לוקחת עניינים לידיים-סקסמימועוףהחול

travlling light

New member
ספוילר, נקודה, ספוילר.

הממ... את הרוב כבר הזכירו, אך ישר כוח על החשיבה! 200 נקודות! סדריק וסיריוס- במצבם בספר השלישי (לפני) ואח"כ במצבם בספר החמישי (אחרי)- זה דווקא רעיון מגניב! וסדריק לא מקסים. סדריק מעצבן. גם סיריוס לא "מקסים". סיריוס המלך, השולתתתת, השווה הראשי, השקסי-על, החומט, אהובי!!! הו סיריוס....סיריוס.... (נר זכרון) 551 נק'.
 

travlling light

New member
נסיון?! לך אין נסיון?!

נדב!!! ידעתי שיש לך את זה !!! (עוברת לדום, מצדיעה! דווקא יצא מצויין- ואין דבר כזה "לא מעוות בכיוון הזה"- אתה בחברתנו מספיק זמן. גם אתה, יקירי, מעוות! דמבי,ג'יני ופלר... מעניין... מאחר והפגנת חוסר בטחון, נקודות עידוד+עירבוב שלא חשבנו עליו- 300 נק'. החלזונות והרמיוני!!!! כן! זה משתפר! הדבר היחיד שמתאים לה לשכב איתו! נפלא נדב, מצאת את המכסה לסיר (לקדרה?) שהיא. 497 נק'! הברון ופיבס- שקסי. רוחני (רוחי?). ובכלל- פיבס הוא דמות פרועה שטרם נוצלה לסלאשים! 302 נק'! ההסבר המוצק+הוכחות, מ.ש.ל, לקשר בין ווינקי לדובי שכנע אותי. מיטה, אלכוהול- איך פספסנו? איי בט יו שדובי הוא הברמן שלה, איף יו נואו וואט איי מין וכו' וכו'. תודה שהארת את עינינו. 469 נק'. ועכשיו לעניין ההקרבה שלך נדב. זה עניין כאוב. מצוקתך נגעה לליבי!! הרי זאת התאבדות ממש! אתה לא תשרוד! בבקשה,נדב,לא!!! זה שווה כמו הדיסק של המורדים. ועוד טיפה. 666 נק' ועוד 6. הזדעזעתי לראשונה בשרשור מעומקי נשמתי. אחרי העונש הזה אתה יכול מצדי להעמיד את כל הדמויות בתור ולהשתולל עם כולן. הצטיינות.
 

De-Panther

New member
רגע אבל מה רע ביפים|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

והאמיצים?? זה דווקא נחמד בעיקר עכשיו כשגילו שבריג' הוא בכלל לא הבן של המיליונר ובעל החברה אלא בכלל של סתם אחד ואהבתי איך שעכשיו החברות מתחילות לשתף פעולה
לי זה לא עונש כזה גדול לעומת זאת משחק החיים לחיי האהבה סיטי טאוור לגעת באושר זה כבר משהו אחר
זה בין הדברים האחרונים שכדאי לעשות אבל רגע אחרי העונש הזה אפשר את כולן מצידך?? אז סבבה תוסיפי את זה לרשימה שלי לראות את כל הפרקים של לחיי האהבה סיטי טאוור לגעת באושר ומשחק החיים ואת כל הבנות היפות שיש בספר פלר אחות של פלר ג'יני הרמיוני צ'ו טונקס לונה??
לבנדר התאומות פטיל
תאומות זה נחמד ועוד ועוד ועוד אין לי בעיה
 
זה די ברור...

הרמיוני. זה שהיא רוצה ללמוד כל הזמן גורם למצבים שבהם אפשר יהיה ללכת "ללמוד בשקט" ולבצע מעשים זדוניים אחד בשני
וכמובן - כי הרמיוני בכל דבר שהיא עושה היא סקסית.. וגם בכל דבר שהיא אומרת היא רומזת. הנה אוסף הרמיזות הנבחרות שלה: 'Yeah,' said Hermione וזה ציטוט מסוף פרק 19 'It's quite nasty, actually,' said Hermione in a voice of forced calm Hermione added with satisfaction בקיצור, הרמיוני היא חיית סקס שמתחבאת בתוך תלמידה ורק מחכה שמישהו יבוא ויוציא אותה. אני חושב שכדאי יהיה שמישהו יוציא את החלק הזה שבתוכה. ואם אין מתנדבים אז כן-אני יכול. ובשמחה רבה! ולסיום: Yeah,' said Hermione חח... איך משפטים יכולים לצאת מהקשרם ולתפוס משמעות אחרת לגמרי...
 

