שרשור
/ התפקדות חופשית

OKDeSign

New member
שרשור
/ התפקדות חופשית

מה אתכם, מה חדש בחייכם? מי עדיין פה?

וחוקי האוף לתזכורת,
-זהו שרשור האוף של הפורום, משמע- כאן חופרים על כל דבר שלא קשור להארי פוטר.
-מותר לפרסם בשרשור הזה קומונות ופורומים ובלוגים תפוזיים בלבד. לדוגמא- לינקים לנענע ימחקו בשמחה.
-אין לפרסם בפורום שום דבר צרכני ללא אישור מתפוז, כל פרסום כזה ימחק לאלתר.
-בשיחות על טלוויזיה שעוד לא שודרה בישראל באופן חוקי / סרטים שעדיין בקולנוע חובה לסמן
בראש ההודעה
 
אני עדיין פה :):)

שמח שהפורום הזה עוד קיים ומחכה שתהיה פה קצת יותר פעילות
ושיהיו יותר שרשורים על הארי פוטר מהודעות של 'הנהלת הפורומים'..
 

Ayelet 363

New member
היי

אני קוראת ומתעדכנת פה קבוע, אבל הרבה פעמים אין לי שום דבר להוסיף לדיונים.
&nbsp
התחלתי שנה ב (ארכיאולוגיה והיסטוריה. אם כי מהיסטוריה דיי בטוח שאפרוש בשנה הבאה, כי אני שונאת היסטוריה מודרנית, כי יש התנגשויות רבות עם ארכיאולוגיה, כדיי שיהיה לי יותר זמן להשקיע בקורסים של ארכיאולוגיה וכדיי לקחת קורסים של משלימים. זה קצת מצחיק, יש גם כמה קורסים של היסטוריה שאני רוצה לקחת במשלימים, ואני כבר לא אוכל לקחת אותם דרך היסטוריה בכל מקרה, כי לקחתי קורסי בחירה אחרים בעבר, אבל דווקא מחוץ לחוג נראה שאוכל לקחת אותם). יש הרבה דברים מבאסים (דברים שוליים כמו בעיות במערכת וכל מיני כאלה שמדאיגים אותי אבל אמורים להסתדר). חוץ מזה נראה שהשנה תהיה יותר מעניינת מהקודמת (קורס מצרית עתיקה
ועוד...). אני רק מקווה שהיא תהיה פחות עמוסה, כי דיי קרסתי מבחינה לימודית וזה בא לידי ביטוי בציונים שלי. גם המשכתי לשקול לפרוש בגלל זה וכי אני עוד קצת חוששת מלעסוק בארכיאולוגיה בשטח כי זה לא כל כך טוב לי מבחינה בריאותית, בגלל השמש. אם לא היה שום סיכון לטווח ארוך לא הייתי כל כך נבהלת, אבל אני עדיין לא ממש יודעת מה לחשוב. הייתה צלייה בחפירה הלימודית שהייתי בה שהגנה מפני השמש ומרחתי הרבה קרם הגנה והיה בסדר (כן התחיל לא גירוד בפנים וגם נשרפתי קצת, אבל מה שמפחיד אותי זה ההשפעות לטווח הארוך, לא גירוד וקצת להישרף, למרות שכן חששתי שזה סימן שתקרה החמרה אמיתית לטווח ארוך. מכיוון שלא קרה משהו ממשי לא החלטתי לפרוש). מדיי פעם אני כן שוקלת לעסוק בארכיאולוגיה שלא בשטח, אבל הדעה שלי על זה משתנה. כרגע אני שוקלת את זה מחדש כי ממש התאהבתי בללמוד מצרית עתיקה ולימוד מצרים (בינתיים התחלתי רק את המצרית, עוד על מצרים אלמד רק בסמסטרים אחרים) וגם העובדה שבכללי נראה שתהיה לי שנה הרבה יותר מעניינת ממש העלתה לי את המוטיבציה לא לפרוש. אני קצת צריכה להזכיר לעצמי שבשנה שעברה היו הרבה קורסים שהתאכזבתי מהם אחרי כמה שיעורים וגם קורסים שברגע שהיו לי עבודות בהם היה לי יותר מדיי עמוס (והשנה יש לי קורס חובה ששיעורי הבית שלו נשמעים עוד יותר גרועים, גם מבחינת כמות וגם מבחינת האופי שלהם).
&nbsp
חוץ מזה אני מקווה שיהיה לי השנה יותר זמן לעצמי. העומס של שנה שעברה בא לי על חשבון הזמן החברתי ושעות הפנאי, והזמן החברתי וכו' בא על חשבון הלימודים... אני מקווה שהשנה הזו תהיה יותר מאוזנת.
 

reuts88

New member
אני פה

עובדת סוציאלית, וסטודנטית לתואר שני בעבודה סוציאלית.
החלטתי לשחזר את ימיי כקוראת ומגיבה בפורום המהולל הזה


ושאלה שצצה במוחי הקודח - זה רק אני או שבחיות הפלא והיכן למצוא אותן לא מוזכר כלב ענק עם 3 ראשים כמו פלאפי?
 
למעלה