שרשור וטרינרים מומלצים

arthurangel

New member
ד"ר נחמיאס לא זול, אבל לא יקרן

והוגן- בהמשך טיפול, ביקור חוזר או אי הצלחה וטיפול שונה בהמשך- גובה רק על החומרים. צריך להזמין אצלו תור מראש (ובד"כ גם לחכות בחוץ זמן מה) בגלל שהוא מאוד פופולרי והרבה מאוד אנשים מהאזור מגיעים אליו. בדיעבד, אחרי שנה מאוד אינטנסיבית של ביקורים אצלו (עם גורת כלבי נחיה שגידלתי, והוא טיל בה בחינם), שווה כל רגע וכל המתנה. רופא בחסד.
 

רֵעוּת

New member
אכן, למעט מקרי חרום אמיתיים

אי אפשר להגיע אליו בלי תור שנקבע מראש (נדיר שיש להם תורים קרובים). הוא לא זול, לפי מה שהבנתי הוא לא עושה הנחות ל"עניים" אני לא יודעת לגבי משפחות מרובות ילדים, עוד לא ניסיתי. זה וטרינר שטוב לדעת שהוא בסביבה בגלל שיש דברים שעדיף לעשות בבית חולים מצוייד היטב ושווה לשלם על זה יותר מעל מרפאה רגילה. לטיפולים שיגרתיים אני עדיין מחפשת את הוטרינר שיטפל בילדים שלי כשנעבור לאיזור (תודה על ההמלצה על ויתקין, תיבדק).
 

עדידושש

New member
מצטרפת להמלצה על ד"ר נחמיאס

שהציל את חתולתי (שהיום מזדקנת בשמחה כבר בת 10)... ומטפל בכלבתה של אמי (שמשום מה מנסה לבדוק את כל המחלות האפשריות לכלבים... אז נכון, שהוא לא הכי זול, אבל וטרינר שבא למרפאה במיוחד בערב שישי, כי אני הייתי היסטרית שהחתולה לא מגיבה, ונשאר איתי ואיתה עד חצות כדי לוודא שמצבה משתפר, וזאת מבלי לקחת כסף נוסף, כי היה מדובר בטיפול המשך- מבחינתי הוא |כוכב|
 

Apollyon

New member
../images/Emo101.gif קריית טבעון ../images/Emo101.gif

ד"ר קנדה מירב 04-9535533 טיפלה ביעילות בדלקת של מיקי ועכשיו הוא בריא, מאוד נעימה וגם ונוס מאוד התחברה אליה.
 

טליה ג

New member
פיני חליבה

עבד בעבר גם במרפאת דניאל בחיפה. לא סתם ווטרינר טוב, אלא פשוט וירטואוז! ראיתי מעט וטרינרים שיודעים איך לגשת אל בע"ח ולרכוש את אמונם! אני לא אשכח איך הוא הציל את פיוטר פעמיים מחלות קשות - מדלקת כבד קשה וחסימה בדרכי השתן. אני סומכת על פיני בעיניים עצומות, ואם אחד מהחתולים שלי יסבול פעם חס וחלילה ממחלה קשה או בלתי שגרתית, אני לא אהס לנסוע אליו לטבעון!
 

f e l i n e

New member
מסתייגת

מסכימה שהוא מקצועי וטוב עם בעלי חיים, אבל לי היו שני נסיונות לא טובים איתו, הקשורים בטיפול באיידס חתולים.
 

טליה ג

New member
אני זוכרת שסיפרת על זה בעבר

מסתבר שלכל ווטרינר יש את תחום ההתמחות שלו, וצריך ללכת אל האדם הנכון בהתאם לטיב המחלה. הווטרינרית שעבדה בזמנו במרפאת דניאל, שכמעט הרדימה את פיוטר בטענה שיש לו גידול ממאיר(בעוד שבסה"כ הייתה לו סתימה בשלפוחית השתן) וגם לאחר שאיבחנה את החסימה רצתה לבצע ניתוח באיבר המין שהיה מותיר אותו ללא שליטה על מתן השתן, נחשבת למומחית בקנה מידה ארצי בתחום מחלות העור. אחרי האבחון הרשלני אצל פיוטר לא הייתי נותנת לה לתקן חור בגרב, אבל כנראה שבתחום מחלות העור היא דווקא כן מתמצאת. אני התרשמתי מפיני רק לטובה, אבל ייתכן שבנושא איידס חתולים הוא לא כל כך מתמצא.
 

ronit360

New member
כפר סבא/כפר שמריהו-דר' יובל סמואל

אני אומנם לא משתתפת פעילה בפורום אבל אני מגדלת 5 חתולים (ועד לא מזמן גם כלב...) ויש לי גם הרבה אסופים. ד"ר יובל סמואל, המלאך, זמין לקריאות המצוקה שלי - תמיד, על חתולים אסופים אני משלמת לו פרוטות, בחיי. אלמלא הוא, כבר מזמן הייתי פושטת את הרגל. ואגב, הוא וטרינר יחסית חדש ועד שהוא התחיל לעבוד, שילמתי המון כסף על חיסונים/עיקורים/סירוסים אצל וטרינר אחר.
 

