שרשור וטרינרים מומלצים

דסק

New member
ד"ר עודד גולדברג במרפאה

של אבי פצו. כולל ביקורי בית טל:054991411
 

נמושקה

New member
ד"ר כרמית כהן

המרפאה נמצאת בשמורה בזכרון. אוהבת חיות אמיתית - והם מתחברים אליה ישר. וטרינרית מסורה שעשתה (ועושה) המון למען שני החתולים שלי ולמעני - תשלומים, דחיית תשלום ועוד. אגב - למרפאה יש גם טלפון חירום לשבתות, חגים ולילות ולפי מה שאני יודעת הוא היחיד באזור.
 
כפר יונה

מרפאה וטרינרית של ד"ר עופר דוייב.רופא מצויין שעזר לי לטפל בגור חתולים בן שבועיים (אפילו לא ביקש תשלום על השירות).מאוד אכפתי.
 

ronagg

New member
שרית ויאיר מרפאה ..

לא יודעת שם משפחה..לכן מותר טלפון? 6248043- 04
 

karnitg

New member
מצטרפת להמלצה

(למרות שזה בערך אותו דבר רונה ואנחנו,אבל אני רוצה להוסיף שהם מתחשבים עם חתולי רחוב,ושהם אנשים טובים שמצילים המון חיות,בערך בכל זמן מדובר יש אצלהם מספר חתולים קבועים וחיות למסירה,היום הייתה שם גורה כלבית מקסימה שילדים הביאו להם,הם נתנו לה בדיוק חיסון והיא מחכה לבית,ויש להם חתול שעבר התעללות קשה ובהתחלה היה לי קשה לראות אותו והיום הוא נראה מצויין ויש עוד אבל אני אפסיק כאן
 

דסק

New member
כל הכבוד. ככה אני אוהבת אותם

גם הוט' שלי אסף מהרחוב 4 חתולים ששלושה מהם נשארו בביתו והרביעי אימץ את השכן אבל מתייצב לארוחות וזה בנוסף לכלב (אחד נפטר להם לא ממזמן).
 

אחשל

New member
מרפאת ד"ר ועדיה

ברח' הלל-יפה בחדרה, 04-6330573. הרופאה שמטפלת בג'ינג'ר היא ד"ר חנה הרשקו שעובדת במרפאה. גינג'ר עברה שם את ניתוח העיקור לפני 6 שנים, ולאחרונה אושפזה ונותחה בשל חסימת מעיים. הטיפול מקצועי והיחס נהדר
 

ronagg

New member
יש לי שאלה למנהלות...

אם יש פה המלצה לרופאים שבהחלט לא הייתי ממליצה עליהם (אני ווטרינר העיריה..והעמותה..ועוד רבים לא היו ממליצים עליהם)..ואף עשו נזק בלתי הפיך..לפעמים, השאלה היא ...אם על פי ההמלצה פה, השם יעלה וינעץ כהמלצה.. והחשש שלי הוא ..לנזקים שעלולים ...לקראת לאילו שילכו לאותם רופאים... שיש הרבה מאוד תלונות עליהם (שלא הועלו פה..).
 

f e l i n e

New member
../images/Emo41.gifוטרינר שהומלץ ואינו מומלץ לדעתכם

גם בי עלו חששות דומים
הקשורים בעיקר לוטרינר אחד (לגבי העפולאים הגרועים בהם נתקלתי לצערי אני לא דואגת, איש לא ימליץ עליהם פה) עליו המליצו בפורום בעבר. הוא לא וטרינר גרוע, להיפך, אבל עם נאצ'וס נונייז הוא עשה כמה טעויות פטאליות. בינתיים שמו לא עלה כאן. במקרה שהבחנתם בשם שעורר בכם זכרונות רעים דווקא, שלחו לפורום הודע: "מביעה הסתייגות" או "יש לי השגות" או "יש לי איתו נסיון שונה/יש לי עליו דעה שונה" ובתוכן ההודעה כיתבו: פרטים במסר.
 

ronagg

New member
שלחתי לך מסר לגבי הוטרינרים אלו..

כמו שהולץ פה ע"י פלין יש לי השתייגות לגבי וטרינרים אלו... וניסיון הפוך...
 

חגינול

New member
גדרה

ד"ר רונן שור 08-8598281 נמצא ברח' ויצמן 24 אין עליו, הציל ממוות את החתולה של הורי ביום שבת האחרון גם המחירים שלו ממש ממש הוגנים. מומלץ למי שבאזור.
 

r e d o n e

New member
../images/Emo24.gifד"ר דרור צפריר

וטרינר נהדר בגדרה ניתח את ג'ולי שלי במחיר עלות כשהיא הייתה בת 3 שבועות והיה קשוב בכל רגע גם לאחר הניתוח אין לי כרגע את הטלפון שלו אך אםשר להשיג ב144
 

r e d o n e

New member
טלפון:08-8690703

הוא לא כ"כ זול אבל הוא עושה הנחות למשפחות מרובות ילדים
 

n o g a m o o n

New member
ד"ר גיל שביט ../images/Emo127.gif

מרפאה בקרית שמונה טל.6997755 מרפאה ביסוד המעלה טל.6935185 רופא נחמד ואדיב עשה לנו הנחה גדולה על עיקור חתולת הרחוב שלנו, לקח אותה והחזיר אותה (כי אין לי רכב)השאיר אותה עם המנשא למשך הלילה ויום אחרי זה בא לביקור בית ללא תשלום לבדוק אותה. טיפל בצורה מסורה בשחורי שלנו למרות שאי אפשר היה כבר להציל אותו. ניתן גם להשיג אותו בכל שעות היום במקרה חרום ב- 052-4830111
 
למעלה