משחקים לחתול - מיני סקר/סקירה

inbal76

New member
משחקים לחתול - מיני סקר/סקירה

איזה משחקים מצאתם שהם הכי יעילים אצלכם להעסקת חתול (וגורים משתוללים בפרט)? כזכור או לא אני מטופלת בגורה מופרעת למדי שאם לא מעסיקים אותה במשחקים היא מוצאת לה משחקים שהיא לא אמורה - כלומר עושה נזקים. להלן המשחקים שניסיתי, עלותם ויעילותם אצלי. אשמח אם תכתבו גם אתם מניסיונכם. 1. חכה עם משחק בקצה. שתי חכות עלו לי 14-15 שקל. אחת עם כדור מרשרש ואחת עם עכבר מבד. מעסיק את החתולה לזמן רב. החיסרון הוא שצריך להחזיק את החכה ולנענע (אפשר אולי לתלות באיזה מקום, אבל אני עוד לא מצאתי איפה). היתרון הוא שאפשר להחזיק אותה ביד אחת כשעושים משהו אחר. הכדור המרשרש יותר טוב מהעכבר, כי אפשר למשוך איתו את תשומת ליבה כשהיא עסוקה במשהו לא רצוי אחר, וגם כי קשה לה יותר לתפוס אותו. לעומת זאת את העכבר היא יכולה לנשוך.
מומלץ מאוד. 2. עכבר עם קפיץ. כ-25 שקלים. חסרון: הולך רק כ-10 שניות ואז צריך למתוח את הקפיץ שוב. וכשהוא עומד הוא לא כל כך מעניין אותה.
לא שווה. 3. עכבר עם קטניפ. 6 שקלים. כשניתן לה בפעם הראשונה נרשמה התלהבות גדולה, והעסיק אותה 20-30 דקות, שזה באמת הרבה בשביל צעצוע נייח. אבל מה? אח"כ ככל הנראה הריח התפוגג ומאז הוא לא מעניין אותה יותר בגרוש. מסקנה: צעצוע חד פעמי.
למרות שלקנות פעם אחת אפשר כי זה זול. 4. כדורי נייר קטנים. עלות 0. (לוקחים חתיכת נייר בגודל של קבלה ועושים כדור) שימושי ביותר, מעסיק אותה הרבה לבד. חיסרון: בסוף הם תמיד מגיעים למקום שאי אפשר להוציא אותם ממנו. יש לי להערכתי מתחת למיטה+מקרר+ארונות יותר מ-50 כדורים. אבל תמיד אפשר למצוא עוד נייר ולעשות כדור חדש. אפשר גם מעטיפות של קרמבו וכדומה. נייר עיתון פחות טוב.
5. בקבוקים ריקים, גלילי קרטון, קופסאות ריקות קטנות וכדומה. עלות 0. אבל אין התלהבות.
6. "דברים קטנים מפלסטיק". עלות 0. הכוונה לפקקים ודברים בגודל דומה, שהיא יכולה לשחק איתם כדורגל. יתרון: מעסיק אותה לבד. חיסרון: דווקא הדברים שהיא הכי מתלהבת מהם זה הדברים הקטנים ביותר שאני מפחדת שהיא תבלע ולכן לא נותנת. אבל בסה"כ אפשרי. 7. שקיות ניילון. עלות 0. שימושי לעיתים. החסרון שאני לא מעיזה להשאיר אותה לבד עם השקיות מפחד שהיא תכנס ולא תצליח לצאת ותחנק. 8. בובות. (כאלה מבד ממולא, לא פלסטיק). שימושי לגורה נושכת, כתחליף לנשיכות בידיים. לפיצוש יש כמה וכמה בובות, אבל רק אחת באמת משמשת אותנו לעניין. כזאת שגם קצת מרשרשת.
אבל אין טעם בהרבה בובות, כי זה נייח ולכן לא מעניין. 9. גרב ממולאת בנייר. עלות 0. ניסיתי אתמול. היתה התלהבות, אך לזמן קצר בלבד. 10. כדורים. עלות כ- 0-15 שקלים. שימושי מאוד. חסרונות: הולכים לאיבוד לעיתים קרובות. יתרונות: זה זז, זה מעסיק אותה לבד. כדורים שעושים רעש עדיפים על כאלה שלא.
זה מה שיש לי בינתיים. החכה מקום ראשון ללא ספק.
 

