מתכון לגורים בני חודש ומעלה שעדיין

GeJuFan

New member
מתכון לגורים בני חודש ומעלה שעדיין

לא מוכנים ללעוס: דייסת עוף ואורז מצרכים: שלושה חתיכות בינוניות של חזה עוף רבע כוס אורז לבן(לא משנה איזה) שלוש כוסות מים חמים שני כפות אבקת מרק עוף. שופכים את האורז והאבקה מוסיפים את המים לאט לאט בכדאי שלא יווצרו גושים, אחרי שאין יותר גושים שמים את הבשר ומבשלים כחצי שעה על אש קטנה. לאחר שהעוף והאורז מוכנים יש לקחת העוף האורז ושתי כף מרק(הכף הזאת שמשתמשים בה למזוג את המרק לצלחת) שמים בבלנדר ולהפעיל על כוח בינוני למשך כדקה וחצי מקסימום. אם רוצים לתת את האוכל כתוספת לחתול בוגר או גור שכבר לועס לתת לבלנדר לעבוד רק כחצי דקה. וואלה יש לך דייסת עוף לגור, כדאי לעשות חור גדול יותר בפיטמה של הבקבוק. אפשר להוסיף עוד מהמרק אבל באמת שאין צורך, כדאי להיזהר שלא יהיו חתיכות לאחר שהבלנדר סיים לעבוד. אני לא בטוחה עד כמה זה מתאים לגור, אבל זה בטוח יותר טוב מהאוכל בקופסאות השימורים.
 

cwen

New member
אני הייתי מורידה את אבקת המרק

שמה אולי מלח. יש באבקת מרק ימבה תבלינים, ולא בטוח שכולם טובים לחתולים.
 

GeJuFan

New member
רק רציתי לומר שהייתה תגובה חיובת

מאוד משלושה צדדים: ליידי שממש ליקקה את הכפית כאילו לא אכלה במשך חודשים, מהגורה שכמעט לגמרי הרסה את הפיטמה(היא ממש האהבה את זה) ומצד קליאו שגם קיבלה קצת ללקק להנאתה. אני חייבת לחלוק שגם אני טעמתי קצת ואהבתי. אבל זה יצא ממש דייסתי לא מספיק נוזלי אז מחר אני אוסיף קצת מים חמים. ובקשר לאבקה זה בשביל האורז בכדאי שלא יהיה לו טעם מגעיל. כמובן מי שרוצה יכול להוריד מכמות האבקה או לשים משהו אחר במקום. כל אחד והשיקולים שלו אצלי הייתה ההענות חיובית מאוד, מחר אני הולכת לקנות בקבוק חדש כי אם זה אני לא יכולה לתת לה לאכול
 

cwen

New member
ברגע שאת מבשלת את האורז עם העוף

לא יהיה לו טעם מגעיל. אם את רוצה להיות בטוחה בטעם, את יכולה להוסיף טיפה מים של טונה. פשוט נראה לי שחבל להלעיט אותם בתבלינים של אבקת מרק. אבל המתכון הוא אחלה.
 

GeJuFan

New member
תודה רק חייבת לומר שהרעיון למתכון

הגיע מחוה שסיפרה לי איך שפעם היא נתנה לחבורה שלה תמיד בשר מבושל אז אחרי שאמרו לי שאסור לתת תבלינים התחלתי לחשוב מה אפשר לתת. חוץ מזה אפשר להוסיף או לשים כל מיני בשרים אחרים, דגים(ללא עצמות) בשר בקר, ועוד כל מיני דברים אני מניחה שכמעט כל מה ששמים בקופסאות שימורים אפשר לשים כאן. אני מקווה להכין בשבועות הקרובים תבשיל בשר, דג ועוף בשביל החבורה שלי.
 
למעלה