שירשור הCATרויות!

שירשור הCATרויות!

אולי נעשה פה מן שירשור הכרויות לחתולים?? הנה אני אהיה הראשון שלום שמי שאלום יש לי בשכונה כבוד כי אני חתול ערס (למישהו יש בעיה?) אני חתול שאוהב גומי מחפש אותך , פיה לבנה שנוכל להתערבב ביחד אל תוך הלילה ולאכול ביחד וויסקאס אני אוהב לנשוך שונא שלא מנקים לי את החול ואוהב לישון במיטה הגדולה של הבעלים שלי אם את בקטע תצרי קשר "שאלום"
 

FreakyGirl

New member
רעיון חמוד ../images/Emo6.gif

אני נלה אני בת שנה וחצי, חצי ג'ינג'ית חצי לבנה, עם עיניים ירוקות. אני מתגוררת בבית חמים ונעים בכפר סבא. אימצו אותי מהרחוב לפני כחצי שנה לאחר שראו אותי כמה פעמים ובסוף החליטו שלא יכולים לעמוד בפני (מי היה יכול?) בזמני הפנוי (זאת אומרת כשאני לא ישנה או אוכלת) אני אוהבת לשחק עם שרוכי נעליים, פקקי בקבוקים, חרקים קטנים שאני מוצאת בבית ועוד. כשאני רוצה צומי אני דוחפת את הדלת בחדר של שירי כדי להיכנס, ואם היא ישנה אני קופצת על המיטה שלה ולא עוזבת אותה עד שהיא מתעוררת ומלטפת אותי (גם לי מגיעה קצת יחס, לא?)
 

לימור י

New member
הי אמיר

אם התכוונת לזה שאתה מחפש נקבה לזווג עם החתול שלך, אז אני מציעה לתפוס מחסה ברגע זה, כי עוד דקה תחטוף קיטונות של זעם מחברי הפורום ובצדק. אין שום הצדקה לזווג חתול שאינו גזעי (גזעי = תעודות) כמובן שאם זו לא היתה כוונתך ואתה סתם מציג את שאלום היפיוף (יש לי חולשה לשחורים). אז סאבבה.
 

לימור י

New member
או.קי. נפל האסימון טעיתי

אתה רק מציג את החמוד. רעיון נחמד
 

דנההההה

New member
ס ל י ח ה ?

מה זה משנה אמ החתול גזעי או לא? מדוע יש הצדקה לזווג את זה ואין הצדקה לזווג את זה? האמ אני מריחה תורת-גזע לחתולימ?
 

לימור י

New member
הי דנה, ממש לא בא לי להכנס לוויכוח

ארוך על העניין הזה. אז אני אתמצת את מה שיש לי להגיד. לא אין כאן שום תורת גזע. לחתול גזעי שמורבע כחלק מבית גידול מוכר שעושה זאת בצורה אחראית יש תפקיד בשמירה על גזע מסויים. ושוב כאשר הדבר נעשה בצורה אחראית ישנו גם פיקוח על כמות הגורים מדי שנה. חתולים לא גזעיים יש מיליונים (מה עמית אמר 2 מיליון?) ברחובות ולכן אין שום הצדקה לתת להם להמשיך ולהתרבות כשאין שום סיכוי בעולם שרובם הגדול יזכה באפשרות לחיים טובים בריאים ונוחים (לאו דווקה בית). אישית אין לי העדפה לגזע מסויים וההוכחה לכך היא שני האשפתונים המקסימים שגרים אצלי בבית ורודים בי ביד רמה כאילו היו שייכים לבית מלוכה כל שהוא.
 

eafek

New member
../images/Emo6.gif אנחנו קוראים להם רחובניקים

אבל אם נדייק אם חצרניקים
 
אני חומד

באת הביתה ב 31.8 בגיל 3 חודשים בערך 5 חודשים עכשיו מצאה אמא נחמדה , אני עשיתי לך "בוק" עם לא ידעת והנה התמונה הנבחרת שקטה, לא נושכת, יוצאת לפעמיים אבל חוזרת
 

שלי 777

New member
היי!

על החתולים שלי... אחד שובב,אחד מותק,שתיים עם עניים ענקיות!,ואחת מאוד נאמנה ועליי קצת....: אני חדשה כאן בפורום... טוב, אז יש לי 5 חתולים שתי גורים ושלוש גדולים. יש לי כלב אחד מתוקיייי . אני אוהבת מאוד חיות!!! נגד ניסויים אבל מממממש נגד! אני צמחונית,ומעריצה את אורנה בנאי בזכות שהיא מאוד אוהבת חיות ותמיד בעדם!!!.
 

טליה ג

New member
נעים מאוד, אני תולה

אני חתולה בת 11 וחצי בצבעי דמקה ונולדתי באיזור בית-ליד. את החודשים הראשונים לחיי ביליתי בבסיס צבאי בבית-ליד עד שהמפקד איים להפוך אותי לארוחת צהריים. איזה מזל שרמי החייל(אח של טליה ובן של יעל) החליט להציל אותי ולקח אותי אליו הבייתה. מאז אני חיה חיים משוגעים- כולם אוהבים אותי ומפנקים אותי ונותנים לי אוכל טוב, אבל לפעמים קצת מציקים לי יותר מדי ולא נותנים לי לישון בשקט. מה הם חושבים שאני, דובי צעצוע?
 

טליה ג

New member
ואני פיוטר

בנה הבכור של תולה, יליד פסח 1993, אח למתוקון ופסי שנעלמו ולא חזרו. התחביבים שלי הם אכילה, שינה, התעקשות לשבת במקום הכי לא מתאים לי בבית, אכילה, ישיבה על הטלוויזיה, טיפוס על הארון דרך המסך של המחשב, אכילה, אכילה, ואכילה כבר אמרתי? אני שוקל 7 ק"ג אבל בתוך כל שקי השומן מסתתר לב זהב!
 
למעלה