מעוניינת לאמץ חתול דומה לזה שבתמונה

אלישבע777

Well-known member
מבקשת חתול עם פסים עבים כהים על רקע בהיר

לא בהרח כמו בתמונה שצרפתי, אבל אשמח לאמץ אחד כמו בתמונה... או בתמונה של החתולה שלך. עד כה אימצתי כמעט תמיד ג'ינג'ים עם פסים ועתה, כשיש לי עדיין ג'ינג'י כזה, אני מעוניינת באחר לגמרי. מאחר שקשה לאלף חתול בוגר, אני תמיד מאמצת צעירים ממש 6-7 שבועות. ממש כשהם יכולים לאכול מזון מוצק. אז הם רוכשים הרגלים של חתול בית נוח. לכן אני מפרסמת פה, שאם מישהו ישמע על חתול כזה שיודיע לי מייד ואבוא לקחת אותו. כל שבוע שעובר, קובע את אופיו של הגור. איני בטוחה, שצבע הפרווה או הדוגמא, מצביע על אופי מסויים. נכון שלגזעי חתולים יש גם קווי אופי ,אבל זה בגלל הזיווג המכוון של יוצרי הגזעים, במשך הדורות. אני מעוניינת בחתול מעורב, לא גזעי, שרק נראה כזה... כמו חתול קצר שיער אמריקאי שהוא בעל דוגמת טבי, יפה מאוד. מכל מקום החתולה שלך יפה מאוד!
 

אלישבע777

Well-known member
מעוניינת לאמץ חתול דומה לזה שבתמונה

מעוניינת לאמץ גור זכר צעיר, מהחלומות, כיורש לחתול שלי בן 12 אפור בהיר עם פסים כהים רחבים. יש לי זמן, אני לא ממהרת. יכול להיות גם בעוד שנה, כמה זמן שייקח. כמובן לא מבית גידול. או דומה לאמריקאי קצר שיער. https://www.google.com/search?q=American+Shorthair+cat&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&gws_rd=ssl
 

dimitrygo

Active member
מנהל
תבקשי בעודד לימבו תינוקות, הוא בטוח ימצא לך כזה ברחובות ב"ש

 

dimitrygo

Active member
מנהל
תבקשי מעודד לימבו תינוקות, הוא בטוח ימצא לך כזה ברחובות ב"ש

 

אלישבע777

Well-known member
ביקשתי מלימבו תינוקות כמובן! במסר, כשעוד היה אפשר...

לצערי תיבת המסרים חסומה להודעות כבר המון זמן. דימה- אולי תוכל לפעול למען תיקון תיבת המסרים, בצמרתו הגבוהה של עץ התפוז?
 

dimitrygo

Active member
מנהל
ההנהלה טוענת שהבעיה הסתדרה. אצלי תיבת המסרים עובדת

את צריכה לפנות שוב להנהלה ולבקש עזרה
 

Yukita

Active member
מנהל
נראה לי שאין לך ברירה אלא לעזוב את הדפדפן הישן

אמנם אמרת שאינך רוצה, אך בשלב זה כנראה אין סיכוי שהבעיה תסודר עבור הדפדפן הישן. עיברי לכרום או לדפדפן אחר.
 

אלישבע777

Well-known member
גם מכרום לא הולך. הסיסמא רשומה בכרום ועולה אוטומטית

בקושי מסתדרת עם כרום... להחליף דפדפן זו בהחלט בעיה בשבילי...
 

dimitrygo

Active member
מנהל
מה בדיוק הבעיה? החלפת סיסמא? את זוכרת את הסיסמא החדשה?

 