catslover

New member
יש לי משו טוב ולא יקר אבל הולך ל

איבוד מדי פעם.... בעיקר לספידי הטיפשוני.. טוב את מכירה את הכדורי קלקר האלו שעושים מהם יצירות כאלו אנשים כאלה מצחיקים... אז קונים חבילה של איזה 10-15 או יותר קטנים ביותר כמות פחות כסף... באיזה 8 שקלים... יש מליון גדלים... זה לא יקר.. ככה שלא נורא אם קורה לזה משו וזה ממש מגרה ומשגע אותם ואם זה לא נאבד להם הםן יכולים לשחר עם זה שעות.. זה הדבר הכי יצירתי שיש לי כל. השאר כתבת כבר... תנסי את זה... זה ממש טוב ולא ידר ואין מה לדאוג הם לא מתקרפים ואי אפשר לבלוע אותם...
 
קניתי משהו חדש

כדור עם אור ומנגינה שמסתובב בכל הבית לבד- החתולה אחריו עושה לו מארבים... אם תרצי אני אצלם את זה.
 

inbal76

New member
נשמע מצוין. זה יקר?

ואיפה מצאת את זה? (בחנות של צעצועים לתינוקות או בחנות חיות?)
 

Usagi

New member
יו רוברטה בבקשה תצלמי

ותגידי לנו באיזה חנות בדיוק קנית
 
טוב

זה מחנות בסוף רח' רוטשילד ראשל"צ ליד חנות חיות איגואנה. יש על זה מדבקה של "צעצועי מיכל" אם זה עוזר לכם.
 

habubnik

New member
אצלנו:

החכה שלנו מחוברת בקצה לעכבר שעיר שבתוכו יש משהו מרשרש. תמיד דרך טובה למשוך אותן ולהעסיק אותן כשצריך. אני אפילו תוקעת את החכה בין המיטה למזרון, כך שהעכבר קצת באוויר, ומכיוון שהחוט עשוי מגומי זה גם קופץ להן. סבבה לחלוטין.
בובות מפוחלצות עניינו אותן רק כשהן היו תינוקות קטנות, עכשיו אפילו גוצ'ו בקושי מוצא בהן עניין.
היפר מתה על פקקים. הבעיה היא שהיא מעלימה אותם תוך שניה ואז צריך להביא לה עוד אחד. זה לא נגמר.
שקיות ניילון זה ה-דבר בשבילהן, ואפילו מצאתי אחת שלא נקרעת בקלות והידיות שלה מקובעות אז הן לא יכולות להחנק מזה. הבעיה שזה מעין ניילון קשיח שעושה יותר רעש ממכסחת דשא. ולפעמים פשוט אי אפשר לסבול את זה יותר.
קופסאות קרטון שהן יכולות להכנס ולצאת מהן, לחכות על הגג ולקפוץ על מי שמסתובב ליד הקופסה - זה תמיד להיט. הבעיה שאין לנו כבר יותר מדי מקום לכל הקופסאות האלה.
כדורים לא מעניינים אותן בכלל (אולי כי הם לא עושים רעש).
הבעיה העיקרית היא היפר, שמתאהבת בכל מה שאני לא רוצה שהיא תיגע.
מעבר לזה, הבנות פתחו עסק קבלנות והוציאו את כל האזיקונים (לא הרגילים, אלא אלה שיש להם מסמר בצד אחד ולולאת פלסטיק מצד שני) של כל החוטי חשמל וטלפון שעברו על הפאנלים והמשקופים. ועכשיו אחרי שלקחתי להן את המסמרים, הן משחקות עם החוטים שתלויים עכשיו בכל מקום. אם מישהו עושה שיפוצים וצריך קבלן הריסה, השתיים שלי עושות זאת בחינם. בקיצור, המסקנה שלי: מזל שהם "הולכים מכות" רוב הזמן אחד עם השני, כי הבית לא היה עומד בזה בסופו של דבר, ומתפרק.
 

inbal76

New member
טוב, לכם יש את המשחק האולטימטיבי

עוד חתולים
מכירה גם את בעיית המשחק עם חוטי החשמל
מידי פעם היא גם מנתקת לי את המחשב תוך כדי גלישה. כמה נחמד. אני מחכה שהיא תגדל בתקווה שמתישהו היא לא תוכל להדחס יותר למאחורה של המחשב איפה שכל החוטים.
 

