הקיימים שיסכים לתקנון. וחובה שכל משתמש חדש יבין שהוא לא כותב אף הודעה/תגובה עד שהוא סיים לקרוא את כל התקנון ולהבין אותו.
 

Prongs

New member
יש בעיה עם מחיקות../images/Emo129.gif

אנשים חדשים באים ורואים שההודעה שלהם נעלמה. הם כותבים חדשה... אז גם זאת נעלמה והם כותבים עוד אחת זועמת על איך שאנחנו מניאקים ולא מקבלים חדשים בלה בלה בלה והולכים לבכות בתפוז משוב. אם כבר הודעה של אוף/שטויות/חדשים למה לא פשוט לשרשר לשם? כי יש הודעות שלא צריך למחוק אבל מקומם לא בהודעה חדשה. צריך להחליט על מכסה מסוימת שבה עוזבים את ההודעת אוף/שטויות/חדשים הנוכחית, נותנים לא לרדת לפותחים אחת חדשה. נגיד כשהיא מגיעה ל60 תגובות.
 

megahertz

New member
כנראה שיש כמה דברים שאתה לא../images/Emo21.gif

תמיד מודע להם (וקוראים לי ערן
) כמעט כל מי שנמחקת לו הודעה, מקבל על זה מסר שמסביר לו בדיוק מה הוא עשה לא נכון, ולמה ההודעה נמחקה.. אל תחשוב שהם ישר חושבים שהיא נעלמה. יש את אלה שמקבלים את הטעות ומנסים יותר טוב פעם הבאה, ויש את אלה שמתעצבנים ו"הולכים לבכות לתפוז". ככה שמי שאתה רואה שמתעצבן על זה ש"נעלמה" לו ההודעה, הוא או מישהו שלא אכפת לו ממה שכתוב לו במסר, או מישהו שפשוט לא יודע לקרוא מסרים וחייב ללמוד קצת על תפוז (ובכזה מקרה מסבירים לו בפורום [אם הוא שואל]). מסתבר שאתה לא יודע הכל..מה לעשות.
 

Prongs

New member
אווו...../images/Emo129.gif

האם הבחנתי במידה של עוינות בהודעה הזאת? אני ידעתי את כל מה שאתה כתבת שם. אני גם הייתי מנהל כמה חודשים בתפוז. וזה לא משנה בכלל את מה שכתבתי בהודעה המקורית. לא חשוב כמה מסרים תשלח לו ותסביר עדיין יבואו הודעות של "איפה ההודעה שלי" ועדיין יהיו בכיונים לתפוז. לכן עדיף לשרשר. ובכלל אני לא חושב שכדאי למחוק הודעה אלא אם כן זה משהו פוגע וכל"ב. הודעה טיפשית של "מתי יוצא הספר?" לא צריך למחוק אלא לשרשר ולהגיד לו להסתכל למעלה.
 

megahertz

New member
מה גרם לך לחשוב שאני מוחק../images/Emo21.gif

כל הודעה פה? חלק גדול מהן אחר משורשר, אבל הודעות טיפשיות במיוחד, והודעות שבאמת מיותרות נמחקות.
 

Prongs

New member
אני לא כתבתי שאתה מוחק.../images/Emo129.gif

אני כתבתי שמדיניות המחיקה לא עובדת כתגובה למישהו/י שכתב שצריך למחוק במקום לשרשר. אני רואה שאתה ואורה משרשרים בסופו של דבר. מה שאני אומר זה שזה קורה אחרי כמה תגובות זועמות של אנשים בפורום להודעה החדשה וזה גורר עוינות וכו'. זה סתם בזבוז. עדיף לפתוח הודעה מיוחד לדברים האלה.
 
למחוק רק יחריף את הבעיה, בדיוק.

זה אמנם נראה שאני אין לי זכות לדבר בעצמי כי גם אני לא בדיוק ותיקה כאן, אבל קראתי וראיתי מה קורה. למחוק הודעות כאלה, כמה מפגרות שהם לא יהיו (ויש כאלה.. חחח) לא יעשה כלום כי בדיוק כמו שאמרת כל אלה רק יעלבו שמוחקים את ההודעות שלהם וילכו לבכות אצל כל אחד שירצה להקשיב להם ויתלוננו על האנשים פה שהם סנובים כלפי חדשים. כבר אמרו את זה פה - ונראה כאילו באמת דוקא אלה שרושמים את ההודעות שלא שייכות לשום דבר חשוב, אלה שצריכים לקרוא את הדברים האלה, מתעלמים. הפתרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו, זה לנסח פעם אחת ולתמיד את כל מה שחדשים בפורום צריכים לדעת, וראיתי כבר כמה שעשו את זה, לשי את זה בתקנון או משהו, וכשרואים מישהו שלא עשה משהו לפי זה, בעדינות להפנות אותו לשם. תחשבו על זה רגע, לנו שרואים פה אלפי חדשים ומליון הודעות מטומטמות זה רק נראה כמו "עוד אחד כזה" וישר מתעצבנים - מובן, אבל לאותו חדש מסכן זה יכול להראות כמו סתם התנפלות עליו. וגם זה מובן. כל אחד רוצה להתקבל יפה, וזו זכותו, גם אם הוא לא היה חכם מספיק בשביל לבדוק אם אין עוד 10000 הודעות בדיוק כמו שלו על מה שם הספר השישי באותו עמוד. אם אומרים יפה - שלום, ברוך הבא, ובבקשה לא כך וכך - הכל בסדר ואותו ניובי מסכן יכול להשתלב בפורום ולהוסיף המון. וכן - אם רואים שבנאדם לא קולט את הכללים וממשיך עם ההודעות שטויות האלו ומה שלא יהיה, זה מחייב התערבות של המנהלים, כי גם אי אפשר פשוט לשבת ולחכות שהעניינים יסתדרו לבד - כי ראיתם שזה לא. אז הנה. אמרתי את מה שאמרתי...
עכשיו אני אסתום.
 
למעלה