שרשור וטרינרים מומלצים

habubnik

New member
הנה הטלפון+כתובת

03-674246 הכבאים 9 ר"ג (לא יודעת עדיין אם הוא טוב או לא, אבל יש לי את הפרטים)
 

גברברת

New member
הוא וטרינר מופלא ומקצוען. מרפאה

משוכללת ומאובזרת ברמה של בית חולים
 

In Limbo

New member
וטרינר מעולה

וכל הוטרינרים שהוא עובד איתם במרפאה כולם נחמדים ומצויינים. אני הולכת אליו עם מיצי כבר יותר מ5 שנים ואין לי אפילו תלונה אחת. הוא אפילו מוריד במחירים לפעמים אם המחיר גבוה מידי ליכולת של הבעלים.
 

gizul

New member
ד"ר קובי יפעת

עושה ביקורי בית (במחיר זעום ומצחיק). קשוב לכל בעיה, גם בשבתות, אמין וזול (גם באוכל רפואי - שק של 10 קילו עלה לנו 200 ש"ח). מומלץ בחום.
 

אשתר1

New member
ד"ר אלדד איכנגרין

מרפאת חי -בריא ד"ר אלדד איכנגרין ר"ח כצנלסון 142 גבעתיים. טל: 03-5731070 וטרינר טוב ומתחשב ,הגון מקצועי ומיומן. לפני חודש הציל חתולת רחוב פצועה בניתוח מסובך ,החתולה החלימה במהירות וחזרה לאיתנה בזכותו.
 

פולציף

New member
ד"ר חנוך ספיר

רח' עמישב (מרכז שביט) גבעתיים טל': 03-7321814 אנחנו אצלנו כבר שנתיים ומרוצים, גם מהטיפול, גם מהיחס, גם מהמחיר. (האמת שיש 3 וטרינרים במרפאה, הוא הפייבוריט שלנו).
 

ronagg

New member
תקווה ואופיר בר - הון

כרכור... המליצו לי עליהם תמר מהעמותה, לא בדקתי.
 

nickey

New member
אמא שלי סירסה את הכלב

שלנו אצל תקווה והיינו מאוד מרוצים. כמוכן עיקרנו וסירסנו את חתולי החצר שלנו אצלה, במחיר מאוד מוזל, לא שאלתי כמה אבל זול יחסית מהשאר.
 

לימור י

New member
תקווה ואופיר מקבלים גם את ההמלצה

שלי, הם מטפלים גם בחתולי הבית שלי וגם בחתולי הרחוב (בהנחות משמעותיות), אישית אני מאוד מרוצה מהם. ואני יודעת שיש כאן עוד מישהיא שהנסיכים שלה מטופלים אצלם וגם היא מאוד מרוצה
.
 

arthurangel

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifתקווה ואופיר רב-הון../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מדהימים! הוגנים ומקסימים, מקבלים כמעט בכל שעות היום, המרפאה ביתית והמחירים בהתאם, מעולים ביחסם לחתולים (ארתור ממש שמח להגיע לשם
). טיפלו בחתולי רחוב במחירי עלות, מסייעים בטלפון לא מעט, סובלניים לנשים בוכיות והיסטריות
תמיד פנויים להסביר ולהקשיב, במקרים מסובכים מפנים לביה"ח הוטרינרי, ומגדירים עצמם כ"רופאי משפחה" לחיות. העברתי את כל חברי אליהם, ולא שמעתי תלונה אחת.
 

maybesure

New member
ד"ר תמיר הר-גיתאי

מרכז המושבה פרדס חנה-כרכור גם יחס, גם חירום, אשפוזים, ניתוחים, חיסונים, טיפולים מונעים וכו' הכל! ובעיקר התייחסות נפלאה לילדים מודאגים. בנוסף-פרוייקט התנדבות במרפאה לילדים!
 

arthurangel

New member
../images/Emo18.gifמסתייגת בפעם השניה

מהתרשמותי הוא נוטה לכיוון הסכין וזריקת ההרדמה, עם כלב שהבאתי אליו בכלל לא ביצע צילום או בדיקות אחרות והמליץ תוך 5 דקות על קטיעת רגל או הרדמה. חשוב לציין שד"ר אייל נחמיאס איבחן את הכלב כמה ימים מאוחר יותר, ביצע את הטיפול המתאים והפנה לד"ר נועה הראל שאיבחנה אובססיה ונתנה טיפול תרופתי. לרגלי הכלב שלום
 

shuky63

New member
דורון נרי,וטרינר מקצוען ונשמה גדולה

ברגעים קשים עם חתולה משותקת שהיה צריך להרדים היחס שלו היה יותר מנפלא
 
ד"ר דן הלר

אומנם אני כבר לא רמת שרונית אבל שמורה לי פינה חמה לד"ר הלר ! בילדותי ברמה"ש הוא היה הוטרינר של הכלבים/ות שלי. וכשלקחתי את מיו (החתול)מהרחוב נסעתי ישר אליו עם המון פחד מחתולים (פחד שהפך לאהבה גדולה לחתולים) והוא היה כ"כ חביב וסבלני והסביר לי כל מה שצריך על גידול חתולים. הוא נמצא ברחוב המלכים.
 
למעלה