soft-paws

GeJuFan

New member
נ"ש ד"א יש לי כבר מצלמה אולי נקבע

יום ואני אבוא לבקר את הילדון?
 

S w i t c h

New member
שמחה לשמוע שהלך בסדר ../images/Emo45.gif

אני מקווה שעוד מעט נוכל לשים את הציפורניים גם לבוטן, כי אני רואה שהיא מתחילה לפתח אהבה מיוחדת לרהיטים שלנו
 

קרני4

New member
../images/Emo13.gifדומינו אפילו יותר אופנתית כעת

עם הקולר האדום וכיסויי הציפורניים האופנתיים דומינו היא ליידי מושלמת. איך דומינו מסתדרת עם ה softpaws ? האם קשה לה בהתחלה? שיהיה לה ולך בהצלחה.
קרני
 
../images/Emo6.gif תודה על המחמאות לדומינו.

היא מרגישה מצויין! אתמול בערב היא עוד היתה קצת ישנונית יחסית לעצמה אבל היום בבוקר קמתי והכול כרגיל. דומינו קופצת למקומות הגבוהים האהובים עליה, משחקת, מתענינת בגורים החדשים והיללנים... מה שעוד לא יצא לי לראות - האם היא מצליחה לקפוץ על דלתות - אחד ממקומות התצפית האהובים עליה הוא דלת הדלת של מרפסת השרות.
 

cwen

New member
הצעה להנהלה

אולי כדאי לשמור את הקישורים לפתילים האלה שמדברים על הסופט פואז בתוך רשימת הקישורים. בפעם הבאה שיגיעו אנשים שישאלו אם כדאי לעקור לחתול את הציפורניים, אפשר יהיה להפנות אותם במהירות לפתילים האלה שמפרטים כמה טוב הסופט פואז.
 

ליאת א

New member
הפקעת מחירים|../images/Emo70.gif

מה דעתכם על זה? מברור קצר שערכתי בנוגע לסופט פאוז גיליתי הפקעת מחירים רצינית ואני מזכירה שאילת היא עיר ללא מע"מ. ברור ראשון אצל וטרינר מתוך הרשימה שמופיעה באתר :120 ש"ח עבור מדידה ובנוסף 150 ש"ח עבור הסט וההדבקה. ברור שני אצל בחורה שיש לה מין ניידת טיפולים לבע"ח:160 ש"ח כולל ההדבקה. אצלה לא חייב לקנות את כל הערכה אפשר כל פעם 10 ציפורניים ב- 40 ש"ח. השרות שהיא נותנת או מבטיחה לתת זה שכל פעם שנופלת ציפורן היא מגיעה להדביק אחרת בתשלום כמובן, לא זוכרת כמה. עוד דבר בנוגע לבחורה עם הניידת - קשה לי לסמוך אליה מזה שבוע שהיא לא חוזרת אלי. מה דעתכם ? יש למישהו הצעות מה אני יכולה לעשות בנוגע להפקעת המחירים 17% .
ובאותה הזדמנות אני חושבת לקנות לסשה אקווריום עם דג או שניים גם כדי שיוכל לשתות ממנו וגם להנות, ככה ראיתי שאבא שלו שותה, זה היגייני?
 
120 ש"ח בעבור מדידה../images/Emo3.gif

ובנוסף 150 עבור ההדבקה= 270 ש"ח. נראה לי הגזמה פראית. למה את מעונינת להדביק לו (כלומר: את מה הוא שורט
)? בקשר לדגים - אני בטוחה שסשה יהנה לשתות מהאקוריום כפי שאני מכירה חתולים ששותים מים מאגרטל, או מהשרותים... לא נראה לי מזיק אבל האם ישארו שם
?
 
ליאת - הכוונה הייתה:

דומינו מאוד אוהבת לשרוט את אחת הכורסאות בסלון... האם החתול שלך שורט משהו בצורה שמפריע לכם? הוא עדיין גור צעיר ובטח מנסה לשחק.
 

28איילת

New member
אפשר לקנות סט של 40

ציפורניים באתר האמריקאי (.com) ב-18 דולר, השאלה רק אם המשלוח משתלם?
 

ymz

New member
אני חושבת לעשות כזה לשני החתולים

שלנו, אבל מתלבטת כי אני לא יודעת עד כמה זה יפגע בהם. נראה לי שזה אמור להפריע להם כשציפורניים מוכנסות. לא יודעת למה, כשהסתכלתי בתמונה של החתול באתר הייתה לי צמרמורת.
 
אצל החתולה שלי -

זה שקוף וממש לא מזעזע. להפך - בקושי אפשר לראות שיש שם משהו שונה... גם לא נראה לי שזה מפריע לחתולה מבחינה כלשהי. אני חושבת שהפגיעה היחידה עד כה הייתה בעצם ההליכה לוטרינרית.
 

GeJuFan

New member
למה הצמרמרת? הכיסויים פותחו בשביל

לא להפריע להם, זה כמו ציפורניים מלאכותיות. זה כלל לא מפריע להם.
 
../images/Emo6.gif דומינו קופצת על הדלת

האהובה עליה בלי שום בעיות, עם הסופט פוז (בנתיים כולן במקום, אם כי צריך להסתכל ממש מקרוב כדי לראות שיש שם משהו בכלל...) הנה תמונה ישנה להדגמה
 
למעלה