שרשור וטרינרים מומלצים

ציפציף1

New member
בית חולים תורן פ"ת

דר' זיו ודר' אמיר. רחוב אינשטיין מס' 1 פתח תקוה טלפון: 9232020 מרפאת חרום בשעות הלילה החל מהשעה 20:00 ועד למחרת בבוקר בשעה 07:00 רופאים מצויינים כל שאכתוב לא יתאר את מה שהינם.
 

Cat hy

New member
ועוד בפתח-תקווה

דר' ליליה אברמוביץ ברח' צלח שלום 30, מרכז מסחרי עמישב - 03-9309092 או 050-994656 מ-16:00 עד 20:00 (מעט שעות זה אמנם חסכון) . אכפתית ונחמדה, הנחות גדולות לחתולי הבית שלי והנחות עוד יותר גדולות לחתולי חצר.
 

mistyja

New member
אולי פעם שלישית...

יהיה לי מזל והמסר יקלט!! הם מדהימים!! זה שיש לאן לבוא בשעות הלילה (מבלי להעיר אף אחד) זה פשוט נהדר. ג'ודי
 

N1ce guy

New member
פ"ת

המרפאה של ד"ר פוגל ברחוב שטמפפר ויש לציין במיוחד את ד"ר אמיר דנן...
 
../images/Emo39.gifאשדוד-גן יבנה-ישובי הסביבה

ד"ר עזרא שהרבני - ממושב בית עזרא (בין אשדוד לאשקלון). רופא מעולה שעבד בזמנו גם בבית החולים הוטרינרי בבית דגן. מגיע לביקורי בית. טלפון ב-144.
 

צושי

New member
מה עם ירושלים???????????../images/Emo101.gif

אשמח לשמוע על וטרינרים מומלצים. אף אחד לא כתב על ירושלים.
 

eafek

New member
ירושלים

וטרינר מצויין שאני מכירה הוא בועז אברהם. (רחביה) שהוא מאבחן טוב מאוד ומנתח מצויין. כעשינו ניתוח של סירוס לחתול המקסים צ'ינו - החתול התאושש במהירות מדהימה ומספרים שכך גם בעיקרים של חתולות.
 
עוד ירושלים-

(ראיתם? השתלטו לנו על ירושלים אנשי גוש דן.. חוצפה!) ממליצה בחום בחום על הוטרינרים של מרפאת צב"ח, ובעיקר על וטרינר צעיר בשם- שלי (במילעיל). יש להם כל כך המון רצון טוב וכל כך המון אהבת חיות ושלי במיוחד הוא אינציקלופדית ידע מהלכת על שתיים, וחוץ מזה, הרבה מאד פעמים קיבלתי שם מחירים נמוכים מאד לשלם (כשהגעתי עם חתולת רחוב לניתוח הסרת עין שהמחיר שלו הוא 500 ש"ח, ביקשו ממני רק לתרום כמה שאני יכולה, וגם על חתולי רחוב שהבאתי לעיקור נדרשתי לשלם הרבה פחות מהמחירים הנקובים שם באופן רגיל), האמת היא שזה אחד המקומות היחידים בהם בכל מקרה לא איכפת לי לשלם כמה שמבקשים, כי אני יודעת שהכסף הולך למטרות טובות. המכלאה הקטנה שבמרפאה מתוחזקת היטב, והכל שם בא מאהבת חיות אמיתית. כולל מתנדבים מדהימים ואיכפתיים שעובדים שם. ובעיקר- שלי. לא מחליפה אותו באף וטרינר אחר.
 

Noaal

New member
מסכימה עם צופצופית לגבי צב"ח

אני אישית מאוד אהבתי את היחס האישי שקיבלתי שם עם טריק מוטרינרית בשם מיכל, שאפילו זכרה להתקשר שבוע אחרי לשאול אם התרופה שרשמה עזרה לטריק. יש את הוטרינרים של דומינו בעמק רפאים (לא זוכרת את שם המרפאה), מחר (שזה בעצם היום) ייצא לי לבקר שם עם החתולות של דומינו ולהתרשם. (אני יודעת שדומינו מאוד מאושרת מהטיפול שלהם בחתוליה).
 
