שרשור וטרינרים מומלצים

f e l i n e

New member
../images/Emo101.gifשרשור וטרינרים מומלצים../images/Emo101.gif

שרשור הוטרינרים המומלצים ע"י חברי פורום חתולים
המליצו כאן על וטרינרים(נשים וגברים כמובן) שנעזרתם בהם, הוטרינרים הקבועים שלכם או וטרינרים עליהם יש לכם דעה טובה במיוחד. וטרינרים מיומנים במיוחד, וטרינרים שנתנו לכם לפרוס תשלומים עד אין קץ וטרינרים אוהבי חתולים, וטרינרים חמימים ושופעי חיבה והכי חשוב: וטרינרים שאתם בוטחים בהם. השרשור יבנה באופן הבא:
שמות ערים בישראל (ובעולם אם תרצו
) ישורשרו ישירות להודעה הראשית.
המלצות על וטרינרים בעיר ספציפית ישורשרו להודעה המציינת את שם העיר. אני אשרשר לכאן שמות של מספר ישובים בארץ, מי שמכיר וטרינרים בישובים אחרים מוזמן להוסיף הודעת כותרת עם שם הישוב ואליה לשרשר המלצותיו.
תוכלו גם לתת מידע על וטרינרים שמתמחים בתחום מסויים (וטרינרים הומאופתיים, מתמחים בעיקורים נקיים, באיבחונים מדוייקים וכו') אם המומחיות של הוטרינר היא המאפיין העיקרי בגינו אתם ממליצים עליו, ניתן לכתוב זאת בכותרת ההודעה שתעסוק בו (שתשורשר להודעה המציינת את שם היישוב שהוא פועל בו)
נא לא לשרשר לכאן הודעות המגנות וטרינרים שונים. גם לי יש שמות ראויי גינוי שהיו משורשרים תחת שם הכרך המסעיר עפולה, לו היה זה שרשור שלילי, אבל אנחנו מחפשים המלצות חיוביות בלבד. השרשור יועלה לטאגליינס לעזרת הגולשים המתלבטים בבחירת וטרינר. תודות ל-ב ר ל י ן על הרעיון הראשוני לשרשור.
 

smartblonda

New member
ד"ר בועז ארד וטרינר מעולה

בעל שם בענף רחום וצנוע עושה את עבודתו נאמנה ואני סומכת עליו ב עיניים עצומות הוא מטפל בחתולים שלי זה זמן רב וגם בכלבה שהיתה לי . הוא זול מקצועי . הוא מסרס ומעקר חתולי רחוב במחיר עלות ולפעמים אפילו בחינם .
 

yoramgman

New member
smartblondaיש לי כלבת בוקסר

האם הוא גם מבצעה ניתוחי חיתוך זנב ואוזנים אם כן האם תוחלי לתת לי את הכתובת שלא
 

freakish girl

New member
ד"ר משה בן-ארי ../images/Emo45.gif

הוטרינר של כל חיות המשפחה כבר כ- 25 שנה. נמצא ברח' ברודצקי ברמת-אביב (ליד קניון רמת אביב), טל. במרפאה: 03-6413361. מומלץ בחום. (אגב, רעיון מצוין
)
 

אנה מ

New member
../images/Emo31.gif מצטערת, לא הייתי ממליצה עליו.

לפני מס' שנים הוא עשה פשלה נוראה עם החתול שלי, והחתול נפתר בייסורים. לאחר מכן שמעתי סיפורים נוספים כאלה. לעומת זאת ממליצה בחום על דר' אדי בן-סירא, ממרפאת "אני וט", ברמת-אביב, ברודצקי 19. טל: 6439891-03. מקצועי, רציני, יסודי, ובפעמים שהבאתי לטיפול חתולי רחוב המחיר ממש היה סימלי.
 

freakish girl

New member
../images/Emo31.gif ושוב אני נאלצת להזכיר

את הנוהל לגבי השגות על ההמלצות המתפרסמות כאן. ובלי קשר, אני מצטערת לשמוע על מה שקרה לחתול שלך.
 

דסק

New member
ד"ר עודד גולדברג- ביקורי בית

בת"א והסביבה. המרפאה בבת-ים.
 

לאבלי1

New member
מרפאה אלטרנטיבית רונית וגלית

הן פשוט מדהימות. אחת המרפאות היותר מוצלחות שנתקלתי בהם והייתי בכמה וכמה..הן מטורפות על חתולים ומטפלות גם רפואה קונבנציונאלית וגם אלטרנטיבית.הן לא מכירות את המילה להרדים זה ממש לא אופציה,הן יעשו הכל כדי להציל בעל חיים. מומלץ מאד. ז'בוטינסקי 1 תל אביב טלפון - 5449559 - 03
 

לאבלי1

New member
וואלה - חידשת לי פלין לא ידעתי

שיש להם אתר ודרך אגב החתול שכתוב עליו - טרזן - אז הדשא של השכן זו אני! הוא פשוט ערק אליי ורוב הזמן נמצא אצלי. הוא הולך למרפאה רק כשהוא חולה או נפצע.בחיי אבל זה סיפור לפעם אחרת,הוא פשוט איש קטן
 

karnitg

New member
ראיתי את הקישור בהודעה של פלין

ואהבתי.הן נראות חמות ואוהבות בעלי חיים.
 

דסק

New member
שכחתי לציין את הטלפון של

ד"ר גולדברג 054-991411 (הוא עושה גם ביקורי בית ברמת-גן וראשון לציון) מומלץ בחום.
 

לובלו

New member
המרפאה ליד גינת שינקין

בבעלות ד"ר פוגל וד"ר פוגל. עובדים שם כמה וטרינרים טובים ומקצועיים, שגם עוזרים לחתולי רחוב.
 
ד"ר דניאל יוספוב - תל-אביב-בת-ים

ובכלל כל אזור המרכז - רופא רחום אוהב בעלי חיים אמיתי ולא שוחט במחירים. עושה גם ביקורי בית ולא גובה על הביקור אלא רק על התרופות והטיפול. טלפון - 052-211888
 
למעלה