YulaShpil

New member
אצלנו כלום לא עובד ../images/Emo10.gif

מיק לא מתעניין בשום משחק מיועד לחתולים..... אפילו לא כדורי נייר. א-ב-ל אם קורה ונופל על הרצפה חוט מתכת דק, או גבעול שהיה פעם אשכול ענבים, מיק פוצח בטורניר כדורגל עם עצמו, שלא היה מבייש את המודיאל!
 

אשתר1

New member
שכחתם את הלייזרים

סמן לייזר יכול להריץ אותם בטירוף ,עולה גרושים והם מתזזים בעקבות הנקודה . הייתרון :אפשר לשבת,אנחנו לא חלק מהתיזוז
חיסרון: אסור לכוון לעיניים עלול לפגוע בראייה.
 

YulaShpil

New member
נכון, שכחתי...

פעם ילד בבית השכן שיחק עם לייזר על הקיר שלנו
, ומיק השתגע מהנקודה האדומה המרצדת... לכן "קפצתי" עכשיו על ההזדמנות של הלייזר, אבל עוד לא הלכתי להביא אותו מברלין...
 

מירטל

New member
כלב שמשתף פעולה.

אבל עוד דברים שחתוליבאן אוהב : כדורי צמר קטנים - אני לא יודעת איך הם הגיעו אלינו, אבל הוא חולה עליהם. קוקיות של אחותי הקטנה, בעיקר אם הן מחוברות לחוט שאפשר לגרור על הריצפה. ג'וקים. אני לא יודעת איך קוראים לזה - חצי כדור שאפשר לקפל פנימה ואז הוא קופץ ( זה מבהיל אותם לפעמים, ולפעמים גם אותנו).
 

האפי לי

New member
עוד אחד זול

קופסת קרטון זה לא משנה אם היא שמשה להובלת מקרר או נעלי אצבע עוד לא פגשתי חתול שלא מגיב לקרטונים אצלינו יש בעיה עם צעצועים, מיקי(=כלב) לא מרשה לחתולים לשחק- חשבנו בהתחלה שמדובר רק בצעצועים שלו, כולל מה שהוא לא אוהב, אבל מסתבר שמדובר בהכל כולל דברים שמעולם לא היו שלו, למעט נייר טואלט
מצד שני הוא מספק שעשוע לפחות להכי שובב מהחתולים
 
ואצלנו

טוני מפעת גילו ומעמדו הבכיר בבית כמעט ולא משחק בכלום < חוץ מגוקים וסממיות שהוא צד, אב כן ובלונים אם הוא מוצא בחוץ- אין כמו לקום בבוקר ולמצוא בלון סגול ליד המיטה) סימה עדיין משחקת, הפיבוריטים שלה זה עכבר קטן ומרשרש שהיא נוטה לשים בקערת האוכל שלה. ויש לה גם מתקן, מן קולב שניתפס על הדלת אליו מחובר חוט אלסטי שבקצהו עכבר מרשרש. ובנוספ יש את הלייזר שעם הזמן היא איבדה בו עיניין. אה כן ויש את היד שלי.
 
ואצלנו

טוני מפעת גילו ומעמדו הבכיר בבית כמעט ולא משחק בכלום < חוץ מגוקים וסממיות שהוא צד, אב כן ובלונים אם הוא מוצא בחוץ- אין כמו לקום בבוקר ולמצוא בלון סגול ליד המיטה) סימה עדיין משחקת, הפיבוריטים שלה זה עכבר קטן ומרשרש שהיא נוטה לשים בקערת האוכל שלה. ויש לה גם מתקן, מן קולב שניתפס על הדלת אליו מחובר חוט אלסטי שבקצהו עכבר מרשרש. ובנוספ יש את הלייזר שעם הזמן היא איבדה בו עיניין. אה כן ויש את היד שלי.
 
למעלה