שרשור וטרינרים מומלצים

דסק

New member
צר לי, אני לא מתכוננת להרחיב

מעבר למה שכתבתי. אין לי שום אינטרס לפגוע חלילה ברופא ו/או בלקוחות שלו. ניתנה לי האופציה ל"הסתייגת", השתמשתי בה מהטעמים שציינתי במסר שלי.
 

karnitg

New member
האמת שהייתי רוצה שיבהירו באמת

את הנושא(איזה וט זה היה?).מההתנסות שלנו רודמן הוא וט מעולה,הוא קיבל אותנו ב11 בלילה ביום שבת(כשסיביק המסכן כמעט נחנק למוות),ובבדיקה של 5 דקות הוא הסביר בדיוק מה יש לסיביק(וגם נתן תרופות,זריקות ואינפוזיה): חום גוף נמוך,בצקת בראש,נוזלים בריאות,והחתול התנשם ולא זז,אפילו לא פתח עיניים,ובזכות הטיפול של רודמן הוא ניצל.לכן אני מאמינה שההתנסות בנוגע לעיקורים הייתה אולי עם הרופא הקודם שלהם,ממה שראינו רודמן מקצועי מאוד.
 

bel011

New member
רודמן רופא מצויין,גם סירס לי בזמנו

חתולים קודמים שהיו לי.
 

tutit23

New member
ד"ר חלי בן יקיר בהוד השרון

מומחית לחתולים. בשביל המפונקת שלי- היא ורק היא! אפילו עכשיו כשעברנו לת"א. גם בעלה וטרינר ועובד איתה בקליניקה, אבל הנסיון שלנו עד כה הוא איתה.
 

addk

New member
מרטין במטודלה רחביה

וטרינר ממש נחמד שטיפל בלונה כשהיה לה חום והייתי לפני נסיעה לחול. אם אני זוכרת נכון אסור לכתוב פה מספר טלפון אז למי שרוצה במסר אישי
 

dafid

New member
הוטרינרים העובדים בצב"ח שבקרית יובל

-יעילים,מקצועיים מאד, מסבירים היטב,אוהבי חתולים. וחוץ מזה-מצווה ,אם כבר צריך לטפל בחתול,להגיע אליהם מפני שחלק מההכנסות הן לטובת בעלי חיים נטושים. (וחוץ מזה-מחירים נמוכים!)
 

f e l i n e

New member
ד"ר סיגל ריטן

מרפאתה שוכנת ברח' מאפו (קרוב לבי"ח כרמל)
רופאה מקסימה ומאירת פנים שעזרה לנו רבות! היא עובדת בשיתוף עם חובבי חתולים חיפה, ומשתמשת במרפאתה ובכישוריה להצלת חתולי רחוב. היא תיחזקה את נאצ'וס ביסודיות ועזרה לי למצוא בית לגור שמצאתי, ואף הביאה תרופות עבורו לדירתי בחינם
.
יש בה שילוב מנצח של כל התכונות שחתולאי מחפש בוטרינר: אוהבת חתולים (מרפאתה מכוסה בממרביליות חתוליות והיא מטפחת שלושה בביתה) מלאת חום כלפי כל חיה המובאת למיטת הטיפולים שבמרפאתה, מקצועית, לא מחפפת בטיפול ובאיבחון, אינה נפוחת אגו (מתייעצת ונעזרת בוטרינרים אחרים), סבירת מחירים כשצריך (מתחשבת בסטודנטים)
.
 

גלי®

New member
ד"ר אהוד סנפיר

הוטרינר של החתולים ה"פרטיים" וחתולי הפ"ז שלי... האיש משכמו ומעלה בכל הנוגע לבעיות המיוחדות של חתולי רחוב.... רחוב תל-חי 13, חיפה טלפון: 8662828 אגב: מתנגד חד משמעית לעקירת ציפוניים לחתולים... (זוכרים שדיברנו על לארגן רשימה כזו ? )
 

Nיה

New member
ד"ר בועז לנדרמן

העובד במרפאת "דניאל", ברחוב מוריה 16. גם רופא טוב, וגם בן אדם נחמד מאוד (מאוד!), מטפל לנו בחתולות בזיל וזול, מקצץ מחירים ועלויות עבור חתולי רחוב, ועובד בהתנדבות פעמים בשבוע בתור רופא הבית של תנו לחיות לחיות. בנוסך, הוא מבין בכלבים (Duh!) אבל גם בחמוסים (וזה כבר לא דבר נפוץ).
 

רֵעוּת

New member
../images/Emo45.gif

רק מילים טובות על בועז. גם מבחינת היחס שלו לזכויותיהם של בעלי חיים, המסירות והנדיבות כלפי חתולי רחוב וכלבים נטושים. ובעיקר בגלל המקצועיות היושר והאמפטיה שלו ושל הצוות.
 

טליה ג

New member
../images/Emo45.gifבועז מעולה!

בהתחלה דאגתי שפיני חליבה עזב את המרפא ועבר לעבוד רק בטבעון, אבל גיליתי שגם בועז וטרינר מעולה ואדם מקסים. כשפיוטר סבל מצליעה במשך כמה ימים והחלטנו להביאו לבדיקה, בועז לא גילה שום דבר וטען שהצליעה תעבור מעצמה, ולא גבה כסף עבור הביקור! ודרך אגב, מיה, נדמה לי שלפני כמה שנים ראיתי אותך שם במרפאה עם החמוסים. אז לא הכרתי אותך עדיין מהפורום(אני לא בטוחה אפילו אם היה לי אינטרנט אז), אבל נראה לי שאין הרבה בעלות חמוסים שמטפלות בהם במרפאת דניאל בכרמל
 

uzicat

New member
מרפאת מדי-וט

בראשות ד"ר ידין ישורון וכל הצוות המופלא, שדואגים גם למחירים ותנאים נוחים. המרפאה נמצאת ברחוב אינשטיין 8.
 

tiny dancer

New member
מצטרפת להמלצה על גיא וטינה../images/Emo45.gif

יחס חם מחירים הוגנים שעות קבלה נוחות (אמצע השבוע עד 21:00 ביום שישי עד 16:00) החסרון אין חניה צמודה (כי זה במדרחוב) צריך ללכת עם המנשא כ 200-300 מטר זה קשה עם חתולים שמנים. את תענוג הנשיאה אני משאירה לבעלי
 

enbalush

New member
דווקא יש חניה יחסית קרובה

את נכנסת לחנייה התת קרקעית וחינמית מרח' הכרמל, חונה צמוד למעלית ועולה ומשם ברגל.
 
למעלה