De-Panther

New member
דווקא המשפט הזה??..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

תראה אני כבר מזמן לקחתי עליה חסות בנושא הזה ככה שאתה יכול לעמוד בתור אבל אני ראשון
 

travlling light

New member
למשה ברעם, תגובתך נדחתה!

למשה ברעם,שלום רב! תגובתך לטופיק נקלטה במערכת, אך לצערנו למערכת מספר השגות בנושא: א. הכותרת "זה די ברור..." אינה חוקית. מה שיפה בשאלות פתוחות הוא שיש להן מס' תשובות שונות ואי לכך "זה ממש לא ברור...". ב. פנייתך בנושא הרמיוני גריינג'ר נדחתה ע"י המערכת. איקוויזטור הנקודות העליון מוצא את הרמיוני חננה לא מושכת שכל קשר בינה לבין סקס פרוע מקרי בהחלט. היא כבר זווגה לללשלושים של האגריד ואין לה כוונה לבגוד בהם. "ללמוד בשקט", לדעת המערכת, מרמז על כל דבר אפשרי מלבד סקס או מעשים זדוניים אלא שעמום,כיתות ומורים למתמטיקה/כשפומטיקה. ג. העובדה שהרמיוני אמרה "נאסטי" וחייכה אינה עונה על תקנות האינקוויסטור לגבי ציטוט,ציתות, מובאה או הוכחה תקניים בשל מחסור בריגושים, הוצאה הולמת מההקשר ואנדר-שקסיות. או צחוקים. ד. בעקבות הסעיפים שלעיל המערכת קובעת שההגדרה "חיית סקס" לגבי הרמיוני היא שימוש פוגע המעליב את חיות הסקס. ה. המערכת מזמינה את הפונה ("משה ברעם") לקחת את הרמיוני היבשה והאנטי-פתלתלה לחדר מרוחק ושם להנות אתה כרצונו, בתנאי שלא ידווח מה קרה באותו חדר סגור ואטום- לרווחת הציבור. ו. משפטים אכן יכולים לצאת מהקשרם, ואף באופן שקסי ומשעשע למדיי. המערכת ממליצה לפונה ("משה ברעם") ולכל מכריו לפנות להילה ("מלאכית 16") לקבלת מידע נוסף בנושא זה. אנו מודים לך על נסיונך ומאחלים לך יתר הצלחה בהמשך. על החתום: טרוולינג לייט, ראש המערכת לחלוקת נקודות, שופט הנקודות העליון, אינקוויסטור הנקודות העליון ואלת הנקודות.
 

AGNET SHESH

New member
אוקיי...

אז אתה מאלץ אותי לגלות את האמת... האמת תגיע בעוד כמה שעות... אחרי שאני ישן קצת! לא ישנתי כל הלילה ואני הרוג כבר אז לילה טוב! ושהיה לכולם בוקר טוב! (קלטתם? לא לילה טוב, לכם בוקר טוב) בכל מקרה אני ירדם על המקלדת עוד רגע אז עדיף שאני לא ימציא משהו... בייחוד לא עכשיו
 

De-Panther

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifאמבריג' שכמוך|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

 

ketty the sheep

New member
עוד זוג שחשבתי עליו עכשיו!

