לוקחת עניינים לידיים-סקסמימועוףהחול

travlling light

New member
הילה, הילה, הילה!! (תעודת הצטיינות)

ובכן, אין מה לומר, עכשיו השתקת אותי... שיתקת את מערכת הנקודות כולה! כל כך הרבה זוגות מעולים, ועוד בלי להתאמץ?! בשליפה?! מדגמנת את מראה ה"תפסו אותה בקומביניזון"... אין לי מספיק נקודות לכולם נראה לי... האגריד ופליטיק זה אכן אדיר, וסליחה לכל מי שהזכיר את הגמד הזה ולא התייחסתי. (נדמה לי שגם מינרווה הזכירה אותו). ברור שזה מספיק קינקי וראוי בהחלט ל-201 נקודות מינימום. דמבלי ו-וולדי הם היין-יאנג המושלם של עולם הקוסמים. כל כך הרבה כוח במיטה אחת זה פשוט מדהים, ו "יש סקס אחר" כמו שאומרים...- 301 נקודות. לוקהרט ונוויל!! כן!! כן!!! גם מקורי, גם מיוחד, גם בלתי צפוי. שגעון הגדלות שלו מנטרל את החוסר בטחון שלו, ומי שיסיים ת'חמישי בכלל יכול להבין את הגדלות שבשילוב... 381 נק'! וסיימת בשילוב שאין אף, אבל אף אדם שפוי- גיי,סטרייט או ביניהם- שיכול להתעלם ממנו. גם כוח, גם רוע, גם גילוי עריות, גם סלאש!!! בלי שום מילה מיותרת, לוציוס/דראקו- 666 נקודות. תודה לך הילה. תעודת הצטיינות.
 

travlling light

New member
איך? איך יכלתי לשכוח?????

את השלישיה הכי הכי הכי הכי טובה שהופיעה בהודעה??? איך??? פרד ג'ורג' ופרסי. מושלם. אפשר למכור קלטות של זה במכונות של בלוקבאסטר!! זה להיט!!! אפשר גם?? 333 נקודות לכל אחד מהם+ 1000 נקודות לפרד וג'ורג' על תרומתם לספר החמישי ולחיי בכלל. לוקח כמעט בהליכה. אבל,היי,בני הפורום? היכן אתם? איפה דעתכם? לכם אין חיי מין??? מסרבת להאמין! *טוב, בעצם... :)*
 

מלאכית16

New member
*משתחווה לעבר הקהל*../images/Emo110.gif

כן, אני יודעת... את כל הזמן מדלגת על זוגות שאני כותבת...אבל בסדר..אני אסלח לך..לגוניות שלי אין סוף..*מחלקת חתימות לעוברים ושבים* אני ודניאלה בהחלט עלינו על משהו טוב...ואני בהחלט מחפשת מישהו להמשיך איתו את הסלאש המקסים הזה, שהופך את הוגוורטס בהינף..אהה..אני הורסת לכם בכך שאני מגלה את כל העלילה, ולכן אני אשתוק לעכשיו...אבל אחרי שיהיה לי שותף מתאים..אתם עוד תסבלו.. ואת יודעת מה, גנית? את נראית לי הבן אדם המתאים... האם את לוקחת על עצמך את הסיכון שבלאבד את שפיותך טרם עת ולהצטרף אלי לכתיבה מאסיבית של שטויות ומערכות יחסים חולניות במסמך וורד אחד
 

מלאכית16

New member
*לוקחת את המחבשון לידיי*../images/Emo110.gif

בחישוב ארוך ומסובך הגעתי למסקנה שיש לי-4913 נקודות... אחח, אין חולני יותר ממני בקטעים האלו..
 

מלאכית16

New member
סלאש חולני../images/Emo35.gif../images/Emo110.gif

או מערכת יחסים חולנית
או שבעצם רק רצית 4913 נקודות
 

מלאכית16

New member
כן..דיומיון חולני זה אני../images/Emo110.gif

וזה אפילו חרוז בנוסף לכל.
אני מוכנה לחלוק איתך בכל השאר אם את רוצה... עד חצי המלכות לאישתי השולתת
 

travlling light

New member
ואני:)

הילה, בוודאי שאני מקבלת את הצעתך!!! פורום 160, תתחילו להתכונן... לבואו של... ה ס ל א ש האולטימטיבי!!! שני המוחות החולים ביותר מתאחדים כדי לתת ל כ ם את הטוב ביותר! *מכינה סטיקרים* הכונו לביאת הסלאש! כי כולכם תתעוררו לילה אחד בצעקות, ואנחנו נדע מה זה. זו מחלה. זו ה"גנילה". בקרוב אצלכם!!! אבל די, זה לא שרשור אוף טופיקי!!! תמשיכו להגיב להודעה הראשית, גם לכם יש מה לומר! גם לכם יש סטיות! תחלקו איתנו... ןגם הנקודות הן אוצר יקר מפז, כמובן.
 

TwelveEyes

New member
נו באמת...

פיקים של הוגוורטס בית זונות זה פאסה! אין כמו הארי\גופתו של ג'יימס
או סיריוס ככלב\רמוס כזאב
או האגריד\בלאסט-אנדד סקרוטס
וסיריוס\באקביק!!!
 

travlling light

New member
עוד צרור נקודות שהורווחו ביושר!

כן! כבר לפני שעתיים הוכחת שיש לך את זה... עכשיו את רק מוסיפה! נכנסנו כאן לתחום חדש ומרתק, חברים. בעלי חיים. אז קודם כל על תעוזה ומקוריות- אוטומטית 200 נקודות. סיריוס ורמוס בצורתם החייתית: מצויין! קסום! 287 נק'! סיריוס ובאקביק- נפלא, הגיוני, הם מבלים כל כך הרבה זמן ביחד, רק שניהם זה עם זה!! הם כבר כמעט נשואים, למעשה. יותר טוב מהרבה מערכות יחסים שהיו לי במציאות-אין ספק :) 359 נק' האגריד והסקרוטס: זיווג אומנותי ממש. 493 נקודות. אייז, עשית זאת שוב!
 

מלאכית16

New member
סיכום ביניים-4516../images/Emo110.gif

כמעט כמו ה-4913 שלי...אבל רק כמעט... וכמובן שהוספתי היום עוד דברים שראויים לניקוד.
בחולניות- אין כמוני
 

מלאכית16

New member
זה בהחלט לא../images/Emo110.gif

בית זונות.
ואם את לא רוצה לקרוא את לא חייבת. אף אחד לא מכריח אותך. ההפסד יהיה כולו שלך.
 

TwelveEyes

New member
טחח, איזה רגישה!

קודם כל, אין לי מושג איפה זה בכלל, ככה שאני בכל מקרה לא יכולה לקרוא. דבר שני.. אני עדיין אומרת שאף אחד לא יכול להתחרות עם החולניות שלי. סיריוס ככלב\הארי לנצח!
 

TwelveEyes

New member
או!! אוו!!

וגם אני\פרד\ג'ורג'
וכמובן, הארי\לוציוס\דראקו
^__^;
 

TwelveEyes

New member
לצערי... (../images/Emo58.gif דמות חדשה)

הציור הנ"ל הוא לא שלי. אבל הנה נסיון (עלוב במיוחד
) שלי לצייר את טונקס היום בבנק, מרוב שעמום בתור הארוך והמעפן.
 

travlling light

New member
YES!YES! בונוס...

נימבוס! ודאי! זה אחלה "מטאטא"... איף יו נואו וכו' וכו'. עוד 486 נק' בונוס!
 
למעלה