רֵעוּת

New member
מצטרפת להמלצה

יש לי ניסיון טרי איתו. הייתי אצלו עם בלה (=פיצה, הגורה של מיה שאומצה ע"י ליאת, אחותו של חברי) לא רק שהוא קיבל אותנו בבוקר של יום חג (ופגשנו שם עוד 3 חתולים שבאו לטיפול חרום) הוא גם התקשר למחרת בשבת בבוקר להתעניין בשלומה. הגעתי אליו בגלל הדברים הנפלאים שהוא אמר ועשה בתקופת ההרעלות בשרון. ובלה תישאר אצלו גם כי ליאת כבר קיבלה עליו המלצות מעוד חברים שלה.
 

klaris

New member
עפולה

אני לא יודעת איך הוא עם חתולים אבל את הכלבה שלי הוא הציל - ד"ר פביאן טרומפר נמצא ברחוב שרת 14/1 עפולה יקר אבל הוגן (לא לוקח על המשך טיפול, רק על תרופות), ההורים שלי הזעיקו אותו בלילה למרפאה בגלל הכלבה שלהם בלי בעיה. החתול הולך לד"ר עמית דדון בבית שאן עד עכשיו אין תלונות, הוא צעיר וחדש אז גם לא יקר ומסתובבים לו חתולים שמנים ומטופחים במרפאה. (הם היו בסביבה כשהוא פתח את המרפאה אז הוא סרס ומאכיל אותם).
 
פרדס חנה. סליחה, אם אני חוזרת

על הודעתו של מישו... אך השרשור כל כך ארוךךךךךךךךךךך... וכוונתי טובה וטהורה, כי האיש - הויטרינר = מלאך! ובכן, ד"ר תמיר הר-גיתי. קליניקה מודרנית לחלוטין עם כמה חדרי ניתוח, התאוששות, וצילומים. בדיקות דם כמעט מיידיות, תורים לניתוחים כמעט מידיים, צוות אמין וזמין 24 שעות ביממה. תורן לשבתות וחגים. מחירים? יש מישו שבאמת מחירים של וורטרינרים לא מפילים אותו לריצפה? אבל כשטובת בעל החיים מול העיניים שום סכום לא מפחיד. זהו. אמרתי את שלי, הנ"ל טיפל בחתולי ובכלבי = ועשה מלאכת קודש עליהם. שרית
 

nickey

New member
מסכימה....

לפני שנה בערך כשבלה, אחת הכלבים של הוריי גילתה נחש צפע בחצר ביתנו והתחילה לאיים עליו ולכעוס וניסתה ללכת איתו מכות... קיבלה הכשה עם הרבה ארס באיזור הלסת התחתונה. אבא שלי התקשר לתמיר בשעה 10 וחצי בלילה וטס אליו למרפאה.. אני באותו הזמן לא הייתי בבית ובכיתי כל הלילה, ממש חששתי לשלומה של בלה, ובבוקר עידכנו אותי שהיא בסדר גמור, ואחה"צ טסתי למרפאה, והירשו לי לקחת אותה לטיול קצר בחוץ ואח"כ הביתה.. הוא רופא מדהים, אבל יקרן... עם המון סבלנות, עונה על כל השאלות אפילו הכי טיפשיות ומסביר הכל בפירוט. יש לו גם כמה מתנדבים צעירים שתורמים לקהילה, והוא מלמד אותם להיות סייעים, שאלתי אותם והם אמרו שהם רוצים להיות וטרינרים כשיגדלו!
 
צודקת. איך שכחתי לציין את התרומה

ההדדית בינו לבין הנוער שעושה אצלו עבודת קודש, משך שנים!!! בהחלט זן נדיר. הבחור וחינוך מגיל צעיר לטיפול וסובלנות בבעלי חיים.
 

catslover

New member
איזור ירושלים- קרית ענבים

וטרינר נהדר בשם חיליק מרום וגיל בן שלמה, הם עובדים בוט חולים שמספרו 025348626 הם פשוט נהדרים, נחמדים ורופאים נהדרים!
 
לישובי עמק חפר

מרפאה וטרינרית בצומת רופין בהההלת ד"ר אייל נחמיאס יש אתר www.rupin-vet.co.il
 

atomic kitten

New member
../images/Emo101.gif רעננה ../images/Emo101.gif

ד"ר אירית אילן מקצועית מאדוחובבת חתולים- מרפאה די גדולה עם חדר התאוששות, רנטגן ומכשירים לבדיקות דם. יש הנחות לחתולי רחוב ולמרובי "ילדים".
 
נס ציונה

אני מאוד אוהבת את דר' ערן זיו מ-"הבית הכתום" האיש מקסים - החתולה שלי נשכה אותו מס' פעמים ברוע לב ממש והוא המשיך לחייך ולא התעצבן לרגע המקום עצמו מקסים- בית פרטי עם חצר ובחצר מסתובבים כל מיני בע"ח הסתייגות - הבנתי שהוא יחסית יקר אבל, אין בנ"צ ממש אופציות אחרות
 
למעלה