צריכה עזרה

Kelesis

New member
צריך הרבה סבלנות.

כשצירפתי את אנוביס למשפחה, הוא כל הזמן נשף על קילואה וכיפכף אותו, וקילואה, חתול מאוד שקט, ותרן וחברותי, כמעט ולא החזיר לו. במשך שלושה חודשים, עד מותו של אנוביס, המצב הזה הלך והשתפר. אומנם עדיין היו ביניהם התכסחויות לפעמים, אבל היו מצבים שהם ישנו ביחד באותו מקום, ובמקרים מסויימים אנוביס אפילו ליקק את קילואה במשך דקות ארוכות, והם התנהגו כמו חברים טובים. כעקרון, אם טרי לא הרבה יותר גדולה וחזקה מגרייסי, אני מציע לשחרר את טרי, ולתת להן להסתדר ביניהן. קיבלתי את הרושם שהדירה שלך מספיק גדולה בשביל שתי החתולות, והן חייבות ללמוד להסתדר. טרי צריכה להבין שגרייסי לא איום עליה, ואז היא תהייה הרבה פחות תוקפנית כלפיה, וזה גם יגרום לגרייסי לא לפחד כל כך הרבה. לזה, לעניות דעתי, אפשר להגיע רק ע"י השלמה עם זה בהתחלה זה יהיה קשה, וצריך לתת להן לריב. שיריבו, לא נורא. הן לא יהרגו אחת את השנייה.
 
המון סבלנות :)

לחתולים קצב חיים משלהם. שבוע שווה ערך לשעה מבחינתם. לעיתים הם מודדים זמן בחודשים ולא בשבועות, ולפני שיעברו להם כמה חודשים, המצב לא יתייצב. אמנם לנו, כבעלים חסרי סבלנות, קשה להבין שהם בסה"כ רבים על מי יתפוס פינה טובה יותר או גישה טובה יותר למזון.. אבל אם המצב לא קשה מאוד- חוזרת על ההמלצות- להקפיד על היכרות ריחנית והדרגתית עם חיזוקים חיוביים כפי שיעצה מרתה, ולתת לדברים לזרום בקצב של החתולים.
 

SHARONCO1

New member
הי

כל עוד לא נשפך דם, אני מציעה לך שלא להתערב. גרייסי וטרי לומדות להכיר זו את זו, לבדוק את הגבולות אחת של השניה ולבנות את המעמדות בניהן. לדעתי, התערבות רק תאיט את התהליך. הן צריכות לעבור את השלב הזה בעצמן. בשלב זה, אחרי שעבר כבר שבוע, אני לא הייתי סוגרת את טרי בלילה מכוון שנראה לי שבגלל שהיא זאת החדשה מבין השתיים, זה יכול לשבש את ההתאקלמות שלה וליצור מתח ותסכול שמתפרץ אח"כ על גרייסי. אם את חייבת לסגור אחת מהן ללילה, עדיף לנסות לסגור את גרייסי שכבר מכירה אותכם והכי טוב לנסות לא לסגור אף אחת ולראות אם הכל עובר בשלום. אל תתייאשו, כל ההתחלות קשות. גרייסי וטרי יכולות בסופו של דבר להיות חברות טובות. ובוא נחכה לשמוע מעצותיה של מרתה..
 

toltol03

New member
עם היא תסגור כל הזמן רק את גרייסי

גרייסי יכולה לעלב מאוד היא יכולה להרגיש שמשהו לא בסדר היא נראה לי רק לא תאהב ככה את טרי בכלל - כי היא גרמה לה להיות סגורה עם כבר לסגור פעם ככה ופעם ככה ..ואפילו לתת עדיפות לגרייסי בלתת לה לישון איתם בחדר שינה. זה לדעתי
 
נראה לי שאני אנסה הלילה לא להפריד

אם אני אראה שיש איזו בעיה, אני אסגור את גרייסי איתי בחדר. בינתיים מאז שהגעתי הביתה גרייסי יושבת על השולחן ונראית יחסית שקטה. היא עדיין נושפת על טרי כשהיא מתקרבת אבל חוץ מזה היא בסדר. טרי נראית די רגועה והיא מסתובבת בבית. אני מקווה שיימשך ככה. תודה לכולם על העזרה
 

SHARONCO1

New member
את צודקת

לדעתי עדיף לא לסגור אף אחת מהן בכלל. קשה לי להאמין שהן יגיעו למצב של שפיכת דמים ופציעות. לדעתי, הפרדה מלאכותית בשלב הזה רק מאריכה את תהליך ההיסתגלות.
 
היי רגועה

יש לי 11 חתולים וצרפתי בוגרים לבוגרים וצעירים לבוגרים וכו' ,אין ספק שבהתחלה יש קצת מריבות הרי זו חיה שדואגת לטריטוריה שלה וקנאית לו, עלייך לתת לזה זמן ולא לסגור אף אחת מהן ההפך לתת להן להתמודד אחת עם השניה ולהכיר בדרכן שלהן. באמת, מכל הלב, היי רגועה בסופו של דבר הכל יבוא על מקומו בשלום.
 
למעלה