רולינג פירסמה סיפור חדש!!!

רולינג פירסמה סיפור חדש!!!


כנראה רולינג שכחה שהיא הבטיחה שהיא יותר לא תכתוב על השליישיה כמבוגרים אבל זה בדיוק מה שהיא עכשיו מפרסמת!
הסיפור התפרסם בפוטרמור והוא נכתב ככתבה של ריטה סקיטר יקירתנו.

עדיין לא הספקתי לקרוא את זה אבל אני בטוחה שזה יהיה מרושע כראוי


מה אתם אומרים על זה?
 

Mor L

New member
אני לא מצליחה לראות את הסיפור

יש עמוד שכתוב עליו שריטה סקיטר מדווחת מפטגוניה, אבל כשאני נכנסת לקישור של daily prophet זה מביא אותי לדף של הספר הראשון
 

SiriusBlack

New member
אוף עם הפוטרמור הזה

נרשמתי עכשיו לשם ועדיין לא קיבלתי אישור :(
 
תודה...

זה היה..מעניין. בערך. נחמד שרולינג כתבה את זה אבל זה הרגיש לי כמו פאנפיקשן. זו רק אני או שריטה התרככה אם השנים? זה גם לא מחדש יותר מידי-הדבר היחיד שלא ידעתי הוא שרון פרש מהילאות.
 

הדס178

New member
יאא

תכתבו קצת מה התוכן של הסיפור, אם זה מעניין וכאלה
ויש אופציה שמשהו יתרגם?
 

OKDeSign

New member
חמוד ולא מועיל

כאילו זה מרגיש לי קצת כמו אישור לכל התאוריות של המעריצים.
אל תבינו אותי לא נכון, זה כתוב ממש בצורה רולינגית שהיה לי חיוך בקריאה מהפסקה הראשונה, והטון של סקיטר פשוט מזעזע,
אבל מבחינת עלילה ופרטי מידע זה היה מין צ'ק ליסט של "נכון הארי וג'יני, אז נכון. ונכון רון? אז כן הוא עדיין עם הרמיוני" וכו וכו לדברים שכאילו היה לי די ברורים מאליהם.
אז זה טוב שרולינג מסכימה איתנו (חוץ מטדי-ויקטואר, די די לא מתאים לי) אבל מצד שני רציתי קצת דברים חדשים
 
טוב לא התלהבתי בהתחלה

וממש לא התלהבתי בהמשך...
לא אוהבת את ריטה לא את הסגנון וממש לא כל מה שנכתב על טדי!
 

Ayelet 363

New member
שמתי לב שלא הגבתי


בשונה מהרבה ביקורות שראיתי, דווקא נהניתי מזה. אני גם בן אדם של קיטש (לא תמיד, אבל הרבה פעמים) וגם אהבתי את הכתיבה.
 

SiriusBlack

New member
זה לא מחדש שום דבר,לא פספסת הרבה.

זה פשוט כל מה שרולינג סיפרה שקרה עם הדמויות אחרי בצורת כתיבה של כתבה של ריטה סקיטר.
 

lionnet

New member
עם כמה אי דיוקים...