אלישבע777

Well-known member
לדימה, לא ראיתי שאלה זו בזמן... אני עונה עכשו

אכן החלפתי סיסמא, אך היא כנראה לא נקלטה. הסיסמא החדשה לא עזרה. הסיסמא הישנה עולה אוטומטית. היא גם רשומה במערכת, יחד עם סיסמאות אחרות ואפילו סיסמאות ישנות של תפוז... היו גם הודעות שאמרו אזהרה שעשיתי יותר מדי ניסיונות כניסה, או משהו כזה. אני מאוד חוששת להחסם. אם אצא, לא אוכל להיכנס ואולי לא אוכל להירשם מחדש. הייתי נרשמת מחדש, אילו הייתי יודעת שזה יעבוד. מכל מקום, חסרה לי תיבת המסרים ויש שם כבר שבע הודעות שאיני יכולה לקרוא. אולי אפשר לעזור עם זה. אני משתמשת לסרוגים בדפדפן אקספלורר ובכרום. ויש גם מיקרוסופט Edge ניסיתי גם ממנו ולא הלך לי. כתבתי לתפוז, כמה פעמים . בפעם הראשונה, אמרו שזו תקלה והיא תתוקן. בפעמים האחרות , לא ענו בכלל. מאד חבל. אני פעילה בפורומים של תפוז, כל כך הרבה שנים, ואין שום יחס. אולי תוכל לעזור לי, בפניה אליהם?
 

dimitrygo

Active member
מנהל
לא הבנתי את עניין הסיסמא. את לא זוכרת אותה?

כשאת נכנסת לפורום את לא מתבקשת להכניס סיסמא? וכשאת נכנסת לתיבת המסרים את כן מתבקשת להכניס סיסמא אך זה לא עובד? את מקבלת הודעה שהסיסמא שגויה?
 

אלישבע777

Well-known member
הסיסמא עולה כבר שנים אוטומטית. היא נכונה!!

אבל המערכת אומרת ששם המשתמש או הסיסמא, אינם נכונים. את שם המשתמש אני מקלידה כמובן. הסיסמא שמורה ב- "ניהול סיסמאות" של גוגל ואני זוכרת אותה גם בעל פה. עד לפני חודשיים בערך, לא היתה לי בעיה! אני מוכנה להרשם מחדש ולשנות שם וסיסמאות, אבל אני לא סומכת על תפוז... בסוף לא אוכל להיכנס כלל...
 

אלישבע777

Well-known member
הקלדת הסיסמא ידנית - אינה עוזרת!

הודעת השגיאה של תפוז מופיעה גם בהקלדה. ואני כותבת אותה כמובן באנגלית, כנדרש.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אז כנראה הסיסמא אינה נכונה

את יכולה לראות את הסיסמאות השמורות בכרום. פה יש הסבר איך עושים את זה https://support.google.com/chrome/answer/95606 בפרק שנקרא "הצגה, מחיקה או ייצוא של סיסמאות שנשמרו"
 

אלישבע777

Well-known member
תודה דימה, הדפסתי את הכללים לשינוי סיסמא

האם לשנות סיסמא, זה יעזור? אין בעיה בתפוז? יש מצב לחסימה שלא אוכל להיכנס כלל? אין לי עם מי להתייעץ בעיניין . גם טכנאי מחשבים, אינם מתמצאים בעניינים הללו. תודה על הסבלנות ועל ההתייחסות!
 

dimitrygo

Active member
מנהל
אבל הצלחת לראות את הסיסמא שלך בכרום?

אם את מצליחה להכנס לדף הפורום אז כרום שומר את הסיסמא הנכונה. את רק צריכה לראות אותה ולזכור/לרשום כדי להשתמש בה בכניסה לתיבת המסרים. &nbsp אם זה עדיין לא הולך אז תשאלי בפורום תמיכה טכנית האם אין תקלות בהחלפת הסיסמא http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/71/מחשבים/תמיכה_טכנית
 

אלישבע777

Well-known member
דימיטרי, כתבתי את בקשתי שם בפורום תמיכה טכנית ו...

אחרי שפירסמתי את הבקשה... אז התברר שהם לא קשורים לתפוז. הם נותנים תמיכה למחשבים... לא מחקתי את הבקשה שלי, כי אולי הם כן יעזרו. אבל נראה לי שהם אינם עוסקים בזה. הנה העתקתי את מה שכתוב למעלה בפורום תמיכה טכנית: שלום רב לכולם. לפני הכל וכדי למנוע טעויות חוזרות ונשנות מצד גולשים כאן באתר, ברצוני להבהיר דבר אחד - אין לנו שום קשר או נגיעה לכל מה שהולך כאן, באתר תפוז.הפורום שלנו עוסק בתמיכה טכני בנושאי המחשב. אנחנו עוזרים או לפחות מנסים לעזור לאנשים, שיש להם בעיות עם המחשב האישי שלהם. זאת התמיכה הטכנית אותה אנחנו נותנים.
 
למעלה