שרשור וטרינרים מומלצים

דסק

New member
ד"ר צרפתי-מומחית למחלות עיניים

לא מכירה אותה אישית , אבל מאד מומלצת על ידי לקוחות שהיו אצלה.
 

גברברת

New member
ד"ר טלילה כספי, בלינסון לחיות שינקי

ת"א לב ענק לחתולים , לצערי אין בידי את הטלפון של המרפאה
 
ד"ר עופר ישראלי

אני ממליצה עליו בחום!!!! הוא הוטרינר של כל המשפחה.... הגעתי אליו לפני שנים רבות מאיזו עמותה לחתולים שנסגרה. הוא נמצא ברמת אביב ג' - אבל לא להיבהל! -שווה לנסוע אליו!!!! הוא אמין ולא "תוקע" מחירים וטיפולים "סתם". הטלפון שלו: 6426633 ויש גם מספרה לכלבים במקום.
 

shani co

New member
אני מחפשת את הטלפון של ד"ר כנען דוד

אם מישהו שמע עליו הוא נמצא בת"א באיזור בזל ד"ר כנען דוד אם מישהו יודע את השם של המרפאה שלו או את הטלפון או את הכתובת שלו בבקשה מכם תנו לי אותו כי אני זקוקה לו דחוף!
 

t32

New member
הוד השרון

ד"ר קובי שחר מרפאה נקיה באופן בולט, מחירים נוחים, טיפול מסור ויחס מצוין לחתולים.
 

bel011

New member
אבן יהודה (איזור השרון)בית החולים

הוטרינרי בניהולו של ד"ר רובמן (עבד עם העמותה בזמנו) תורן 24 שעות,מחירים זולים,פתוחים על שמונה בערב.בעיות בריאות לא היו לי אבל סירוסים כן והכל היה בסדר. מבצעים סירוס עם הרדמה קצרה שחוסכת שהות של לילה במרפאה:מביאים בבוקר,לוקחים לפנות ערב.
 

bel011

New member
רודמן...נכון,ידעתי שאני טועה אבל לא

הצלחתי להזכר...תודה
 

ronagg

New member
לפני אבן יהודה...

ליד מכללת רופין , ד"ר אייל נחמיאס , מרפאה מומחית לטיפולי עיניים, כמו כן עושה ביטוחים , והתרמות דם, בתמורה בדיקות איידס חתולים, מזון, וביטוח דם לחתול. הטלפון ..בספר.
 

דסק

New member
שמעתי שהוא רופא מעולה ונדמה לי

שהוא גם עובד בבית חולים בבית דגן.
 

arthurangel

New member
../images/Emo45.gifד"ר נחמיאס רופא בחסד!

לכל מקרה שהוא מעבר לחיסון, תילוע, פצע קטן וכו', ממליצה לנסוע רק אליו!!! המרפאה מצויידת עד הפרט האחרון והצוות מצויין ואדיב. מטפל בהתנדבות בכלבי נחייה לעיוורים, עוזר במציאת בתים, מתנגד נחרץ לעקירת ציפורניים, מעולה עם חתולים! מהוטרינרים הראשונים שראיתי שמטפל בחתול לא בריסטריינר, אלא בידיים. סבלני ומסביר הכל לפרטים. ראיתי אצלו כמה פעמים חתולים וכלבים שהוחרמו מבעלים (בעלים שסירבו להשקיע כסף בטיפול והעדיפו להרדים...). למי שהמזומנים לא חסרים בכיסו (כי המחיר הבסיסי הוא לפי מחירון האגודה, וגם משלמים בעקיפין על החזקת מרפאה סופר מצויידת וצוות גדול), ממש ממליצה!
 

דסק

New member
אין הרדמה קצרה.יש הרדמה המתבקשת

מעצם הניתוח. גם חתולי נלקחים בבוקר ומוחזרים בערב. כי זה הזמן הדרוש להתאושות, אלא אם מדובר בחתולי רחוב, המוחזרים לרחוב, שרצוי לשחרר אותם למחרת.
 

דסק

New member
מסתייגת../images/Emo36.gif

לאור השירשור שהיה בנושא העיקור.
 
למעלה