פאדג' ופרסי (אני כמעט בטוחה שזה לא נאמר פה כבר
) ז"א, פרסי גם ככה תקוע עמוק בתוך התחת של פאדג' רוב הזמן, אז למה לא.. אממ.. וול.. סטאף?
 

travlling light

New member
חשוב ביותר לכל עובר אורח בפורום+נק'

דווקא נאמר, קטי, אך עדיין מעורר יצרים כבפעמים הראשונות... עוד 193 נקודות. ואנא מכם,חברי פורום ותיקים וחדשים כאחד: אל תפתחו הודעות חדשות על עצמכם! אתם לא טופיק! אתם לא פרוייקט! אתם לא הארי פוטר-הספר! ת ש ת ל ב ו! כן, זה המפתח. שלבו את הודעותיכם בשרשורים קיימים, אנא מכם!!! הפורום יודה לכם על כך מאוד. שלא לדבר על כך שאם תגידו משהו אשכרה מעניין ("אני____ וסיימתי כרגע את הספר העשירי... הארי כל כך חמוד.... רק חבל שפרסי מת,כל כך אהבתי אותו"= לא נכלל בקטגוריה מעניין!) אז אולי יתיחסו אליכם ולמה שיש לכם לומר יותר לעומק וירצו לתקשר אתכם! ומשה, אני ממש מתנצלת שאני פונה אליך אישית, אבל ת פ ס י ק להציף בטופיקים אישיים מעצבנים שמלבדך ומלבד מייבשיך איש לא מגיב אליהם. החלפת ניק? יופי! מצויין! הבנו. אנחנו אמנם נראים סתומים, אבל... לא. אין אבל! גנית, מאוהבת בפורום בכלל ובכל חבר וחברה שבו בפרט!
 
../images/Emo58.gif [?לא בטוחה..]

1. אני יודעת שזה נדוש אבל עם דראקו. דאמט! למה הוא כ"כ מושלם וקשה להשגה?! חוץ מזה יש לי משהו לגברים רעים... אני מוצאת את עצמי מפנטזת איתו אחרי כל קטע בספר שהוא משתתף! גאד דאמט! הוא פשוט דורש את זה! מי אי פעם לא חשבה על זה?! זה קלאסיקה. 2. *קראב+ גויל- אחרי כ"כ הרבה שנים של מתח מיני וטמטום? הם פשוט מושלמים אחד לשני. *לונה+ טרלוני- כי לונה כ"כ מיסטית, מושלמת לטרלוני. *הארי+ג'יני- זה אולי מטומטם, אבל תחשבו על זה- גם ג'יימס היה עם ג'ינג'ית- מסורת. *גראפ+ פליטיק- שוב, הגודל לא קובע... 3. מה הייתי מוכנה לעשות כדי לקבל את דראקו שלי ללילה אחת מלא תשוקה? הממממ.... הרבה דברים... נחשוב עם משהו עתיר נקודות- הייתי מקימה מחנה [סאמר סקול ללימוד אנגלית] עם גראפ [אחיו של האגריד] למשך שבוע או חודש, או עז כמה שיקח כדי ללמד אותו אנגלית בסיסית!
 
תמונה להמחשה...../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif

היא לא משו, קודם כל- זה טום ]פלטון ולא דראקו [הוא רק משחק אותו] אבל נסתפק. דבר שני- זה פשוט נראה כאילו הוא ממש ממש קרוב אליי... וחוץ מזה, אני מרגישה התעלמות קלה
אולי זה אני, אבל אני רוצה ניקוד!!
 

travlling light

New member
שיוש,לוקח זמן אבל בסוף כולן מקבלות

נקודות! מקבלות נקודות! ובכן,דראקו, מובן-303 . גברים רעים- בוודאי. 227. אכן "קלאסיקה". קראב וגויל! קצת צפוי, אך במפתיע לא אוזכר! 298 נק'. גראפי! גראפי + מי שלא יהיה זה נפלא! 387 נק'. המחנה הוא רעיון מגניב ביותר (יותר מלשרת את אמברידג'...) והוא אכן קשה ומלא הקרבה. 485 נק'. יו גו גירל!
 

Gizmo14

New member
אווווווווו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo58.gif../images/Emo175.gif../images/Emo28.gif

יש לי יש לי יש לי
עלה במוחי באיזה שרשור פה
Voldy: "You've been a baaaad girl, Bella..."
*Spanks Bella on Buttocs* *Lucious jellous*
 
למעלה