המרפאה לחיות בית - רח' עמק רפאים 8

ובמיוחד הוטרינרית המקסימה של חתולותי האהובות - ד"ר תמר בן צבי
. כל הצוות של המרפאה קשוב ומסביר פנים, אך לתמר יש לי פינה חמה בלב, לאחר שטיפלה בדומינו בזמן שזו הייתה חולה. לאחרונה נתקלתי שם גם בוטרינרית חדשה בשם שרון, שטפלה מאוד יפה בנבי החלשלוש והמטונף (בערך שעתיים לאחר שאספתי אותו מהרחוב
). פתוח רצוף מתשע בבבוקר עד עשר בערב, ביום ששי פתוח מתשע עד אחת.
 

צושי

New member
ההמלצות שלי../images/Emo45.gif

החתולים שלי מטופלים אצל ד"ר בועז אברם מרחביה. הוא פדנט חסר תקנה. מתייחס לכל דבר קטן שאני אומרת בחומרה ויושב איתי תמיד לפחות שעה להקשיב לכל השטויות שלי. תמיד שואל אם יש עוד שאלות ומראה לי שיש לו את כל הזמן בעולם בשבילנו. ג'ינג'ר סורס אצלו ואת אנאבל אני מתעדת להביא לו לעיקור בשבועות הקרובים. אני בהיסטריה מזה אבל יודעת שהוא יעשה עבודה טובה. לגבי צב"ח: את אנאבל שלי הבאתי לשם בפעם הראשונה כשעוד חשבתי שאני רק אטפל בה ואחזיר אותה למקומה. לא ראיתי שם מקצועיות מדהימה מפני שאבחנו אצלה משהו שגוי ששני וטרינרים אמרו לי אח"כ, ביניהם בועז, שאין לה כזה דבר בכלל. לא נתנו לה את הטיפול הרגיל נגד תולעים וגם לא אמרו לי מילה על כך. גם לא אמרו לי מילה על פרעושים ואני מצידי לא פציתי פה. מניסיון של הגדול שלי ידעתי שמשהו אינו כשורה והרצתי אותה לבועז. הוא אמר לי את כל מה שהיה צריך. אני מעדיפה לשלם יותר כסף ובלבד שהחתולים שלי יקבלו את הכי טוב.
 

רֵעוּת

New member
איזור עמק חפר

ד"ר אייל נחמיאס. בית חולים מקצועי ומצוייד ביותר. מפעיל את בנק הדם המסודר היחידי בארץ. עוסק בפעילות חינוכית לילדים במרפאתו. הבנתי שמתנגד אקטיבית לעקירת קצות האצבעות. מומחה לטיפולים חדשניים בבעיות ראיה של כלבים מבוגרים.
 

דנההההה

New member
מרפאה וטרינרית כפר ויתקין

מרפאה חמה ומקצועית של 3 וטרינרים: יוסי מורדוך, מיה מורדוך ואילון (אינני זוכרת שם משפחתו...). הם מקבלים ומטפלים מכל הלב, הטלפון שלהם תמיד פתוח ונותנים הנחות ל"משפחות ברוכות ילדים" (הגדרה שלהם..) וסתם לעניים... יש לנו כמה חתולות שחזרו לפרוח בזכותם (ממחלה). חוץ מזה אני תמיד מפטפטת איתם בענייני וטרינריה ורפואה... והם תמיד מסבירים מה יש לחתולה מה נותנים ולמה ועוד. בנוסף בצמוד אליהם חנות (לא שלהם) עם אוכל וציוד במחירים זולים ביותר.
 

דנההההה

New member
כמובן שכחתי לציין...

משך שעות היום יש להם בחוץ פינת האכלה לחתולי הסביבה! (בערב זה מושך שועלים, אז אין)
 

דנההההה

New member
שכחתי טלפון...

09-8663592 הם נמצאים ב"דרך הראשונים" קרוב מאוד לכביש שמחוץ לישוב. שעות קבלה סדירות: 9-12:30 , 16-19 (בצהריים עושים ניתוחים וכו) ביום שישי עד 14. חרום - 24 שעות ביממה (בטלפון הנ"ל).
 

דנההההה

New member
לגבי אייל נחמיאס

לא מכירה אותו מקצועית אבל... כשאני רציתי להביא אליו חתולה נדרשתי להזמין תור לעוד כמה ימים! אמרו לי שאי אפשר להגיע ללא תור! חוץ מזה איך המחירים שלו?
 
למעלה