משחקים לחתולים!

  • פותח הנושא Myu
  • פורסם בתאריך

Myu

New member
משחקים לחתולים!

האם מישהו מכיר משחק שלא נמאס לחתולים? מיו שלי הוא חתול שובב ואוהב משחקים,אבל אחרי יום-יומיים הוא זונח את צעצועיו,פשוט אי אפשר לעמוד בקצב!
בתודה מראש גל
 

יוקה

New member
תני לו כל פעם רק אחד או שניים

את היתר תחביאי ורק אחת לכמה זמן תחליפי. זה עשוי לעבוד. כדור פינג פונג משעשע אותם מאוד וגם מצביע לייזר, ובלבד שלא תכווני לעיניים שלו (וגם לא לשך. יש סכנה אמיתית לעוורון).
 

cwen

New member
צעצוע חדש וזול שגיליתי - גוגואים

זה מגיע בתור תוצר לוואי של המשמש, וכמה כאלה כבר נעלמו לי בכל מיני מקומות. אבל אצלי בבית העכברים הם עדיין מקום ראשון ולא מעורער ביחד עם כדור הגומי. יותר ממצביע הלייזר.
 

Myu

New member
תודה!

אנסה את המשחקים שהצעתם!! נראה לי שהגוגואים יעבדו,הוא "מת" על דברים במשתגלגלים!! תודה גל
 
אצלי הצעצוע הפופלרי לאחרונה הוא

עכבר שנתלה על משקוף של דלת. אפילו מולי מוכנה להזיז את כפותיה עבורו.
 

קרני4

New member
מכירה את העכבר. מאוסי "בוכה"../images/Emo10.gif

כאשר הוא לא יכול להוריד את העכבר. כעבור כמה קפיצות מאוסי התיישב על הרצפה והתחיל ליילל לכיוון העכבר התלוי למעלה. הורדתי את העכבר קצת ומאוסי ניסה להוריד אותו לרצפה.
כשלא הצליח כי העכבר תלוי החל מאוסי ל"בכות" שוב כשהוא יושב על הרצפה מול העכבר. הורדתי את החוט ונתתי למאוסי את העכבר. איך מולי מגיבה כאשר היא לא מצליחה לתפוס את העכבר?
קרני
 
משום מה לא כרוך תסכול בעניין-

מולי מסתפקת בעמידה במקום, דומינו בדרך כלל תופסת אותו בפה ומתחילה לרוץ - ואז כשהוא קופץ בחזרה היא מופתעת כל פעם מחדש. היא ממשיכה כך עד שהיא מתעייפת...
 

Usagi

New member
היום אני גם קניתי לו את העכבר

הוא מת על זה, אבל על הלייזר הוא אוהב יותר. אני תליתי את העכבר עם מסמר ולא על המשקוף כי בי ממש חיה הוא מושך את העכבר מתעלל בו מה לא, אז התלייה על המשקוף לא תעזור חחח
 
אטב כביסה

אם כך מצב החתולים שלכן מצויין החתלתול העצלן והשמנדריק שלי לא זז למראה כלום, הדבר היחידי שמוציא אותו מגידרו זה אטב כביסה פשוט מפלסטיק שמשום מה מפריע לו בחלל הביתה והוא תוקף אותו כאילו היה חיה אכזרית המאיימת על קיומו... לכו תבינו
לאטב שלום
 

cwen

New member
אטב כביסה זה אויב ידוע

אבל ליאו שובר גם אותם, ואני חוששת שהוא יבלע את החלקים הקטנים.
 

smartblonda

New member
אצלינו עובד חזק כל חבל או חוט ....

ואפילו השיער הארוך שלי הם מתחרפנים: -D
 
סליחה שאני נביאת זעם בקשר לחוטים

והחבלים - אבל אני מכירה בחורה אחת שהחתול שלה בלע חוט ומת מזה... לא הצליחו להציל אותו (ניסו לנתח אותו). היזהרו והישמרו מהדברים האלה.
 

No name for now

New member
צעצוע דומה

יש מעין אטבים שמשמשים לאטימת שקיות עם אוכל, החתולה שלי מאוד אוהבת לשחק איתם. לגבי הגוגואים, כיוון שהם קטנים ויאבדו (ואז החתולים משגעים אותנו שנוציא את הצעצוע שנתקע מתחת לספה/מקרר) וכנ"ל לגבי גולות (להיט היסטרי אצלינו), יש כדורי גומי קפיציים טובים, שהם מספיק גדולים כדי לא להיתקע ולהיאבד. בימים שהיו לנו כאלה, יכולנו במשך שעות להריץ את החתולה הלוך ושוב במסדרון (מה שנקרא פה ריצת באפאלו).
 
למעלה