יש סלבריטיס ויש סלבריטי. הרבה פנים מפורסמות מעולם הקוסמים מכבדים את היציעים, כאן, במדבר הפטגוני: שרים ונשיאים, סלסטינה ורבק, The Bent-Winged Snitches – להקת קוסמים אמריקאית שנוייה במחלוקת – כולם גרמו לניצוצות התרגשות מלווים בקהל הנאבק על חתימות ואפילו ישום קסמי גשר כדי להגיע לאיזור ה VIP מעל ראשי הקהל.
אך כאשר סחפה את חניון הלילה והאצטדיון שמועה כי כנופית קוסמים מסויימת, ידועים לשמצה (כבר לא בני נוער רענני פנים, כפי שהיו בשיאם, אך בכל זאת ניתנים לזיהוי) הגיע לגמר, ההתרגשות חצתה את כל מה שנראה עד כה.
כאשר הקהל שעט, אהלים שוטחו וילדים קטנים נרמסו. מעריצים מכל קצוות העולם הסתערו לעבר האיזור בו, כך טענה השמועה, חברי צבא דמבלדור נראו, משתוקקים יותר מכל לחטוף מבט באיש לו הם עדיין קוראים "הנבחר".
למשפ' פוטר ושאר צבא דמבלדור הוקצה מקום לינה באיזור ה VIP של המחנה תחת הגנה כבדה של קסמים וסיורים של מכשפי אבטחה. נוכחותם הבטיחה קהל גדול לאורך המחסומים, כולם מקווים להצצה בגיבוריהם.
בשעה 3pm הם קיבלו את מבוקשם כאשר, לקול קריאות רמות, פוטר לקח את בניו הצעירים, ג'ימס ואלבוס לבקר במתחם השחקנים, שם הציג אותם בפני המחפש הבולגרי ויקטור קרום.
לקראת גיל 34, שיערו השחור של ההילאי המפורסם שזור פסים כסופים, אך הוא ממשיך לחבוש את המשקפיים העגולים היחודיים, אשר יש שיאמרו שהם מתאימים יותר לילד בן 12 מאותגר סגנון.
לצלקת הברק המפורסמת נוספה חברה, לפוטר חתך מכוער מעל עצם הלחי הימנית. בקשות למידע על הגורם לכך נתקלו בתגובה הרגילה ממשרד הקסמים: "איננו מגיבים על העבודה המאוד סודית במחלקת ההליאים, כפי שאמרנו לך לא פחות מ 514 פעמים, גב' 'סקיטר'."
אם כן, מה הם מסתירים? האם "הנבחר" מעורב בפרשה מסתורית חדשה אשר יום אחד תתפוצץ בפנינו ותטביע אותנו בעידן חדש של טרור ומהומה? או שמא לפציעתו מקור צנוע יותר, כזה שפוטר נואש להסתיר? אולי אשתו קיללה אותו? האם סדקים מופיעים בזוגיות שהפוטרים נחושים ליחצן כמאושרת? האם עלינו להסיק כי אשתו, ג'ינברה, היתה שמחה מאוד להשאיר את בעלה והילדים מאחור בלונדון בעודה מדווחת על הטורניר הזה? לשיפוטכם האם יש לה באמת את הכשרון או הנסיון ע"מ להשלח לגביע הקווידיץ' העולמי (חבר המושבעים פוסק- לא!!!) אך יש להודות, כאשר שם משפחתך הוא פוטר, דלתות נפתחות, גופי ספורט עולמיים מתרפסים ועורכי הנביא היומי נותנים לך משימות נחשקות.
כפי שמעריציהם המסורים ודאי זוכרים, פוטר וכרום התחרו זה מול זה בטורניר הקוסמים המשולש השנוי במחלוקת, אך נראה כי אין בינהם משקעים, מאחר והם התחבקו בפגישתם (מה באמת קרה במבוך ההוא? החמימות בה ברכו זה את זה פותחת מקום לספקולציות). לאחר שיחה בת חצי שעה, פוטר ובניו שבו למחנה שם שהו עם שאר צבא דמבלדור עד השעות הקטנות של הלילה.
 

lionnet

New member
המשך

באוהל הסמוך, שני שותפיו הקרובים של פוטר, אלו שיודעים עליו הכל ועדיין דובקים בסירובם לדבר עם העיתונות. האם הם פוחדים ממנו או שמא אלו הסודות שלהם עצמם שהם חוששים כי ידלפו החוצה ויכתימו את המיתוס על תבוסתו של זה שאין לנקוב בשמו?
כעת נשואים, רונלד וויזלי והרמיוני גרינג'ר ליוו את פוטר כמעט בכל שלבי הדרך. כמו שאר צבא דמבלדור, הם לחמו בקרב על הוגוורטס וללא ספק ראויים לתשואות והפרסים על אומץ ליבם, שהורעפו עליהם ע"י עולם הקוסמים אסיר התודה.
בתקופה שלאחר הקרב נראה כי וויזלי, שידוע בשערו הג'ינג'י, רזה במקצת, נכנס לתפקיד במשרד הקסמים לצד פוטר, אך עזב כבר לאחר שנתיים ע"מ להצטרף לניהול חנות הטריקים המצליחה ' Weasleys' Wizard Wheezes' האם הוא, כפי שהצהיר בשעתו 'שמח לסייע לאחי ג'ורג' בעסק שתמיד אהבתי'? או שמא הוא שבע מלעמוד בצילו של פוטר?
האם העבודה במחלקת ההילאים היא יותר מידי עבור האדם שהודה שהחרבת ההורקורוסים של זה שאסור לנקוב בשמו גבה ממנו מחיר גבוה? במבט ממרחק הוא אינו מראה סימנים ברורים של מחלת נפש, אך הציבור אינו מורשה להתקרב מספיק כדי להעריך באופן ראוי. האם זה מחשיד?
הרמיוני גרינג'ר, כמובן, תמיד היתה הפאם פטאל של הקבוצה, דיווחים עיתונאים חשפו בזמנו כי כנערה היא השתעשעה בחיבתו של פוטר הצעיר לפני שפותתה ע"י ויקטור כרום השרירי ולבסוף השתקעה עם עוזרו הנאמן של פוטר.
לאחר עלייה מטאורית לסגנות ראשות המחלקה לאכיפת חוקי הקסם, היא נוטה להגיע אפילו רחוק יותר במשרד. היא גם אמא לבן, הוגו, ובת, רוז. האם הרמיוני גרינג'ר הוכיחה שמכשפה באמת יכולה להשיג הכל? (לא. תסתכלו על השיער שלה)
 

lionnet

New member
ועוד אחד אחרון

ואז, יש את חברי צבא דמבלדור שמקבלים מעט פחות פרסום מאשר פוטר וויזלי וגרינג'ר (האם הם מתמרמרים? כמעט בטוח)- נוויל לונגבוטום, כעת מרצה פופולרי לתורת הצמחים בבית הספר הוגוורטס לכישוף וקוסמות, נמצא כאן בפטגוניה עם אשתו חנה. עד לאחרונה הזוג התגורר מעל הקלחת הרותחת, אך השמועה אומרת כי חנה לא רק עברה הסבה למרפאת, אלה הגישה גם מועמדות לתפקיד האחות הראשית בהוגוורטס.
מרננים כי היא ובעלה נהנים מ Ogden's Old Firewhisky קצת יותר ממה שרובינו היינו מצפים מהאחראיים על ילדינו, אך אין ספק כי כולנו מאחלים לה בהצלחה רבה בקבלת התפקיד.
האחרונה בהנהגת צבא דמבלדור היא, כמובן, לונה לאבגוד, כיום נשואה לרולף סקמנדר, נכדו השחרחר של מגיזולוגיסט ניוט המהולל. עדיין אקסנטרית להפליא, לונה מסחררת את מתחם ה VIP בגלימות המורכבות מהדגלים של כל 16 המדינות שהתשתתפו.
בניה התאומים "בבית עם סבא". האם זו לשון נקייה ל"יותר מידי מופרעים מכדי להראות בציבור"? בוודאי רק מרושעים ירמזו כך.
חברים שונים אחרים בצבא נמצאים כאן, אך בששת אלו ממוקד רוב העניין. בכל מקום בו נראה ראש אדום, סביר כי הוא שייך לאיזשהו וויזלי, אך קשה לומר האם זהו- ג'ורג' (מנהל שותף עשיר ב Weasleys' Wizard Wheezes), צ'רלי (מאלף דרקונים, עדיין רווק – למה?) או פרסי (ראש מחלקת התחבורה הקסומה – אם יש כומס על רשת הפלו- זו אשמתו!.
היחיד שקל לזיהויי הוא ביל, מסכן שכמותו, אשר צולק קשות ממפגש עם איש זאב ובכל זאת איכשהו (קסם? שיקוי אהבה? סחיטה? חטיפה?) נשוי לפלר דלקור הללא ספק יפיפייה (אם כי ללא ספק חלולת ראש).
אחת היא שנראה אלו ואחרים מצבא דמבלדור ביציאי ה VIP בגמר, מוסיפים לזוהר ולרעש והצלצולים של האירוע החגיגי. הבה נקווה שההתנהגות של שניים מהנלווים הצעירים יותר שלהם לא תביך אותם ותעטה כלימה על אלו שבעבר הביאו כבוד לשמם של הקוסמים.
נוטים להסס מלפלוש לפרטיותם של צעירים, אך עובדה היא כי מי שקשור הדוקות עם הארי פוטר קוצר את היתרונות וחייב לשאת בנטל העניין הציבורי. אין ספק כי פוטר יהיה מוטרד לדעת כי בן סנדקותו בן השש עשרה, טדי לופין, חצי-זאב רזה עם שיער כחול בהיר – נהג באופן שאינו הולם את אצולת הקוסמים מאז הגיע לאתר הקמפינג של ה VIP
בודאי נאמר יותר מידי כי פוטר העסוק-תמיד צריך היה לרסן באופן הדוק יותר את נער-הפרא הזה, שהופקד להשגחתו ע"י הוריו המנוחים, אך מצמררת המחשבה מה יהיה עם אדון לופין ללא התערבות דחופה.
בינתיים, אדון וגברת ויזלי ודאי ישמחו לשמוע שביתם היפיפה והבלונדינית ויקטואר, נראת כנמשכת לכל פינה חשוכה בה האדון לופין במקרה אורב. החדשות הטובות הן כי נראה ששניהם המציאו שיטה לנשימה דרך אזניהם. אני לא יכולה לחשוב על סיבה אחרת איך הם שרדו תקופות כאלו ממושכות של, מה שבצעירותי נקרא, התנשקויות.
אך הבה לא נחמיר, הארי פוטר וחבריו מעולם לא התיימרו להיות מושלמים! ועבור אלו שרוצים לדעת בדיוק עד כמה לא-מושלמים הם, הביוגרפיה "צבא דמבלדור, הצד האפל של יוצאי הצבא" תהיה זמינה ב Flourish and Blotts ב 31 ביולי.
 
למעלה